Voor mijn gevoel klopt er iets niet, of ben ik jaloers

24-06-2015 18:40 181 berichten
Ik heb nu al een tijdje een relatie met een man, alles lijkt perfect hij is lief, aardig en ik voel me op mijn gemak bij hem maar er is toch iets waarvan ik denk klopt dit wel.



Hij heeft een ex waarmee hij 8 jaar een relatie heeft gehad (ongeveer 1 jaar terug uitgegaan), hij heeft haar vorige week gezien omdat ze samen ergens naar toe moesten. Zegt hij tegen mij, na 10 minuten in de auto gezeten te hebben met haar dacht ik ja ik heb er goed aan gedaan de relatie te verbreken. Dus ik zeg tegen mijn vriend, twijfelde jij daar nog wel is aan dan ook toen wij al een relatie hadden, zegt hij ja. Ik heb het verder maar laten rusten omdat ik niet zo goed weet wat ik daar mee aanmoet.



Gister heeft hij 1,5 uur met een vrouw aan de telefoon gezeten, deze vrouw heeft hij een paar dates mee gehad net voor wij gingen daten. Het zijn nou niet bepaald vrienden want verder gaan ze niet met elkaar om.



En nou had hij pas een andere vrouw aan de telefoon, die heeft hij leren kennen na mij en hij zei tegen haar, misschien als we elkaar eerder hadden ontmoet dan had het heel anders gelopen en hadden wij een relatie met elkaar gehad.



Deze drie voorvallen zitten me niet zo lekker, wat moet ik hier van vinden? Is dit normaal en ben ik een jaloers kreng dat ik dit niet leuk vind?



Overigens weet ik van dat bellen en wat hij gezegd heeft van hemzelf, hij heeft mij dit gewoon zo tussen neus en lippen door verteld onder het mom van ik wil eerlijk zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 18:56:

[...]





Hij zei juist tegen mij dat hij niet goed alleen kan zijn.



Waar ik dus bang voor ben is dat hij een soort van genoegen met mij neemt omdat hij niet alleen kan zijn.

Daar lijkt het in ieder geval wel op, als ik het zo lees.

En hij is zich nog druk aan het oriënteren op een betere optie.....
Alle reacties Link kopieren
Bij het eerste denk ik; ja, dat kan.

Ik heb ook weleens in een relatie gezeten terwijl de andere nog niet zo lang uit was, en ik misschien ook nog weleens aan mijn ex dacht of momentjes had waarin ik heel even twijfelde of ik terug wilde naar ex.

Maar de andere voorbeelden verraden hoe hij echt is.

En dat hij gewoon 'te aardig is'..my ass. Hij weet heel goed wat 'ie doet.
quote:Frizz schreef op 24 juni 2015 @ 19:52:

Wat is er eigenlijk zo leuk aan deze man?



Hij is aardig, hij is lief en zorgzaam, nu ik dit zo neer zet realiseer ik me dat hij dit zo was.



Nu komt hij heel vaak te laat op onze afspraak, soms wel 2 uur later dan we afgesproken hadden. Hij laat zijn vrienden voorgaan op onze afspraak. Hij noemt me tegenwoordig(en volgens hem is het lief bedoelt) vrachtwagentje.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 24 juni 2015 @ 20:00:

[...]



Daar lijkt het in ieder geval wel op, als ik het zo lees.

En hij is zich nog druk aan het oriënteren op een betere optie.....Dit! Jij bent in een relatie met hem, hij niet met jou. Je bent een tussenstation. Hou de eer aan jezelf en zet deze loser uit je leven!
Alle reacties Link kopieren
Hij staat met één been in de relatie en met één been buiten en hij noemt dat eerlijkheid. Al noemde hij het Sinterklaas; wat jij er mee doet is geheel aan jou. Je voelt je onzeker en dat was al zo voor je hem leerde kennen. Ga door met deze man en je gaat van onzeker naar een psychose of je kapt het af en gaat verder aan jezelf werken.



Een man die niet alleen kan zijn, kan niet alleen zijn omdat hij zijn eigen gezelschap niet kan verdragen. Dus waarom zou jij de vuilnisbak moeten zijn waar hij ongehinderd zijn shit in kan kieperen?
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 20:07:

[...]





Hij is aardig, hij is lief en zorgzaam, nu ik dit zo neer zet realiseer ik me dat hij dit zo was.



Nu komt hij heel vaak te laat op onze afspraak, soms wel 2 uur later dan we afgesproken hadden. Hij laat zijn vrienden voorgaan op onze afspraak. Hij noemt me tegenwoordig(en volgens hem is het lief bedoelt) vrachtwagentje.Tot zover staat de teller nu op jaloers kreng en vrachtwagentje........ Welke lieve koosnaampjes heeft ie nog meer voor je?
Alle reacties Link kopieren
Pff...ja je vriend is echt een schatje...wanneer hij je niet 2 uur laat zitten, achter een andere vrouw aanzit of je uitscheldt.



het is maar wat je lekker vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 20:07:

[...]





Hij is aardig, hij is lief en zorgzaam, nu ik dit zo neer zet realiseer ik me dat hij dit zo was.



Nu komt hij heel vaak te laat op onze afspraak, soms wel 2 uur later dan we afgesproken hadden. Hij laat zijn vrienden voorgaan op onze afspraak. Hij noemt me tegenwoordig(en volgens hem is het lief bedoelt) vrachtwagentje.Hij is niet wijs. Vrachtwagentje als koosnaam...hoe liefdevol. Start je motor maar en rij heel gauw weg!
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 20:07:

[...]





Hij is aardig, hij is lief en zorgzaam, nu ik dit zo neer zet realiseer ik me dat hij dit zo was.



Nu komt hij heel vaak te laat op onze afspraak, soms wel 2 uur later dan we afgesproken hadden. Hij laat zijn vrienden voorgaan op onze afspraak. Hij noemt me tegenwoordig(en volgens hem is het lief bedoelt) vrachtwagentje.



Aardig? hij noemt je een jaloers kreng

Lief? Hij laat je 2 uur wachten

Zorgzaam? Hij laat je stikken voor zijn vrienden



Een toppertje!
Alle reacties Link kopieren
Stop hier toch mee, je hoeft geen moverende reden aan te dragen bij hem. Zeg hem maar gewoon dat je niet meer wil.
quote:Doreia schreef op 24 juni 2015 @ 20:12:

[...]



Tot zover staat de teller nu op jaloers kreng en vrachtwagentje........ Welke lieve koosnaampjes heeft ie nog meer voor je?Truus de mier, omdat ik nog al van het regelen ben. Ik wil graag dat alles bij mij thuis goed geregeld is, met de kinderen op school en de omgangsregeling met mijn ex en ook het huishouden wil ik graag op orde houden.
quote:parbleumondieu schreef op 24 juni 2015 @ 20:15:

Stop hier toch mee, je hoeft geen moverende reden aan te dragen bij hem. Zeg hem maar gewoon dat je niet meer wil.Dit is denk ik idd wat ik ga doen, hier word ik niet gelukkig van. Hoe meer ik hier schrijf en antwoord geef op jullie vragen hoe duidelijker het voor mij word.
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 20:16:

[...]





Truus de mier, omdat ik nog al van het regelen ben. Ik wil graag dat alles bij mij thuis goed geregeld is, met de kinderen op school en de omgangsregeling met mijn ex en ook het huishouden wil ik graag op orde houden.

Je hebt kinderen. Die hebben recht op een stabiele moeder die hen goed op kan voeden tot stabiele volwassenen. Jij moet je eigenwaarde en zelfvertrouwen niet ontlenen aan de eerste de beste idioot die alles tegen je zegt wat je maar horen wil tot de buit binnen is. Jij mag jezelf niet tekort doen om 2 uur te wachten op een man die zelf niet alleen kan zijn.

Richt je op je kinderen en zorg dat zij vol zelfvertrouwen en een eigenwaarde van jewelste later uitvliegen.
Alle reacties Link kopieren
O, nu ik hoor dat je kinderen hebt zeg ik helemaal; weg ermee, echt niet gaan samenwonen met deze loser.
De kinderen zien hem niet, ik spreek af of als ze bij hun vader zijn of als ze op school zitten en ik vrij ben
Samenwonen was ik ook niet van plan, de kinderen komen altijd op de eerste plaats
Maar ze merken de gevolgen wel die deze man op hun moeder heeft. De negatieve effecten.

Je mag gewoon zingend door het huis bij wijze van, als je een vriend hebt, maar ik vraag me af of jij de laatste tijd nog blij bent geweest met de man die jij aan de haak hebt geslagen?
Alle reacties Link kopieren
Dan alsnog niet. Want uiteindelijk gaan er toch ook stappen volgen als jullie een relatie houden in de toekomst?

En had je geen kinderen gehad, dan wil je toch nog steeds geen relatie met zo'n man..

Misschien heb ik erover heen gelezen,maar zat je er nou bij of niet toen hij die vrouw sprak aan de telefoon en dat zij over mogelijke relatie als etc..?
quote:Doreia schreef op 24 juni 2015 @ 20:34:

Maar ze merken de gevolgen wel die deze man op hun moeder heeft. De negatieve effecten.

Je mag gewoon zingend door het huis bij wijze van, als je een vriend hebt, maar ik vraag me af of jij de laatste tijd nog blij bent geweest met de man die jij aan de haak hebt geslagen?



Nee ik ben niet blij met deze man, ik probeer wel altijd vrolijk naar de kinderen te zijn en ik doe echt wel veel leuke dingen met ze.



Maar je hebt gelijk, ik ga een punt achter deze relatie zetten. Dit is beter voor iedereen
quote:glitglam schreef op 24 juni 2015 @ 20:36:

Dan alsnog niet. Want uiteindelijk gaan er toch ook stappen volgen als jullie een relatie houden in de toekomst?

En had je geen kinderen gehad, dan wil je toch nog steeds geen relatie met zo'n man..

Misschien heb ik erover heen gelezen,maar zat je er nou bij of niet toen hij die vrouw sprak aan de telefoon en dat zij over mogelijke relatie als etc..?Nee ik was er niet bij, hij vertelde erover. Onder het mom van eerlijkheid
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 20:38:

[...]





Nee ik was er niet bij, hij vertelde erover. Onder het mom van eerlijkheid



Wat een gekke man.

Volgensmij denken sommige mannen dat als je alles maar zegt, het oké is en getuigt van goede intenties, want ik vertel het toch eerlijk DUS kan er nooit iets kwaads in zitten
quote:glitglam schreef op 24 juni 2015 @ 20:43:

[...]





Wat een gekke man.

Volgensmij denken sommige mannen dat als je alles maar zegt, het oké is en getuigt van goede intenties, want ik vertel het toch eerlijk DUS kan er nooit iets kwaads in zittenJa zoiets zal hij wel denken
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 24 juni 2015 @ 18:52:

Hij noemt zichzelf naïef omdat hij met die vrouwen belt, hij is onschuldig en wil gewoon aardig zijn.Als hij zichzelf naïef en jouw een onzeker kreng noemt dan kan je er vanuit gaan dat hij echt niet zo naïef is. Als hij jouw een vrachtwagentje noemt gewoon over hem heen denderen en de deur uit zetten.
Maar meiden bedankt voor jullie reacties, heb er veel aan gehad.



Ik ga een einde aan deze relatie maken, heb nog geen idee hoe maar daar heb ik mooi nog even een paar dagen de tijd voor ik zie hem zaterdag pas.
Alle reacties Link kopieren
Sterk van je aife. Deze man draagt niets positiefs bij in jouw leven. Laat hem en zijn vrouwelijke contacten lekker gaan want je verdient beter! Succes met het verbreken van de relatie, ik denk dat je de juiste keuze maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven