Vind dit wel raar

23-04-2017 18:04 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey



Afgelopen vrijdag ben ik met een jonge man op date geweest heel simpel bij hem thuis (hij heeft een eigen huis) op het station had ik maar een beperkt aantal wifi wat vervelend was maar ja sh*t happens, hij haalde me op met zijn eigen auto en was al langs me heen gereden (het wad druk op het station) via messenger had ik hem gestuurd waar ik stond had ie op gereageerd, oké prima toen wou ik hem nog een bericht sturen en toen kwam er in beeld dat ik hem geen berichten meer kon sturen, ik vond/vind dat raar maar ik dacht ik vraag zo wel hoe dat zit enz (uiteindelijk vergeten omdat het zo gezellig was)



omdat hij de hele dag had gewerkt heb ik voor ons gekookt, onder het koken kwam hij er wel steeds bij staan om te kletsen en om poging te doen tot chefkok spelen, hij vroeg wat ik hierna voor een opleiding wil gaan doen en wat mijn toekomst plannen zijn gewoon intresse tonen enz het was heel erg leuk en de goede sfeer hing er in dat was te merken aan het lachen wat we samen deden maar ook kunnen praten over serieuze dingen.



Nadat we het eten op hadden gingen we op de bank een film kijken eerst een horror film wie best ranzig was maar we konden er samen om lachen, ondertussen werd er ook alcohol gedronken (het was vrijdag avond dus prima) niet in zulke maten dat hij of ik dronken werd absoluut niet.

Na de eerste film gingen we er nog een kijken op dat moment sloeg hij ook z'n arm om mij heen om mij naar zich toe te duwen, na een tijdje ging ik naar voor zitten op de bank (vraag me niet waarom) hij ging toen met zijn hand over mijn rug kriebelen en mijn nek masseren echt kippenvel moment.



Nadat de 3 uur durende film voorbij was gingen we naar bed toe. Toen we eindelijk in bed lagen sloeg hij zijn armen om mij heen en we begonnen eerst te knuffelen daarna ging hij verder met mij op m'n rug te kriebelen, daarna zoenen en toen hebben we elkaar een happy moment gegeven (hij is niet in mij geweest, heel gek om dat te zeggen maar toch kleine detail) toen we beide klaar waren ging hij zich eerst douchen en toen ik, hij wou wel samen douchen maar ik niet vanwege kleine onzeker (het was avond dus dan kan hij me niet goed bekijken als we in een donkere kamer zijn) na we beide gedouchd te hebben gingen we weer knuffelen en vielen we beide in slaap.



De volgende ochtend was hij eerder uit bed dan mij en had al iets ontbeten (daarna wel samen) kan begrijpen dat je in de ochtend niet op je best bent maar het voelde anders als de avond ervoor.

Hij bracht me al vrij vroeg naar huis toe, in de auto had hij het zelf over een volgende keer (meerdere keren zij hij dat) als ik bij hem zou zijn (goed teken toch?)



In de auto ook nog gepraat en gelachen. Toen we bij mijn huis op de parkeer plaats stonden vroeg ik hem nog eens of er nog een 2e afspraak komt toen zei hij ja als jij dat wilt. Waarop ik wel enthousiast reageerde ja dat wil ik wel.



Maar nu komt het.. ik was thuis en vertelde natuurlijk vol blijdschap aan vriendinnen hoe het was en hoe hij was enz toen wou ik hem een bericht sturen om hem nogmaals te bedanken voor de leuke avond (vergeten dat ik hem geen berichten op messenger kan sturen) maar dat kon niet dus ik dacht voeg ik hem toe op fb dan kan ik vast weer iets sturen, paar uur later kijk ik eens op zijn profiel of hij al heeft geaccepteerd zie ik dat hij verzoek heeft verwijderd... en dus geblokeerd op messenger,



ook op WhatsApp maar dat was mijn eigen fout omdat we al eens eendere wouden afspreken maar hij toen niks van zich liet horen tot savonds laat dus ik was wel gefrustreerd tot een bepaald hoog level (ja ik weet dat er nu vast commentaar komt van ja als je toen al ruzie had dan is dat niet goed blablabla, ik vind dat niet echt een probleem. Kan aan mij liggen maar dat is mijn mening) blokeerde hem wou het toch goed praten want het zat me niet lekker en kreeg toch wel kriebels van hem, deblokkerde ik hem had hij mij geblokeerd en sinds dien niet meer gedeblokkeerd dus praatte we verder op messenger)



Ik weet dat het een enorm lang verhaal is mijn excuses maar ik weet niet wat ik moet denken?

Wil hij nog wel een keer afspreken? Heeft hij me gebruikt? Wil hij wel afspreken maar heeft ie niet door dat ik hem geen berichtje kan doen?



Hopelijk hebben jullie het antwoord of kunnen jullie mij iets wijzer maken over wat er in zijn hoofd zou kunnen rondspoken.

Groetjess
Jullie hebben elkaar geblokkeerd. Nou op naar de volgende he?



Volgende keer geen 1e date thuis.
quote:sinsfromthylips schreef op 23 april 2017 @ 18:29:

Hij wilde alleen seks.

Duh. Zij maakte zijn rits open toen ze film zaten te kijken, nam hem even in haar mond om hem soepeltjes af te kunnen trekken en slikte alles door toen hij kwam. Zij weet ook wel dat dat is hoe je een man aan je bindt. Duh.



Daarna pas heeft hij haar gevingerd. Was het minste wat hij kon doen (waar hij mee weg kon komen).
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 23 april 2017 @ 18:48:

[...]



Duh. Zij maakte zijn rits open toen ze film zaten te kijken, nam hem even in haar mond om hem soepeltjes af te kunnen trekken en slikte alles door toen hij kwam. Zij weet ook wel dat dat is hoe je een man aan je bindt. Duh.



Daarna pas heeft hij haar gevingerd. Was het minste wat hij kon doen (waar hij mee weg kon komen).Oei ik weet niet hoe dat bij jou gaat maar als je het stuk weghaalt waarbij ik mijn rits open doe en het slikkende en vinger omdraait dan zit je lichtelijk in de buurt
Alle reacties Link kopieren
quote:Janeewaarom schreef op 23 april 2017 @ 18:22:

Ik zou at least een goed gesprek willen hoor, ik zou hem of bellen of smsen. Als hij het niet meer wil en hij je gebruikt heeft, oke (het is fout, maar dat terzijde), maar dan moet die dat ook zeggen. Ineens gaan blokkeren en contact vermijden vind ik niet kunnen.Ja mee eens! Als hij komende week niet reageerd sms ik hem wel van wat is dit trek je mond los en zeg dat je me gebruikt hebt of what ever.
Alle reacties Link kopieren
Meid, vergeet hem en laat hem met rust. Je zet jezelf compleet voor gek.
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 18:51:

[...]



Oei ik weet niet hoe dat bij jou gaat maar als je het stuk weghaalt waarbij ik mijn rits open doe en het slikkende en vinger omdraait dan zit je lichtelijk in de buurt

Ik doe mijn best maar ik snap er niks van.

Begin nog eens. Jij draaide je om en deed je rits open. En toen?
Misschien is het allerraarste nog wel, dat jij dit raar vindt TO.
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 18:51:

[...]



Oei ik weet niet hoe dat bij jou gaat maar als je het stuk weghaalt waarbij ik mijn rits open doe en het slikkende en vinger omdraait dan zit je lichtelijk in de buurtNou, jullie hebben elkaar dus bevredigd. Big deal. En verder loopt het niet echt lekker tussen julie. Move on, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 23 april 2017 @ 18:56:

[...]



Nou, jullie hebben elkaar dus bevredigd. Big deal. En verder loopt het niet echt lekker tussen julie. Move on, zou ik zeggen.

Ja ik ga nu met een instelling verder van oké laat maar laat hem z'n gang gaan.

Waaruit blijkt dat je denkt dat het niet lekker loopt tussen ons? (Als je goed hebt gelezen was er een degelijk goede sfeer, wie hij vast ook heeft gebruikt om mij om zijn vinger heen te wikkelen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 23 april 2017 @ 18:56:

Misschien is het allerraarste nog wel, dat jij dit raar vindt TO.Hoezo?
Hij heeft een vriendin en je geblokkeerd voor de ogen van zijn vriendin zodat ze kon zien dat het niets te betekenen had.

Zodra de vriendin een stedentripje gaat doen met haar dinnetje deblokkeert hij jou wel weer en kunnen jullie het weer gezellig hebben bij hem thuis. Leg dan wel een klein souveniertje tussen de kussens van de bank, hoeft maar een klein vrouwelijk dingetje te zijn zoals een kettinkje of een oorbel.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 23-04-2017 19:05
Reden: Jezus!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat kook je dan op een eerste date en wie heeft de boodschappen gehaald en betaald ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 19:02:

[...]



Ja ik ga nu met een instelling verder van oké laat maar laat hem z'n gang gaan.

Waaruit blijkt dat je denkt dat het niet lekker loopt tussen ons? (Als je goed hebt gelezen was er een degelijk goede sfeer, wie hij vast ook heeft gebruikt om mij om zijn vinger heen te wikkelen)Je zou kunnen beginnen met zelf verantwoordelijk zijn voor je eigen daden. Oftewel: ook jij hebt er vrijwillig voor gekozen om hem te pijpen/af te trekken/whatever. Er was geen sprake van een belofte dat hij je voor de rest van je leven als zijn prinses zou verzorgen, enkel en alleen omdat je met hem afgesproken hebt.
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 19:02:

[...] (Als je goed hebt gelezen was er een degelijk goede sfeer, wie hij vast ook heeft gebruikt om mij om zijn vinger heen te wikkelen)Het wordt nu anatomisch wel erg plastisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bobby-Pin schreef op 23 april 2017 @ 19:04:

Hij heeft een vriendin en je geblokkeerd voor de ogen van zijn vriendin zodat ze kon zien dat het niets te betekenen had.

Zodra de vriendin een stedentripje gaat doen met haar dinnetje deblokkeert hij jou wel weer en kunnen jullie het weer gezellig hebben bij hem thuis. Leg dan wel een klein souveniertje tussen de kussens van de bank, hoeft maar een klein vrouwelijk dingetje te zijn zoals een kettinkje of een oorbel.Hahah geweldig! Stel dat zou zo zijn ga ik zeker een souvenir achterlaten ookal zou dat mijn niveau verlagen I dont care!
quote:Bobby-Pin schreef op 23 april 2017 @ 19:04:

Hij heeft een vriendin en je geblokkeerd voor de ogen van zijn vriendin zodat ze kon zien dat het niets te betekenen had.

Zodra de vriendin een stedentripje gaat doen met haar dinnetje deblokkeert hij jou wel weer en kunnen jullie het weer gezellig hebben bij hem thuis. Leg dan wel een klein souveniertje tussen de kussens van de bank, hoeft maar een klein vrouwelijk dingetje te zijn zoals een kettinkje of een oorbel.
quote:orkenflow schreef op 23 april 2017 @ 19:07:

[...]



Het wordt nu anatomisch wel erg plastisch.Ik volg het ook niet meer hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 23 april 2017 @ 19:06:

[...]



Je zou kunnen beginnen met zelf verantwoordelijk zijn voor je eigen daden. Oftewel: ook jij hebt er vrijwillig voor gekozen om hem te pijpen/af te trekken/whatever. Er was geen sprake van een belofte dat hij je voor de rest van je leven als zijn prinses zou verzorgen, enkel en alleen omdat je met hem afgesproken hebt.

Dit dus.

Je hebt hem bevredigd, hij heeft jou bevredigd. Jij bent hem verder niks verschuldigd en hij jou ook niet.

Iemand blokkeren lijkt mij een duidelijke boodschap; de seks was ruk of je bent niet leuk. Of allebei. In elk geval wil hij je niet. Laat jezelf niet zo kennen en laat hem gewoon met rust. Je komt nu heel zielig en wanhopig over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bobby-Pin schreef op 23 april 2017 @ 19:04:

Hij heeft een vriendin en je geblokkeerd voor de ogen van zijn vriendin zodat ze kon zien dat het niets te betekenen had.

Zodra de vriendin een stedentripje gaat doen met haar dinnetje deblokkeert hij jou wel weer en kunnen jullie het weer gezellig hebben bij hem thuis. Leg dan wel een klein souveniertje tussen de kussens van de bank, hoeft maar een klein vrouwelijk dingetje te zijn zoals een kettinkje of een oorbel.Daar heb ik altijd van die goedkope stringetjes voor in mijn tas liefst rood of tijgerprint en dan even tussen het kussen proppen of onder het bed. Of heel lollig achter de broodtrommel.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2017 @ 19:05:

wat kook je dan op een eerste date en wie heeft de boodschappen gehaald en betaald ?Ik heb pasta gemaakt, we zijn samen naar de winkel geweest nadat hij me ophaalde bij het station en hij heeft alles betaald
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 19:07:

[...]



Hahah geweldig! Stel dat zou zo zijn ga ik zeker een souvenir achterlaten ookal zou dat mijn niveau verlagen I dont care!



Je eigenwaarde misschien?
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 19:03:

[...]



Hoezo?

Really? Je blijkt al geblocked voor je hem ontmoet, je hebt m zelf al geblocked voor die tijd en alles is hunky dory?

Maak je niet druk, ga verder en bedenk je de volgende keer als er weer raar gedoe is.
quote:Anoniememeid schreef op 23 april 2017 @ 19:07:

[...]



Hahah geweldig! Stel dat zou zo zijn ga ik zeker een souvenir achterlaten ookal zou dat mijn niveau verlagen I dont care!Want mannen stofzuigen zelf nooit tussen de kussens van de bank, nee-hee, daar hebben ze een vriendin voor.
Alle reacties Link kopieren
sjonge, dit is geen gebruiken. Gebruiken is als hij je de wereld beloofd als je iets doet wat alleen hij wil. Jullie hebben een leuke avond gehad, elkaar klaargemaakt, geslapen en thats it. Jij vond t ook leuk dus NEE hij heeft je niet gebruikt.
Mijn mening, mijn keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 april 2017 @ 19:09:

[...]



Dit dus.

Je hebt hem bevredigd, hij heeft jou bevredigd. Jij bent hem verder niks verschuldigd en hij jou ook niet.

Iemand blokkeren lijkt mij een duidelijke boodschap; de seks was ruk of je bent niet leuk. Of allebei. In elk geval wil hij je niet. Laat jezelf niet zo kennen en laat hem gewoon met rust. Je komt nu heel zielig en wanhopig over.Het is nu ook goed ik had ook niet verwacht dat er na de tijd een heel gedoe nog zou komen maar ik heb wel zoiets van moet het zo dramatische dat hij me blokeerd het is niet zo dat ik meer verwacht, het enigsteeds wat ik wou is hem een berichtje je doen van Hey het was leuk blabla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven