Vindt hij mij niet aantrekkelijk?

26-07-2013 12:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik heb sinds 3 maanden een relatie, het loopt tot zover allemaal heel erg goed, maar er is 1 ding wat mij onzeker maakt: Hij geeft mij nóóit complimentjes over mijn uiterlijk.

Ik heb er over gepraat met hem en toen probeerde hij mij te verzekeren dat hij mij echt wel aantrekkelijk vindt.

Het probleem is alleen dat niet alleen het complimentjes geven mist, maar hij kijkt ook nooit naar mij. Als hij mij een begerige blik zou toewerpen dan zou ik nog kunnen zien dat hij mij aantrekkelijk en sexy vindt, maar zelf een begerige blik heb ik nooit van hem gehad.

Bijvoorbeeld: Ik kwam een keer naakt onder de douche vandaan en liep ik naar hem toe terwijl hij achter zijn computer zat, hij draaide zich om, praatte even met mij en ging toen gewoon weer verder met zijn computer bezigheden terwijl ik daar naakt stond te zijn. Hij leek geen één keer naar mijn lichaam te kijken. Het deed hem helemaal niks. Dit soort situaties komen wel vaker voor.

Ik ben uit mezelf echt niet onzeker bij mannen, in voorgaande relaties verdronk ik bijna in de complimentjes en de begerige blikken.

Ik snap gewoon niet wat hier aan de hand is en ik weet niet of ik zo wel verder wil...
gelukkig is drie maanden verkering niet iets waarvoor je een leven lang verdriet oploopt als je het uitmaakt.
begeren en begeerd worden hoort er wel bij, vind ik.
En hoe is de seks?
Alle reacties Link kopieren
Heel erg verlegen?
Oef! Het lijkt me van het grootste belang voor de rest van je leven als je de behoefte om bewonderd en begeerd te worden maar overboord gooit, want dat kan tot aardig wat frustraties leiden.

Misschien heb je nu wel een vriend die oprecht om je geeft en niet continu zijn lul achterna loopt.

Is wat voor te zeggen, vind ik.
als je je nu al afvraagt of je nog wel verder wil met hem is het tijd om er een punt achter te zetten.

Next!
Heel pijnlijk, dit soort dingen. Weet hij hoe je je voelt?
Alle reacties Link kopieren
Als je niet weet of je wel met hem verder wil gaan omdat hij niet voldoet aan de hoeveelheid complimentjes die je van hem verwacht dan kan je er idd beter mee stoppen.



Je kan ook aan je eigen onzekerheid werken. Waarom heb je de bevestiging nodig dat je aantrekkelijk bent? Hij zal niet voor niets op je gevallen zijn. Ik geef mijn vriend ook vaker complimentjes over zijn uiterlijk dan dat ik ze ontvang. Het zit misschien niet in de aard van het beestje.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 12:22:

Oef! Het lijkt me van het grootste belang voor de rest van je leven als je de behoefte om bewonderd en begeerd te worden maar overboord gooit, want dat kan tot aardig wat frustraties leiden.

Misschien heb je nu wel een vriend die oprecht om je geeft en niet continu zijn lul achterna loopt.

Is wat voor te zeggen, vind ik.Dat is wel zo, maar als je het gevoel krijgt dat je partner alleen maar op je karakter valt, word je daar niet blij van. En dan is het snel gedaan met de spetterende seks.
Wel af en toe een knuffel of kus, zonder gelijk een geile blik in de ogen?
Valt hij wel op vrouwen?
Ik ben al bijna 30 jaar met mijn man, ik ben niet moeders mooiste, maar hij kan nog altijd kwijlend naar me kijken
Wat voor type jongen is het verder? Sommige mannen zijn nou eenmaal niet zo ingesteld maar daarom niet minder fijn en lief. Kun je ermee leven? Hoe is de seks verder?
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2013 @ 12:28:

Ik ben al bijna 30 jaar met mijn man, ik ben niet moeders mooiste, maar hij kan nog altijd kwijlend naar me kijkenBofkont!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2013 @ 12:28:

Ik ben al bijna 30 jaar met mijn man, ik ben niet moeders mooiste, maar hij kan nog altijd kwijlend naar me kijkenIk dacht dat hij zo kwijlde van de medicijnen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 12:22:

Oef! Het lijkt me van het grootste belang voor de rest van je leven als je de behoefte om bewonderd en begeerd te worden maar overboord gooit, want dat kan tot aardig wat frustraties leiden.

Misschien heb je nu wel een vriend die oprecht om je geeft en niet continu zijn lul achterna loopt.

Is wat voor te zeggen, vind ik.Vindt jij het niet belangrijk, in een relatie, dat je partner blijk geeft van lichamelijke aantrekkingskracht?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juli 2013 @ 12:28:

[...]





Ik dacht dat hij zo kwijlde van de medicijnen?
quote:ThunderassMan schreef op 26 juli 2013 @ 12:46:

[...]





Vindt jij het niet belangrijk, in een relatie, dat je partner blijk geeft van lichamelijke aantrekkingskracht?

Als partner continu over me heen loopt te kwijlen, dan kan ik daar aardig lodderig van worden op den duur, dat komt misschien omdat andere blijken van waardering ook erg door mij op prijs worden gesteld. Alles heeft z'n momenten. Tuurlijk is het belangrijk dat het gebeurt, maar als je je niet eens in je blote hol kunt vertonen zonder dat daar altijd maar geil gedoe op volgt, dan vind ik dat minder.

Ieder z'n ding.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is het tegenovergestelde. Hij geeft heel veel complimenten, zodat ik er soms verlegen van word. Ik kan ook niet in iets bloots door de kamer lopen zonder dat hij me aan wil raken. Of ik ben met m'n yoga-oefeningen bezig, daar kan hij ook slecht tegen ;) Dat is ook wel eens vermoeiend, maar in jouw geval zou ik me zorgen maken. Toch niet leuk als je je best doet om er leuk uit te zien en hij ziet het niet eens? Maar als hij verder een lieve vriend is dan vind ik het geen deal-breaker.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geprobeerd om met hem erover te praten? En te vragen of hij je nog wel aantrekkelijk vind en hem vertellen hoe jij je voelt en hoe jij erover denkt?
je zou het hem ook kunnen vragen?! Al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
geef je hem wel complimentjes?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ts zegt in haar OP dat ze het heeft aangegeven en dat hij zegt dat hij daar iets aan zou doen, maar het vervolgens dus niet doet.



Ik zou het absoluut niet fijn vinden om geen complimentjes meer te ontvangen. Als dat lang aanhoudt, zou dat voor mij echt wel een deal breaker zijn.



Hoe is de sex Ts?
Je kan toch ook aan andere dingen merken of iemand je aantrekkelijk vind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven