vlam is nu single

22-01-2017 14:10 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al enkele jaren verliefd op een collega. 2 jaar geleden heb ik hem verteld over mijn gevoelens. We hadden toen alletwee een relatie. Omdat we allebei onze relaties niet op het spel wilden zetten hebben we toen afstand van elkaar genomen. Maar ondertussen gaan we terug veel met elkaar om en zijn we bevriend.

Ik had me na ons gesprek terug geconcentreerd op mijn relatie en dacht dat ik alles een plekje had kunnen geven.

Nu heeft zijn vriendin hem bedrogen en is hij dus single. Ze waren al erg lang samen. Hebben een kindje samen.

Dit is nu zo'n half jaar geleden.

Hij is nu op zoek naar een nieuw huis en vraagt altijd mijn mening. Hij komt ook vaker een praatje slaan. Op de nieuwjaarsreceptie een tijdje geleden had hij Ik hou van u aangevraagd en stond hij dit naast me mee te zingen. Toen we daarna onze jas aan gingen halen zong hij er ook nog kleine stukjes van 'geef me een kus'.

Ik probeer er niks achter te zoeken, maar wil toch eens horen wat jullie denken. Is dit toeval, denkt hij er niet bij na?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ervan uit dat je zelf nog steeds in een relatie zit?
Ik zou er zelf iets achter zoeken.....Als hij had gezongen: geef mij een kus en had mij erbij aan gekeken dan weet ik wel wat ik gedaan had



Als je nog in een relatie zit, pertinent er niks achter zoeken.....
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 22 januari 2017 @ 14:14:

Ik ga ervan uit dat je zelf nog steeds in een relatie zit?Klopt. Ik heb zelf een langdurige relatie en een kind.
Wat is een praatje slaan?
Dan zou je je hier helemaal niet druk om moeten maken. Duidelijk aangeven dat jij in een relatie zit. Jij hebt voor de relatie gekozen, niet voor hem. Dat hij nu single is, is pech.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met het woord 'terug'? Dialect?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk is je partner al die tijd al een soort tweede keus? Wat zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 22 januari 2017 @ 14:21:

Wat is dat toch met het woord 'terug'? Dialect?Vlaams. Betekent zoiets als 'weer'.
Alle reacties Link kopieren
ik zou hier ook iets achter zoeken. Wil jij iets van hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:PuppylovePJ schreef op 22 januari 2017 @ 14:17:

[...]





Klopt. Ik heb zelf een langdurige relatie en een kind.



Uit de buurt blijven als je niet op de blaren wil zitten,

Hij daagt je uit, en of dat nu is om te zien of hij nog goed in de markt ligt of om een andere reden, Trap er niet in. Niet gaan analyseren . En al zou hij jou leuk vinden: Je hebt een relatie en een kind, De enige verliezers als dit spelletje gespeeld gaat worden zijn jij je kind en je vriend. want stel dat jij op zijn geflirt ingaat en je wordt verliefd dan is hij ineens niet meer aan een nieuwe relatie toe, want heeft de vorige nog niet verwerkt.

Afkappen voor het begint
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bevriend zijn met een collega waarop je verliefd bent terwijl je zelf een relatie hebt en dan niks zoeken achter alles waarvan je vreselijk veel vermoedt.



Dat lees ik.



Geen haar op mijn hoofd dat ik er met mijn vergrootglas over buig om jouw vermoedens al dan niet te bevestigen. Zou ik als ik jou was zelf ook beter niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marvellous schreef op 22 januari 2017 @ 14:23:

ik zou hier ook iets achter zoeken. Wil jij iets van hem?Ik heb wel erg gemerkt dat ik er na twee jaar nog niet over ben. Dus ja.
Denk je erover na om iets met je collega te beginnen?
Dus je wil wel iets van hem. Ben je daarvoor bereid je huidige relatie op te geven?
Ik vind het sowieso een beetje kat op het spek binden, hoor. Misschien zelfs een beetje masochistisch. Waarom vrienden blijven als er wederzijdse gevoelens waren?
Hij is op zoek naar een huis, zeg je. Hij woont nog bij zijn ex?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 22 januari 2017 @ 14:27:

Denk je erover na om iets met je collega te beginnen?



Voor de duidelijkheid, hij heeft nooit gezegd dat hij iets voor me voelt hé.



Maar als dat zo zou zijn, dan ja.

Maar ik zou zoiets niet stiekem doen, dus dat zou dan ook het einde betekenen van de relatie waar ik nu inzit.
Alle reacties Link kopieren
quote:PuppylovePJ schreef op 22 januari 2017 @ 14:31:

[...]





Voor de duidelijkheid, hij heeft nooit gezegd dat hij iets voor me voelt hé.



Maar als dat zo zou zijn, dan ja.

Maar ik zou zoiets niet stiekem doen, dus dat zou dan ook het einde betekenen van de relatie waar ik nu inzit.Lekker dan voor je partner. Waarom maak je die relatie nu niet uit dan? Blijkbaar is die niet zoveel waard. Of wil je eerst nieuwe schoenen voor je je oude weggooit?
Hoe is je relatie verder?
Alle reacties Link kopieren
Zullen wij dan jouw partner maar even waarschuwen???

Jeetje wat ben je dwaas bezig!
Ik denk dat hij jou uitdaagt, en ik denk dat als jij in een relatie zit daar niet op in zou moeten gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Pruttie schreef op 22 januari 2017 @ 14:28:

Ik vind het sowieso een beetje kat op het spek binden, hoor. Misschien zelfs een beetje masochistisch. Waarom vrienden blijven als er wederzijdse gevoelens waren?Hij heeft nooit gezegd dat hij ook gevoelens voor mij had. Ik heb gezegd dat ik afstand nodig had en hij zei dat hij in zijn relatie wou blijven (zijn vriendin was toen net zwanger)
Sowieso geldt heeeeel vaak:

-niets met een collega beginnen

-niets beginnen met iemand die een scheiding verwerkt (grote kans dat jij z'n reboundrelatie wordt)

-zelf vanuit een relatie-met-kind iets met een single of zojuist gescheiden iemand beginnen, is vaak ook geen succes. (Veel emoties, geregel rondom ex en kind).
quote:PuppylovePJ schreef op 22 januari 2017 @ 14:31:

[...]





Voor de duidelijkheid, hij heeft nooit gezegd dat hij iets voor me voelt hé.



Maar als dat zo zou zijn, dan ja.

Maar ik zou zoiets niet stiekem doen, dus dat zou dan ook het einde betekenen van de relatie waar ik nu inzit.Je doet al stiekem. Vertel je partner wat er speelt, zodat hij zelf zijn conclusies kan trekken en beslissingen kan nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven