voel me zo slecht, heb de relatie verpest

18-02-2015 15:21 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_76376 wijzigde dit bericht op 29-07-2015 11:20
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 23 februari 2015 @ 16:04:

[...]





Nou zeg??!! Mevrouw TO heeft 5 jaar de kans gehad om naar haar partner te luisteren, en pas als hij na vijf jaar aangeeft dat de grens is bereikt en de relatie verbroken gaat worden vindt mevrouw TO dat het tijd is om in de spiegel te kijken.



Sorrie, maar deze vriend heeft groot gelijk dat de kogel nu door de kerk is en dat hij niet meer terug gaat komen op zijn besluit. To heeft simpelweg teveel gedaan in vijf jaar tijd en de maat is simpelweg vol. Afgelopen uit. Wat een vrouwelijke valsheid om hem ervan te betichten dat hij ervan geniet.



Je gelooft toch niet dat nij vijf jaar ervaring mevrouw vanaf nu ineens een ander mens is? Hij heeft groot gelijk, hij gebruikt zijn verstand op basis van de feiten waar hij vijf jaar lang mee geconfronteerd is geweest. Deze relatie heeft voor hem geen leuke basis, en zelfs als TO haar best zou doen om te veranderen dan nog is die basis waarop je een leuke relatie kan bouwen allang onder deze relatie uit.



Krokodillentranen mevrouw, kent u die uitdrukking??+1
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 23 februari 2015 @ 16:04:

[...]





Nou zeg??!! Mevrouw TO heeft 5 jaar de kans gehad om naar haar partner te luisteren, en pas als hij na vijf jaar aangeeft dat de grens is bereikt en de relatie verbroken gaat worden vindt mevrouw TO dat het tijd is om in de spiegel te kijken.



Sorrie, maar deze vriend heeft groot gelijk dat de kogel nu door de kerk is en dat hij niet meer terug gaat komen op zijn besluit. To heeft simpelweg teveel gedaan in vijf jaar tijd en de maat is simpelweg vol. Afgelopen uit. Wat een vrouwelijke valsheid om hem ervan te betichten dat hij ervan geniet.



Je gelooft toch niet dat nij vijf jaar ervaring mevrouw vanaf nu ineens een ander mens is? Hij heeft groot gelijk, hij gebruikt zijn verstand op basis van de feiten waar hij vijf jaar lang mee geconfronteerd is geweest. Deze relatie heeft voor hem geen leuke basis, en zelfs als TO haar best zou doen om te veranderen dan nog is die basis waarop je een leuke relatie kan bouwen allang onder deze relatie uit.



Krokodillentranen mevrouw, kent u die uitdrukking??



Vriend heeft nog meer gelijk als hij haar niet opgeilt in bed met kusjes en haar geen 'liefje' meer noemt.

Dat hij er klaar mee is, begrijpelijk na 5 jaar. Maar handel er dan ook naar en neem fysiek afstand. De kogel is door de kerk, omgeving weet dat relatie kaput is en ondertussen nog wel vadertje-moedertje spelen. Sorry, dan ben je een zak in mijn ogen. Uit is dan ook uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 23 februari 2015 @ 16:04:

[...]





Nou zeg??!! Mevrouw TO heeft 5 jaar de kans gehad om naar haar partner te luisteren, en pas als hij na vijf jaar aangeeft dat de grens is bereikt en de relatie verbroken gaat worden vindt mevrouw TO dat het tijd is om in de spiegel te kijken.



Sorrie, maar deze vriend heeft groot gelijk dat de kogel nu door de kerk is en dat hij niet meer terug gaat komen op zijn besluit. To heeft simpelweg teveel gedaan in vijf jaar tijd en de maat is simpelweg vol. Afgelopen uit. Wat een vrouwelijke valsheid om hem ervan te betichten dat hij ervan geniet.



Je gelooft toch niet dat nij vijf jaar ervaring mevrouw vanaf nu ineens een ander mens is? Hij heeft groot gelijk, hij gebruikt zijn verstand op basis van de feiten waar hij vijf jaar lang mee geconfronteerd is geweest. Deze relatie heeft voor hem geen leuke basis, en zelfs als TO haar best zou doen om te veranderen dan nog is die basis waarop je een leuke relatie kan bouwen allang onder deze relatie uit.



Krokodillentranen mevrouw, kent u die uitdrukking??

Doe effe normaal joh en praat ook even normaal tegen me. Ik ben niet met je getrouwd en zeker geen kind van je dus ik ben jouw 'mevrouw' per definitie niet.



Ik zou in het vervolg als ik jou was even een andere toon van lezen proberen voordat je op iemand reageert. Want als jij het juist had gelezen dan had je geweten dat ik het inhoudelijk helemaal met je eens ben.



En dus zeg ik dan : Het is het klaar

Klaar met contact hebben, kusjes geven, samen slapen. Klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 februari 2015 @ 16:32:

[...]



Doe effe normaal joh en praat ook even normaal tegen me. Ik ben niet met je getrouwd en zeker geen kind van je dus ik ben jouw 'mevrouw' per definitie niet.



Ik zou in het vervolg als ik jou was even een andere toon van lezen proberen voordat je op iemand reageert. Want als jij het juist had gelezen dan had je geweten dat ik het inhoudelijk helemaal met je eens ben.



En dus zeg ik dan : Het is het klaar

Klaar met contact hebben, kusjes geven, samen slapen. Klaar. Kerol spreekt je aan met mevrouw. Sinds wanneer is dat onbeleefd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 23 februari 2015 @ 16:19:

[...]





Vriend heeft nog meer gelijk als hij haar niet opgeilt in bed met kusjes en haar geen 'liefje' meer noemt.

Dat hij er klaar mee is, begrijpelijk na 5 jaar. Maar handel er dan ook naar en neem fysiek afstand. De kogel is door de kerk, omgeving weet dat relatie kaput is en ondertussen nog wel vadertje-moedertje spelen. .

Precies.

En dus zeg ik tegen TO dat zij ervoor kan zorgen dat het dan dus ook maar klaar is.

Vriend kan dat schijnbaar niet of geniet er nog even net iets teveel van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 23 februari 2015 @ 16:39:

[...]



Kerol spreekt je aan met mevrouw. Sinds wanneer is dat onbeleefd?Dat leg ik Kerol dan wel uit, mocht hij daar de behoefte toe voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kerol spreekt TO toch aan met mevrouw, of ben ik nou de enige die niet begrijpend kan lezen? Dat is al even aanmatigend trouwens, meneertje Kerol.



En zoals ik al zei, uit is uit. Dan niet nog in bed proberen neukie-neukie te bietsen. Als hij zogenaamde de volwassene van de twee is zou hij dat toch moeten weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 februari 2015 @ 16:41:

[...]



Dat leg ik Kerol dan wel uit, mocht hij daar de behoefte toe voelen.Oei..... word ik me daar toch even op mijn vingers getikt door madame... (of is dat ook niet goed?)
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 23 februari 2015 @ 16:47:

[...]



Oei..... word ik me daar toch even op mijn vingers getikt door madame... (of is dat ook niet goed?) Haha ik vind het prima!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 23 februari 2015 @ 16:46:

Kerol spreekt TO toch aan met mevrouw, of ben ik nou de enige die niet begrijpend kan lezen? Dat is al even aanmatigend trouwens, meneertje Kerol.



En zoals ik al zei, uit is uit. Dan niet nog in bed proberen neukie-neukie te bietsen. Als hij zogenaamde de volwassene van de twee is zou hij dat toch moeten weten.

Dat doet hij ook, hij sluit af met de zin "krokodillentranen mevrouw..." en heeft dus het gore lef Enn mevrouw te noemen.



Om, voor mij onbekende redenen, is dit blijkbaar tegenwoordig een grove schending der etiquette.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 23 februari 2015 @ 16:46:

Kerol spreekt TO toch aan met mevrouw, of ben ik nou de enige die niet begrijpend kan lezen?





Nee Kerol ook.



Ik zie mijn post gequote en daaronder staat die zin.

Vermelden wat je aan wie schrijft als je reageert verduidelijkt wel een hoop.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 23 februari 2015 @ 16:50:

[...]



Dat doet hij ook, hij sluit af met de zin "krokodillentranen mevrouw..." en heeft dus het gore lef Enn mevrouw te noemen.



Om, voor mij onbekende redenen, is dit blijkbaar tegenwoordig een grove schending der etiquette.



Maak jij er toch jouw feestje van! Ga je gang. Het maakt mij niet uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Curly, ik zou toch afstand nemen als ik jou was. Als hij er definitief klaar mee is, ga jezelf dan beschermen. Je hebt nu niets aan hoopvolle kusjes en lieve woordjes en maak hem dat ook duidelijk. Voor hem zal de opluchting groot zijn dat hij de knoop heeft doorgehakt, maar dat geeft hem niet het recht zijn opluchting met kusjes op je voorhoofd te vieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 23 februari 2015 @ 16:57:

Curly, ik zou toch afstand nemen als ik jou was. Als hij er definitief klaar mee is, ga jezelf dan beschermen. Je hebt nu niets aan hoopvolle kusjes en lieve woordjes en maak hem dat ook duidelijk. Voor hem zal de opluchting groot zijn dat hij de knoop heeft doorgehakt, maar dat geeft hem niet het recht zijn opluchting met kusjes op je voorhoofd te vieren.

Precies.



@ Curly: Je zoekt in zijn handelen en woorden signalen dat het goed gaat komen. En bij iemand die wellicht lief en zorgzaam voor je is wordt de hoop dan al snel groot. Maar hij zegt dat het klaar is en dat zijn standpunt niet is veranderd en dan is het dus klaar en opbokken met die jongen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Op de kleuterschool pestten de jongetjes ook altijd de meisjes die ze stiekem het leukst vonden ;)

Knuppel, hoenderhok, deel twee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 februari 2015 @ 16:54:

[...]





Maak jij er toch jouw feestje van! Ga je gang. Het maakt mij niet uit.

Het is een knalfuif hier, echt waar....



Kom gezellig even langs!
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 23 februari 2015 @ 17:04:

[...]



Het is een knalfuif hier, echt waar....



Kom gezellig even langs!





Nee, dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 februari 2015 @ 17:06:

[...]







Nee, dankjewel.Partypooper!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 23 februari 2015 @ 17:01:

Op de kleuterschool pestten de jongetjes ook altijd de meisjes die ze stiekem het leukst vonden ;)

Knuppel, hoenderhok, deel twee!Bedoel je nu dat de vriend van TO het één zegt en in zijn gedrag het andere laat zien? Omdat hij zich (overigens terecht) in de zeik genomen voelt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 23 februari 2015 @ 17:08:

[...]



Partypooper!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haha, grappig dat mijn gebruik van het woord mevrouw zo uitgevlooid wordt.



Ik gebruik het in die betreffende post aanvankelijk om TO aan te duiden, maar in de afsluiting is het meer een ongerichte formulering. Wat mij betreft had er net zo goed "meneer" kunnen staan, of "meneer Sonneberg" (waarbij ik dan Wim Sonneveld in mijn oren hoor). Het is meer om er een beetje theatrale draai aan te geven, want ik moet altijd ook om mezelf lachen als het een beetje dramatesk overkomt in mijn eigen beleving.



Sorrie als ik er een dame mee ontriefd hebt. Maar aan het eind van de dag ben jij net zo goed een mevrouw voor me als iedere vrouw in het dagelijks leven die ik verder niet ken hoor, Enn. En in dit geval heb ik het iet persoonlijk gericht, maar algemeen overdrachtelijk bedoeld te gebruiken.



Een ware heer als Markovic leest het kennelijk ook anders, als u begrijpt wat ik bedoel.
quote:Enn schreef op 23 februari 2015 @ 17:08:

[...]



Bedoel je nu dat de vriend van TO het één zegt en in zijn gedrag het andere laat zien? Omdat hij zich (overigens terecht) in de zeik genomen voelt?Ik zou gewoon zo graag de vriend (ex?) van TO aan zijn haren naar dit forum slepen zodat hij kon vertellen wat hij nou echt nog van haar vindt en wel of niet voor haar voelt Waarom hij nog de behoefte voelt lief tegen haar te doen en zulke gemengde signalen af te geven. Dus ja, haar eigenlijk openlijk aan het 'pesten' is nu maar haar dan wel stiekem kusjes gaat geven achter het fietsenhok.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 23 februari 2015 @ 16:46:

Kerol spreekt TO toch aan met mevrouw, of ben ik nou de enige die niet begrijpend kan lezen? Dat is al even aanmatigend trouwens, meneertje Kerol.



....Tuttut...
Alle reacties Link kopieren
Opluchting kan wel vaker zorgen dat mensen wat vrijer en losser worden. Weer kunnen ademhalen en weer lief kunnen doen. Zo komt het gedrag van haar ex-vriend op mij over.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 23 februari 2015 @ 17:20:

Haha, grappig dat mijn gebruik van het woord mevrouw zo uitgevlooid wordt.



Ik gebruik het in die betreffende post aanvankelijk om TO aan te duiden, maar in de afsluiting is het meer een ongerichte formulering. Wat mij betreft had er net zo goed "meneer" kunnen staan, of "meneer Sonneberg" (waarbij ik dan Wim Sonneveld in mijn oren hoor). Het is meer om er een beetje theatrale draai aan te geven, want ik moet altijd ook om mezelf lachen als het een beetje dramatesk overkomt in mijn eigen beleving.



Sorrie als ik er een dame mee ontriefd hebt. Maar aan het eind van de dag ben jij net zo goed een mevrouw voor me als iedere vrouw in het dagelijks leven die ik verder niet ken hoor, Enn. En in dit geval heb ik het iet persoonlijk gericht, maar algemeen overdrachtelijk bedoeld te gebruiken.



Een ware heer als Markovic leest het kennelijk ook anders, als u begrijpt wat ik bedoel. Een ware heer? Ik? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik zo genoemd werd. Vraag me af of het überhaupt ooit gebeurd is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven