Voor mijn gevoel klopt er iets niet, of ben ik jaloers

24-06-2015 18:40 181 berichten
Ik heb nu al een tijdje een relatie met een man, alles lijkt perfect hij is lief, aardig en ik voel me op mijn gemak bij hem maar er is toch iets waarvan ik denk klopt dit wel.



Hij heeft een ex waarmee hij 8 jaar een relatie heeft gehad (ongeveer 1 jaar terug uitgegaan), hij heeft haar vorige week gezien omdat ze samen ergens naar toe moesten. Zegt hij tegen mij, na 10 minuten in de auto gezeten te hebben met haar dacht ik ja ik heb er goed aan gedaan de relatie te verbreken. Dus ik zeg tegen mijn vriend, twijfelde jij daar nog wel is aan dan ook toen wij al een relatie hadden, zegt hij ja. Ik heb het verder maar laten rusten omdat ik niet zo goed weet wat ik daar mee aanmoet.



Gister heeft hij 1,5 uur met een vrouw aan de telefoon gezeten, deze vrouw heeft hij een paar dates mee gehad net voor wij gingen daten. Het zijn nou niet bepaald vrienden want verder gaan ze niet met elkaar om.



En nou had hij pas een andere vrouw aan de telefoon, die heeft hij leren kennen na mij en hij zei tegen haar, misschien als we elkaar eerder hadden ontmoet dan had het heel anders gelopen en hadden wij een relatie met elkaar gehad.



Deze drie voorvallen zitten me niet zo lekker, wat moet ik hier van vinden? Is dit normaal en ben ik een jaloers kreng dat ik dit niet leuk vind?



Overigens weet ik van dat bellen en wat hij gezegd heeft van hemzelf, hij heeft mij dit gewoon zo tussen neus en lippen door verteld onder het mom van ik wil eerlijk zijn
Vertrouw je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dat normaal is maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat een zot om je te vertellen dat het anders was gelopen als ze elkaar eerder hadden ontmoet. Misschien moet hij iets minder eerlijk zijn.
...
Ik zou genoeg weten over zo'n man en maken dat ik wegkom.

Ik denk dat je gevoel goed aangeeft dat

het niet helemaal goedzit.
Hoe lang is een tijdje? Waarom belt hij nog met die 2 vrouwen? En waar moet hij een jaar na dato nog met zijn ex naartoe?
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 24 juni 2015 @ 18:42:

Geen idee of dat normaal is maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor!A gelukkig, ik begon zo aan mezelf te twijfelen. Mijn vriend zegt dus dat ik een jaloers kreng ben omdat ik dit soort dingen niet leuk vind
Lekker subtiel
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 18:46:

[...]



A gelukkig, ik begon zo aan mezelf te twijfelen. Mijn vriend zegt dus dat ik een jaloers kreng ben omdat ik dit soort dingen niet leuk vindZei hij echt kreng? Je vriend heeft er belang bij om jou als jaloers kreng weg te zetten, want dan kan hij zijn gang gaan. Dit zou voor mij de doorslag geven om weg te gaan. Het is het niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang hebben jullie al iets?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Doreia schreef op 24 juni 2015 @ 18:46:

Hoe lang is een tijdje? Waarom belt hij nog met die 2 vrouwen? En waar moet hij een jaar na dato nog met zijn ex naartoe?



We hebben ruim een half jaar een relatie, zijn ex heeft geen auto en ze moest naar het ziekenhuis en vriend wilde wel even rijden. Dit vind ik op zich geen probleem maar dat hij zulke dingen denkt wel.



Geen idee waarom hij met die 2 vrouwen belt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zijn gedrag lichtelijk vreemd. Het kan natuurlijk zijn dat je iemand tijdens je relatie ook leuk gaat vinden, maar er dan zo mee omgaan? Mwah. Niet echt handig van hem en niet lief voor jou.
Ruim een half jaar. Dus vrij kort nadat het uit was met zijn ex, want dat was een jaar. Hij is maar een paar maanden alleen geweest dus? Ik denk dat hij jou niet zo serieus neemt als andersom.... Sorry.
Hij noemt zichzelf naïef omdat hij met die vrouwen belt, hij is onschuldig en wil gewoon aardig zijn.
Wat een sukkel zeg!
Alle reacties Link kopieren
Misschien had hij liever een tijdje door gesinglet...het lijk mij sowieso een beetje een botte boer. Het is maar wat je leuk vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Doreia schreef op 24 juni 2015 @ 18:51:

Ruim een half jaar. Dus vrij kort nadat het uit was met zijn ex, want dat was een jaar. Hij is maar een paar maanden alleen geweest dus? Ik denk dat hij jou niet zo serieus neemt als andersom.... Sorry.Hij zegt wel dat hij serieus is, hij heeft het zelfs al over samenwonen gehad
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 18:52:

Hij noemt zichzelf naïef omdat hij met die vrouwen belt, hij is onschuldig en wil gewoon aardig zijn.

En noemt jou een jaloers kreng omdat je er iets van durft te zeggen.

Vertrouw je gevoel maar. Die heeft het bij het rechte eind.
Toedeloe, wat een sukkel.
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 18:55:

[...]





Hij zegt wel dat hij serieus is, hij heeft het zelfs al over samenwonen gehadNatuurlijk zegt hij dat. Was je iets met hem begonnen als hij had gezegd: ik vind je alleen maar leuk voor de neuk en ik ga ook nog met mijn ex om en ik bel ook gewoon nog met andere vrouwen die ik heb leren kennen?
quote:viva-amber schreef op 24 juni 2015 @ 18:54:

Misschien had hij liever een tijdje door gesinglet...het lijk mij sowieso een beetje een botte boer. Het is maar wat je leuk vindt.



Hij zei juist tegen mij dat hij niet goed alleen kan zijn.



Waar ik dus bang voor ben is dat hij een soort van genoegen met mij neemt omdat hij niet alleen kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oow iemand komt me bekend voor... zou bijna denken dat we dezelfde man hebben gedate....

Ik zou er klaar mee zijn. Was ik ook letterlijk. Als jij zo zou doen zou hij he zeker aanspreken erop. Pfff dat soort betweterige mannen die alles voor zichzelf goed praten kunnen naar n plek waar de zon niet schijnt!
Alle reacties Link kopieren
Tja wat iemand doet is soms belangrijke dan wat iemand zegt. Je wilt toch niet samenwonen met iemand die niet echt leuk is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 18:56:

[...]





Hij zei juist tegen mij dat hij niet goed alleen kan zijn.



Waar ik dus bang voor ben is dat hij een soort van genoegen met mij neemt omdat hij niet alleen kan zijn.Dus hij neemt genoegen met jou en vanuit zijn 'niet alleen kunnen zijn' zoekt hij weer verder naar een nieuwe vriendin. Omdat hij niet alleen kan zijn. Ik zou er niet teveel energie meer in steken.
Nou ik ga voorlopig ook echt niet samenwonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven