Voorbij

21-01-2017 22:01 28 berichten
Mijn relatie is voorbij. De pijn enorm. We waren bijna 3 jaar samen en zouden gaan samenwonen volgende maand.



We wonen 2 uur van elkaar, hij heeft een koophuis en ik een huurwoning. We zouden in mijn stad een nieuwe woning huren, contract volgende week ondertekenen.



Sinds vanochtend is de relatie voorbij. Hij zegt dat er geen ander in het spel is maar dat hij niet van omgeving wil veranderen. Ik wil niet blijven latten omdat ik een leven samen wil.



Buiten de ongelooflijke pijn en het verdriet, nooit ruzie gehad of wat dan ook, zal ik mijn schoonouders missen. Ik had met kerst een groot financieel cadeau gekregen. Ik wil hun dit teruggeven morgen als ik mijn kleding bij hem ga ophalen. Is dit een goed plan of moet ik het laten? Ik voel me niet goed om het bedrag te houden.



Het doet echt enorm veel pijn. We hebben niet meer gesproken, geen whatsapp meer.
Liefdesverdriet is niet leuk, sterkte
Ten eerste: Sterkte!

Had hij zijn huis al te koop staan of verkocht? Want van koop naar huur in een andere stad, daar trek ik mijn wenkbrauwen bij op. Was het wel echt altijd zijn bedoeling dan? En heb jij je huur opgezegd?

Dat cadeau mag je houden. Zou ik niet teruggeven. Ik zou je schoonouders een kaart sturen met een bedankje.



En dan onder het dekbed en heel erg lang en hard uithuilen.
Alle reacties Link kopieren
Had je nooit gemerkt dat hij niet stond te popelen zijn huis in de verkoop te doen, te verhuizen, evt te moeten forensen? Het was ook geen optie dat jij zijn kant op zou gaan / gaat ?

Was het geld voor de inrichting van jullie huis bedoeld ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Cadeau gewoon houden en idd even een lief kaartje sturen
Alle reacties Link kopieren
Aah wat vervelend zeg:( sterkte! Ik hoop dat je nog in je eigen huisje kan blijven wonen.

Persoonlijk had ik de keuze aan schoonouders gelaten. Als je er morgen bent zou je kunnen vragen of ze het weer terug willen. Ze geven dan zelf wel aan wat ze willen. Ik snap goed dat je je er anders niet prettig bij voelt.
Been there. En wat deed het pijn toen bleek dat ik me eigenlijk in mijn eentje zat te verheugen op een leven samen. Ik geloof ook niet zo in 'liefde overwint alles'. Sommige barrières zijn niet te overwinnen als je er niet vol voor gaat. Ik geloof ook echt niet dat mijn ex een ander had, hij durfde gewoon niet.



Paar maanden later leerde ik mijn man kennen, en was ik zo blij dat ik aan niemand vast zat.



Sterkte!
Mijn kind gaat hier naar school. Vandaar dat daarheen verhuizen geen optie is.



Verder wilden we een jaar huren en dan samen iets kopen. Hij kon over gaan naar een andere locatie binnen zijn firma.

Zijn huis stond tot vanmiddag te koop.



Ik mag in mijn huis blijven gelukkig.
quote:raarmens schreef op 21 januari 2017 @ 22:13:

Mijn kind gaat hier naar school. Vandaar dat daarheen verhuizen geen optie is.



Verder wilden we een jaar huren en dan samen iets kopen. Hij kon over gaan naar een andere locatie binnen zijn firma.

Zijn huis stond tot vanmiddag te koop.



Ik mag in mijn huis blijven gelukkig.Fijn dat je in je huis mag blijven, zeker ivm je kind
Fijn dat je niet opeens moet verhuizen terwijl dit niet meer nodig is.

Sterkte met het vertellen van de wijzigingen van jullie leven aan je kind
Bedankt voor jullie lieve antwoorden.



Ik zal een kaartje sturen. Ze wonen bij hem in de buurt dus ik stop het in de brievenbus.
quote:Doreia schreef op 21 januari 2017 @ 22:16:

Fijn dat je niet opeens moet verhuizen terwijl dit niet meer nodig is.

Sterkte met het vertellen van de wijzigingen van jullie leven aan je kind Dat wordt een hele zware. Ze hield van hem, hadden een leuke band samen. Ze zag de toekomst helemaal voor zich. Ook de schoonouders missen wordt erg moeilijk.
quote:raarmens schreef op 21 januari 2017 @ 22:17:

[...]





Dat wordt een hele zware. Ze hield van hem, hadden een leuke band samen. Ze zag de toekomst helemaal voor zich. Ook de schoonouders missen wordt erg moeilijk.Wat sneu ook voor jou kind
Alle reacties Link kopieren
Sterkte.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat klote voor jouw dochter en jou, heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even live afscheid gaan nemen bij je schoonouders evt later nog een afscheid met kind doen met hem en schoonouders het is belangrijk voor kinderen om ( te leren) goed afscheid te nemen.

Sterkte!
where ever you go, go with your heart
quote:Skawa schreef op 22 januari 2017 @ 00:17:

Ik zou even live afscheid gaan nemen bij je schoonouders evt later nog een afscheid met kind doen met hem en schoonouders het is belangrijk voor kinderen om ( te leren) goed afscheid te nemen.

Sterkte!Ik wil dat zelf het liefste ook. Ze waren altijd erg goed voor ons (kind en mij). Ik denk dat het me blijft achtervolgen als ik geen persoonlijk afscheid neem.
Wat doet het toch pijn. Ik kan niet slapen, alleen maar huilen. Morgen moet ik om 9 uur werken en ik zie er niet uit.



Ik probeer te achterhalen of ik iets gemist heb. Ik leg het bij mezelf, wil hem niet de schuld toeschuiven. Ik denk dat ik te hard van stapel gelopen ben. Dat de liefde toch meer van mij kwam. Dat ik te serieus ben. Dat ik het niet voor elkaar gekregen heb een koopwoning te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:raarmens schreef op 22 januari 2017 @ 01:21:

Wat doet het toch pijn. Ik kan niet slapen, alleen maar huilen. Morgen moet ik om 9 uur werken en ik zie er niet uit.



Ik probeer te achterhalen of ik iets gemist heb. Ik leg het bij mezelf, wil hem niet de schuld toeschuiven. Ik denk dat ik te hard van stapel gelopen ben. Dat de liefde toch meer van mij kwam. Dat ik te serieus ben. Dat ik het niet voor elkaar gekregen heb een koopwoning te hebben.



Het is heel naar je te realiseren dat jij meer van hem houdt dan andersom maar het is -lijkt mij- wel realistisch. Als je van iemand houdt wil je samenwonen en een leven samen, dat is zeker niet te hard van stapel lopen na 3 jaar. Hij heeft zich miss te laat gerealiseerd dat het voor hem anders voelde / heeft zichzelf voor de gek gehouden en dat is heel verdrietig voor jou en je dochter. Maar hier kom je overheen en achteraf ben je blij dat je niet daadwerkelijk hebt samengewoond want dan zou het nog heftiger zijn voor jullie.

Je komt echt nog wel iemand tegen die echt voor je gaat, waarbij het wel 100% goed zit. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat treurig allemaal zeg...het is verschrikkelijk als je toekomstplannen zo ineens in duigen vallen, ik voel met je mee

Maar er is natuurlijk niks minderwaardigs aan om geen koopwoning te hebben hoor...dat moet je jezelf echt niet wijs maken! Sterkte vandaag...
quote:raarmens schreef op 22 januari 2017 @ 01:16:

[...]





Ik wil dat zelf het liefste ook. Ze waren altijd erg goed voor ons (kind en mij). Ik denk dat het me blijft achtervolgen als ik geen persoonlijk afscheid neem.

Doen!

En wat betreft dat cadeau: ja je kunt het houden maar ik snap je twijfel wel, het zou mij ook niet lekker zitten. ( en bij een relatie breuk heb je ook weinig zin om herinnerd te worden eraan)

Mocht het je niet lekker zitten, biedt aan om het terug te geven, als dat prettiger voelt.



wees verder lief voor jezelf!!

(Check sochicken.nl en dan op liefdesverdriet zoeken, goede tips!)
Dank jullie wel



Ik neem jullie tips dankbaar aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig. Ineens ziet je toekomst er heel anders uit en verdriet heeft gewoon tijd nodig.



Zelf zou ik bedrag niet graag houden. Misschien kun je langs gaan en het bespreken? Sowieso wel netjes om afscheid te gaan nemen. Probeer wel om het netjes te houden, geen nare dingen over hun zoon zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven