VivaDiva"s en hun relatiegerelateerde perikelen - deel 46

31-03-2007 07:38 701 berichten
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be! 

   

 

                    



Het ontstaan van het topic vind je hier....

Veel gebruikte afkortingen staan hier....
Een hele goede morgen allemaal, de zon doet al verwoedde pogingen er door te komen, dussss... rise and shine.... :D



Max was weer niet echt een goede hulp bij het openen van een nieuw topic, maar affijn het is gelukt, kostte wat geduld maar dan heb je ook wat. ;)



Uk welkom thuis weer!



Ik ga smurf eens wakker maken, ze moet trainen!

En ik mag m'n laatste dagje opdraven!



Fijne dag allen, maak er weer wat gezelligs van!



"Het leven is als het zingen van een lied dat je niet gerepeteerd hebt."



Uit de krant van vanochtend..... mannen en romantiek...



Vraag me dan altijd af onder welke en hoeveel mannen er dan onderzoek wordt gedaan.....
Alle reacties Link kopieren
Uit de krant van vanochtend..... mannen en romantiek...



Vraag me dan altijd af onder welke en hoeveel mannen er dan onderzoek wordt gedaan.....




Boehoe! ;(

Ik vroeg net aan Tijn: "Ja.. Hoe zit het nou eigenlijk met ónze romantiek?!" Zegt Tijn: "Ja. Opzouten!"

:P
Alle reacties Link kopieren
Zoooo....... gedouched, getut, koffie.... ik ben er helemaal klaar voor! Oranje dus, maar eerst boodschappen doen samen met meisjeskind.

En ik wil even helemaal niets horen over romantiek....... bleeeeghh :P



Heel fijn weekend allemaal!



:?





Waarom hebben mannen de neiging je ongevraagd te gaan helpen...



alsof ik zelf de weg niet kan vinden op de kaart.



GRRR



Tijd om frustraties eruit te trainen, dus ga eerst sporten..

Fijne dag en tot straks !





hmm ik dacht dat mijn ouders vandaag zouden komen maar dat was het allereerste plan :D Nu ga ik vandaag maar lekker op de bank hangen en me volvreten met eten wat ik hier nog heb. Dat scheelt weer verhuizen ;)



Romantiek.. de wil is er, de kerel niet :D
Alle reacties Link kopieren
Ik......euhm..... heb, denk ik, een auto gekocht :$

Het bedrag dat ik voor mijn oude autootje terug krijg is dusdanig hoog dat ik gek ben als ik het niet doe. Moet ik alleen nog iets van een DK zien te ritselen maandag.....



Druif!! Je hebt gewonnen!! ;)



Ow ja....... en het is geen oranje geworden, maar een grasgroene. Met airco, met een open dakkie!!!! :D

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(

;(





Op sommige dagen kun je gewoon maar beter in bed blijven liggen of in ieder geval veilig in je huis blijven zodat er in ieder geval niets kan gebeuren..



Was ik vanochtend nog blij opgestaan, had genoten van eindelijk weer een paar katten op het balkon met het mooie weer, balkondeur lekker open etc.. lekker ontbijtje gemaakt voor mezelf en weer heerlijk uitgeslapen na lange dag van gister..

Allemaal prima..



en toen:

- reed ik met auto naar training en bleek er geen training te zijn

- kon ik zelf nog wel een half uurtje trainen maar dat wilde helemaal niet..

- was die jongen die vanochtend mij in de war maakte met al die verschillende autoroutes terwijl ik heel ergens anders vandaan kom er wel en bevestigde nog even dat mn turnen vandaag nergens op leek, zei ook nog dat mn auto er ontzettend smerig uit zag (ja, dat weeet ik allemaal wel !!)

- dacht ik daarna: rest van de dag lekker dagje voor mezelf en ben naar Ikea gegaan om daar wat leuke dingetjes voor mn huisje te kopen (eindelijk de gave vloerkleden die ik al zo lang wou)..

- daarna boodschappen gedaan.

- Kom ik terug bij mn auto: mis ik een kentekenplaat !! Heel gedoe om dat allemaal te regelen.. Garage bellen, doorverwezen naar politie, die zeiden dat je voor 1 plaat geen aangifte hoeft te doen. Nieuwe plaat kan je aanvragen met een formulier dat alleen bij het postkantoor te verkrijgen is en die zijn natuurlijk op zaterdagmiddag dicht.GRR !!

- Via internet kom ik erachter dat je ook tijdelijke platen nodig hebt (duurt lang voordat je de nieuwe heb), en besluit om die dan maar vanmiddag te proberen te regelen.. , dan kan bij een zaak hier in de buurt.. Die 5 minuten rijden moet zonder kentekenplaat te doen zijn..

- Veroorzaak ik onderweg een bijna-botsing..op een plek waar de verkeersituatie gewijzigd was was me niet helemaal duidelijk waar ik naartoe moest en vergat ik in mn dode hoek te kijken.. Beide auto's stonden gelukkig net op tijd stil en heb dus de ander niet geraakt.. Ben wel zelf vreselijk geschrokken, misschien nog wel vooral van de agressieve manier waarop die man uit de auto op mn auto afstormde en op mn auto begon te rammen en te schreeuwen of ik niet uit mn doppen kon kijken en dat ik zn vrouw zo had laten schrikken.  Alsof ik zelf niet geschrokkken was (snap ook wel dat het bij zo'n man ook een schrikreactie is maar toch)..

Heb de auto maar in een rustig straatje aan de kant gezet en daar een flinke huilbui gehad, zat helemaal te trillen..

- Vervolgens rustig verder op weg, terwijl er ontzettend veel auto's naar me toeteren (JA, Ik WEET dat ik een kentekenplaat mis en daar ga ik NU wat aan doen!)

- Gelukkig nog net op tijd bij de kentekenplatenzaak. Nog half nasnikkend kom ik binnen. Heb maar een glaasje water gevraagd ook. Gelukkig had ik alle papieren voor de tijdelijke kentekens en heeft de meneer van de winkel ze er voor mij opgezet. Een andere meneer in de winkel vroeg nog even hoe het ging en dat ik maar niet meer moet huilen.. tja.. daar kan ik echt niks aan doen op zo'n moment..

_ Inmiddels ben ik weer veilig thuis en zit ik nog helemaal shakend op de bank.. :?, Hier kom ik ook voorlopig niet meer af.. Ben helemaal overstuur ofzo..



Hoei Uk, schrikken indeed! Zulke ervaringen met auto's zijn heel erg naar, kunnen je erg van je a propos brengen :( En als mensen om je heen dan ook nog zo irritant bezig zijn *;
Alle reacties Link kopieren
Uk: ik zou me ook rot geschrokken zijn! *; voor de schrik



Pip: wanneer ga je nu verhuizen?



Jonna: klinkt goed, je nieuwe auto! Wanneer krijg je hem?



F-je en ik zijn vanmiddag voor het eerst naar de stad gelopen, lekker in het zonnetje op het terras gezeten, boodschapjes gedaan en toen op het gemakje weer terug. Krant gescand op vacatures (helaas weinig bruikbaars :() en voor het eerst dit seizoen het gras gemaaid en toen lekker even een tukje gedaan op de bank. Morgen ga ik vrienden helpen met verhuizen, dus vanavond op tijd naar bed.



En ping zei de magnetron, mijn eten is klaar ;)
Ben weer een klein beetje rustiger. Heb uitgebreid met mn papa gebeld, die dan even zijn nuchtere kijk op de zaak geeft. Dat ik het eigenlijk heel goed gedaan heb allemaal, alles afgehandeld wat moest.. Dat die man op een zeer overdreven manier reageerde en ik me daar niet al te veel van aan moet trekken (maar ondertussen zit Uk zichzelf nog steeds stom te vinden dat ze die auto niet zag).. en vooral dat het fijn is dat alles goed afgelopen is.. dat ik toch op tijd geremd heb etc..

Ook mn beste vriend belde me nog even, was fijn :) Ik sta er ook niet helemaal alleen voor.. maar vandaag had ik graag een vriendje gehad die mij thuis lekker zou knuffelen..



Heb dus op internet maar naar mannen gezocht en deze geweldige screensavers kan ik jullie niet besparen : Lekkere Mannen



@Jon, leuk dat je de auto hebt gekocht !!

Lang leve de papa's Uk! :)



Clogs; ik ga maandagavond over. Er is een kans dat ik zondagavond de sleutel al kan krijgen; lukt dat niet dan moet het maandagavond. Het meisje dat nu in de kamer zit werkt maandag overdag gewoon, dus dan kan het niet. Wel balen, de kar die we hebben gehuurd moeten we al snel weer inleveren.. dus binnen 1,5 uur alle meubeldingen die ik hier nu heb staan moeten eruit.. en dat is op zich wel te doen maar het is wel aanpoten. Vrijdag komen dan de spullen vanuit de garage van mijn ouders.. dan heb ik alles weer bijelkaar. Hoop ik. Moet nog wel een kastje kopen voor mijn TV, en evt een voor bij de wastafel, maar dat kan dan ook nog wel.



zie er wel een beetje tegenop om een klein weekje te kamperen zeg maar; dat je spullen er nog maar half zijn; aan de andere kant.. ach.. ik heb voor hetere vuren gestaan tenslotte.



Had vanavond mijn omaatje aan de lijn; en haar nicht is ernstig ziek. Ze is terminaal, wil geen behandelingen meer. Ik voelde het verdriet van mijn oma, vond het heel erg.. maar wat zeg je dan he.. echt naar! Ga binnenkort even bij haar langs, en ook bij andere oma. Eerst de boel op regel en dan komt dat ook wel weer.



Vannacht had ik heel raar gedroomd; dat ik in een instelling voor verstandelijk gehandicapten werkte en dat ik op de groep moest blijven en dat collega even weg moest maar zo terug zou komen en toen moest ik wat uit kantoor pakken en toen ik terug kwam was die client neergstoken. echt raar :? En toen droomde ik verder en toen was ik weer op het afstudeerfeest van mijn broer en zag ik niet feestmeneer maar wel een andere vriend van mijn broer. Die keek me zo lang enzo an toen weet ik nog. Echt maf.

Naja, en toen heb ik m ff opgezocht op Hyves en hem een berichtje gestuurd. Hij doet aan duiken en dat ljkt me ook wel heel cool om te leren/ doen. dus vanuit de visie 'doe es gek'.. :$



Morgen heeft Zingert een date.. aan de ene kant vind ik het heel erg dat het zo is gelopen, aan de andere kant is het ook wel oke, heb ik er vrede mee. Maf dat het zo dubbel kan voelen. Naja. Mis het contact dat we hadden door de hele week wel hoor, maargoed. Het zij zo. Komen wel weer andere dingen voor in de plaats. :)
 Moet nog wel een kastje kopen voor mijn TV, en evt een voor bij de wastafel, maar dat kan dan ook nog wel.
Zeg T&T... Hebben jullie nog iets over? :P ;)
Alle reacties Link kopieren
*; @ Uk!
Alle reacties Link kopieren
.... en *; @ Pip! Wb die droom: misschien heeft het iets te maken met dat je niet alles onder controle kunt hebben in een soort basic situatie: je moet je vertrouwde stek loslaten en naar iets nieuws dat je weer vanaf begin af aan moet inrichten en het is even afwachten hoe het allemaal loopt, spannend enzo.

Ik kan me voorstellen dat je het ergens naar vindt dat Zingert gaat daten.
Damn, kom net een heel oud vriendje tegen op Hyves, een waar ik 'vroegah' verkering mee had.. :D Damn wat issie goed opgedroogd zeg! Jammie! :P Helaas  (uiteraard) al aan de vrouw... ;(
Hoe is het met de knie Laura? Volg je de goede raad van Mo op?
'Snoep'.. wat een raar woord eigenlijk :?
Moggûh!



Uk, jeetje wat een hork die man zeg, dat was idd schrikken, en ga er maar vauit dat het van hem ook een schrikreactie was.



Jonna gaaf een nieuwe auto, foto!!



Is ook wel weer weer voor het terras, blijft F-je dan geduldig bij je stoel zitten Clogs?



Hahaha Pip, ja raar woord als je het een paar keer achter elkaar zegt.... maar wel lekker.... ;)



Heb het laatste dagje erop zitten, gisteravond nog even terug geweest om te borrelen en nu aankomende week weer naar de oude locatie!

Was erg gezellig gisteren, heb nu 3 bossen bloemen in m'n huis staan en kreeg ook nog een grote fles malibu met een paar flesjes chocomel er aan vastgeplakt, leuk in cellofaan verpakt!

Geeft je toch een lekker gevoel dat je gewaardeerd wordt.

Stond een mooie man even achter me, m'n schouders te masseren... :D, ja ik ga ze wel missen daar!
PFf heb net hele inhoud van kamer ingepakt, op balkon gepleurd en kamer gestoft, gezogen en gedweild, spullen er weer in en wasje draaien. Heb nog niet eens normaal gegeten; ben begonnen aan zak Wokkels :$



Net Zingert nog even geprobeerd te bellen maar hij neemt net als gister niet op. Terwijl ie net had ingelogd (of iig nietzo lang geleden) op Hyves. Naja, dan niet hoor. Men are innocent untill proven guilty (Uk :D) maar ondertussen denk ik het mijne ervan. Weer een kerel die vertrekt :D Ben goed bezig ;)
Ik voel me net een DVDspeler "U heeft deze schijf eerder afgespeeld, wilt u":

- Naar begin van schijf

- Laatste afspeelpunt



:D
quote: Pippin reageerde



Men are innocent untill proven guilty (Uk :D) maar ondertussen denk ik het mijne ervan.

Tja, Pip, die zin komt uit een stuk om aan te geven dat je op een bepaald moment je wel weer open moet durven stellen na verbroken relaties.. Daarom sprak ie me aan, heb daar zelf best moeite mee.. (maar voel me ook gewoon niet heel snel verliefd)..



Heb dit weekend heel voorzichtig tegen je jongen waar ik vorige week bij was gezegd dat ik het vorig weekend erg fijn vond om bij hem te zijn.. , vind het wel eng om dat te voelen.. maar ergens is het toch goed.. Alleen zit ik nou al weer te denken dat het toch niet werkt, hij is nog niet afgestudeerd, net uit relatie, woont heeel ver weg.. Ik zie de beren al weer lopen..




Weer een kerel die vertrekt :D Ben goed bezig ;)

Ik doe het andersom: Ik stuur af en toe een kerel mijn leven uit.. (althans zet contact op zo laag mogelijk pitje..) , Mannen die ik niet te dichtbij mij kan gebruiken en die alleen maar energie kosten. Daar hoef ik niet langer iets mee.. Geeft rust ik geen contact meer met UPM heb..

Ik kan terugkijken met een glimlach, maar zal niet meer naar hem verlangen.. Ik wil verder..

En gister een man (collega waar ik eens mee had gegeten laatst, op zich aardig  en leuk) die zich enorm afgewezen voelde toen ik een etentje af zei omdat ik komende week weer naar UK moet en dus gewoon niet in NL.. ben..  Had al wat meer 'lastige' gesprekken met hem gehad via msn (mannen lijkken soms net vrouwen en kunnen zo miepen en doorzeuren, hij is daar 1 van).. en gister was bij mij de maat vol. Heb hem uit mn msn verwijderd.. Weer wat meer rust, mijn leven is al druk genoeg..

Verlang juist vaak naar tijd zonder gezeur van mannen aan mn kop die me leuk, lief, aardig vinden en me graag willen zien..  Wil me meer openstellen voor personen waarbij ik voel dat er eventueel meer in zou kunnen zitten in plaats van iedereen maar half aandacht geven en tijd te verdoen met mensen die toch eigenlijk niet bij mij passen..  Wat selectiever zijn in met wie ik mn tijd besteed... in deze mannenwereld waarbij iedereen om mijn aandacht vraagt..
Is iedereen trouwens van het zonnetje aan het genieten? zulk prachtig weer !!

Vandaag hier door de stad gefietst naar sporthal waar ik moest jureren. Zo schattig die hele kleine meissies die net begonnen zijn met turnen, huppelen dan over de mat en dan moet je een cijfer bepalen, hihihi.. Op zulke momenten zou ik zelfs misschien wel kinderen willen :)



Ook erg leuk om eens wat andere wijken van Uk-stad te zien.. best handig ook voor de orientatie voor als ik straks zo ver ben dat ik mn huurhuis voor koophuis ga verruilen..  Nu lekker op mn bank..



Tijd om jullie te spammen met mijn zondagmiddagfilosofie.. Meteen maar voor de hele week vooruit posten, want komende week zit ik weer grotendeels in UK (di t/m do)..



Over het bewaren van spullen van ex: Ik heb vooral van eerste ex veel spullen (met UPM heeft het zo kort geduurd dat ik eigenlijk alleen wat foto's van em heb, hij heeft mij nooit iets speciaals gegeven). Heb spullen die we samen hebben gekocht, die nu gewoon spullen zijn geworden.. waarbij ik heel af en toe nog es denk: o, ja, toen en toen hebben we dat samen uitgezocht.. Ik heb ook zijn kaartjes en brieven nog ergens in een doos, maar al jaren niet naar omgekeken..Bij het opruimen kom ik zulke dingen nog wel eens tegen en lees alles nog eens door met een glimlach en een traan..  omdat we het op onze eigen manier toch ook heel fijn gehad hebben samen, dat het nu niet meer is.. Heb nooit de behoefte gehad om zooi die ik van hem heb gehad weg te gooien. Het heeft zn plek gekregen.. het hoort bij mn leven.. that's it..  Ik verlang niet naar hem terug, wel eens naar het gevoel wat ik had toen we samen waren op de goede momenten.. (maar das onafhankelijk van hem als persoon)..



@Jon, ik denk zeker dat de manier waarop je zelf iemand benadert (of wat je uitstraalt) ook invloed heeft op hoe diegene met jou omgaat.. Bij een positieve benadering krijg je meestal ook een positieve reactie terug..

Hoe gaat het nu met je? Heb je van de zon van vandaag kunnen genieten of is het allemaal nog erg moeilijk na JWW? *; Al gedroomd van rijden in je nieuwe autootje ??



@Laura, gaat het met je knie alweer iets beter? Wat een gedoe met die huiarts..

@Summer, still happily in love?

@Anne, tijdje niet gezien hier, alles ok? Nog druk aan het solliciteren?
Ehm en ben ik nou door alle stress gister dit weekend niet ongesteld geworden ? :?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven