Voordelen single

13-06-2014 01:22 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de / je voordelen van vrijgezel zijn als je 30+ bent?
Alle reacties Link kopieren
Geen. Lijkt me vreselijk eenzaam. Al heb je 100 vrienden erbij.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt lekker zelf bepalen of je wat van dat WK wil zien/horen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Vrijheid, ruimte in bed, vrijheid om te kijken en te luisteren wat je wil. Geen ergernissen van rommel van je partner en omgekeerd ook. Ik doe alleen aan latten, heerlijk, na 1 a 2 dagen wil ik weer rust en ruimte. Zo goed als alle mensen die ik ken die samenwonen ergeren zich aan elkaar. Wel bewondering voor die mensen dat ze het volhouden, word er al kriebelig van als ik eraan denk.
Zoals Valparasio beschrijft ervaar ik het +/- ook.

Al telt het verhaal over latten niet, dan ben je doorgaans nog geen vrijgezel
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt maar ik vond het wel een beetje relevant ivm mijn vrijheid die ik koester. Ben ook single nu, en ik laat alleen een traantje rollen bij hele mooie muziek of een mooie drama film voor de rest kan ik genieten van het leven met of zonder partner.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap zo veel beter naast mijn partner en we kijken over het algemeen graag naar de zelfde dingen of sport na maar dat vind ik niet erg.



Die rommel neem ik echt voor lief hoor. Ik ben niet graag alleen. Na 1 dag zonder vriend (ook al ben ik dan de hele dag leuke dingen wezen doen) hunker ik toch echt naar zijn fijne gezelschap en humor. Zeker in bed als ik ga slapen. En dat is nou ook weer niet omdat we hele kersverse tortel duifjes zijn in verliefde fase. Het is juist meer geworden.



To als je jezelf beter probeert beter te voelen door succes verhalen van vrijgezellen ga je je efficiëntie voorbij natuurlijk. Dan wil je dus wél een relatie en die krijg je niet door jezelf en je vrijgezel zijn te gaan verdedigen.



Als je het wel prima vindt heb je ook dit topic niet nodig.
Allen maar voordelen heb ik. Ik heb meerdere scharrels waar ik ook vriendschap en liefde mee deel. Ik woon gezellig bij mijn broer, werk met vrienden in de horeca. Mijn leven is echt te gek. Geen lasten, alleen maar lusten. Zou niet anders willen. Ga veel op reis en kan doen en laten wat ik wil.
quote:oogappeltje schreef op 13 juni 2014 @ 01:58:

Geen. Lijkt me vreselijk eenzaam. Al heb je 100 vrienden erbij.Alleen is beslist niet hetzelfde als eenzaam. Zelfs met 100 vrienden EN partner kan je heeeeeeel eenzaam zijn, terwijl ik nu als single echt heel erg blij en tevreden ben. En beslist niet eenzaam.
Alle reacties Link kopieren
En voor een stukje worst hief je geen heel varken in huis te halen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 13 juni 2014 @ 05:27:

En voor een stukje worst hief je geen heel varken in huis te halen.
Heerlijk m'n eigen huis, wat ik niet hoef te delen. Ik kan 't inrichten zoals ik wil en heb de vrijheid te doen wat ik wil, wanneer ik wil. Ik hoef niet naast gesnurk te slapen, niet te overleggen wie er wanneer langs mag komen. Een lat-relatie zou voor mij 't hoogst haalbare zijn mocht ik nog 'ns een ware tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Oogappeltje... wat zou jij in een enorm gat vallen als je relatie ooit uitgaat. Want ja, das niet uitgesloten hè?? Heb je dat ooit weleens gerealiseerd? Zelfs één dag zonder je partner dingen doen vind je al 'moeilijk'

Lijkt me erg moeilijk voor jezelf als je gewoon niet alleen kan zijn. Je ziet niet eens voordelen in het vrijgezellen leven...

Oogappeltje is een 2 = 1 ipv 1 + 1 = 2 zoals dat hoort te zijn...



Je zegt dat het vrijgezellen leven je zelfs erg eenzaam lijk. Jij hebt dus een partner nodig om je niet eenzaam te voelen. DAT noem ik pas eenzaam en erg aanhankelijk. We zijn als een individu geboren hè.



Een vrijgezellen leven heeft zeker voordelen. Je bent zo onafhankelijk als maar kan en je kan doen en laten wat je wilt. Je hoeft met niemand rekening te houden. Dat is echt heerlijk
Oogappeltje, heb jij nog wel vrienden als je zo geplakt zit aan je vriend?

Het lijkt mij dat je je eenzaam voelt als je alleen met je vriend bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
30+ en nog vrijgezel? Ik zie katten. Een hele hoop katten
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 13 juni 2014 @ 07:39:

Oogappeltje, heb jij nog wel vrienden als je zo geplakt zit aan je vriend?

Het lijkt mij dat je je eenzaam voelt als je alleen met je vriend bezig bent.Waarom is dat eenzaam? Ik neem aan dat een partner ook een vriend is. Dus 1+1 = 2...
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Modepop, wat als die partner (enige vriend dus) er niet meer is?? Only de lonely dus.....
Hoe wereldvreemd ben je als je 30+ singles vreemd vindt?

Ik heb een relatie, maar ik vind dat er niets mis is met single zijn.

Wat is er vreemd aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:modepop- schreef op 13 juni 2014 @ 07:43:

30+ en nog vrijgezel? Ik zie katten. Een hele hoop katten

Nee zeg, dan is het nog steeds gedoe in huis.



Ik ben 50+ en nog vrijgezel. Hoogstwaarschijnlijk blijf ik vrijgezel, omdat ik dat fijn vind.

Ik heb wel twee kinderen, maar als die naar school zijn heb ik het huis voor mij alleen, heerlijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:modepop- schreef op 13 juni 2014 @ 07:45:

[...]





Waarom is dat eenzaam? Ik neem aan dat een partner ook een vriend is. Dus 1+1 = 2...



Ik vind dat heel sneu als je alleen elkaar zou hebben.

Ik hoor weleens van stellen die geen vrienden blijken te hebben.

Dat vind ik erg. En eenzaam lijkt me.

Ik hou ervan om naast mijn relatie een sociaal leven te hebben.

Ik ben geen Siamese tweeling met mijn partner, ik doe graag wat met vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 13 juni 2014 @ 02:00:

Je kunt lekker zelf bepalen of je wat van dat WK wil zien/horen Binnenshuis wel buiten kijk je alsnog tegen de oranje meuk aan.
Solomio, jij komt wel uit een relatie als je kinderen hebt.

Tenzij je die via een donor hebt gekregen, dat kan ook.

Je bent niet 'nog' single. Dat klinkt alsof je tot je 50e nooit iemand hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 13 juni 2014 @ 01:58:

Geen. Lijkt me vreselijk eenzaam. Al heb je 100 vrienden erbij.
quote:lielie27 schreef op 13 juni 2014 @ 07:50:

Modepop, wat als die partner (enige vriend dus) er niet meer is?? Only de lonely dus.....En dan zo snel mogelijk weer wanhopig op zoek gaan naar de volgende vent want ja alleen zijn kan niet hè..
Oogappeltje: met andere woorden jij kunt niet goed alleen zijn en hebt blijkbaar anderen nodig om je goed te voelen?

Lijkt me niet erg gezond...



Ik ben geen single maar i.v.m. 'gedoe' (genoeg topics over geweest ) wonen we even niet samen.

Ik mis hem echt wel hoor maar ik moet ook zeggen dat alleen wonen erg veel voordelen heeft waar ik best wel van geniet.



Je hebt ook meer ruimte om na te denken, dat is niet altijd makkelijk maar wel erg goed voor 'je koppie'.



Wel iets stoms is dat ik bang ben dat mensen in mijn straat wat gaan merken ... en commentaar gaan leveren.

Niet dat we veel contact hier hebben met mekaar, dus slaat nergens op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven