Vraag over ene jongen

27-02-2015 21:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Deze vraag is voor een vriendin van mij. Zij heeft nu al tijdje iets met een oudere man. Hij is 26 en zij is 19. Nu hebben ze soms ruzie en als ze hem belt en huilt of om uitleg vraagt hangt hij zomaar op en als ze terugbelt neemt hij niet op. Hij zei ook dat ze hem probeert te manipuleren. Ook als hij met vrienden is praat hij kortaf, van ik ben nu ff bezig met die en die bel je later. Zij vraagt zich dus af is dat normaal of betekend het iets. Bedankt!




Een zucht smiley zou ook wel toepasselijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het betekenT dat hij haar een zeurend kind vindt.
verba volant, scripta manent.
wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand van 26 een oudere man noemt, moet je wel heel jong zijn.



Maar ik ben natuurlijk al hoogbejaard.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Als ik haar was zou ik zorgen dat ik snel zwanger werd, dan wist ik zeker dat hij bij me bleef.
quote:Steinbeck2 schreef op 27 februari 2015 @ 21:20:

Als ik haar was zou ik zorgen dat ik snel zwanger werd, dan wist ik zeker dat hij bij me bleef.Wat een onwijs goede tip. Gewoon jammer dat ik dat niet zelf verzonnen heb.
Misschien moet ze eens volwassen gaan worden i.p.v. janken en zeuren.

Ik zou ook ophangen als ik hem was..

En een man van 26 een 'oudere' man?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen er na de standaard reacties en ook normale reacties vanaf
quote:Steinbeck2 schreef op 27 februari 2015 @ 21:20:

Als ik haar was zou ik zorgen dat ik snel zwanger werd, dan wist ik zeker dat hij bij me bleef.Jaaaaaah een liefdesbaby
Alle reacties Link kopieren
Voor iemand onder de 20 is iemand van eind 20 idd een oudere man. Waarom voelen mensen zich altijd zo aangesproken bij dit soort uitspraken. Mide life crisis ofzo? Dat het pijnlijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 27 februari 2015 @ 21:22:

[...]



Jaaaaaah een liefdesbaby Babys zijn walgelijk rekken je vagina , buik en tieten uit, niemand wil tegenwoordig meer kinderen hoor, bah bah.
Alle reacties Link kopieren
waarom huilt ze ?
Twerk, je wordt een beetje voorspelbaar. Kom eens met iets innoverends.
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:21:

Kunnen er na de standaard reacties en ook normale reacties vanaf

Wat voor reacties wil je?

Ze is toch ook gewoon een jankend zeurend kind?

Die vent heeft gelijk dat hij dan ophangt als ze geen normaal gesprek kan voeren..
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:23:

[...]





Babys zijn walgelijk rekken je vagina , buik en tieten uit, niemand wil tegenwoordig meer kinderen hoor, bah bah.Je krijgt er wel een dikke kont van.
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:23:

[...]





Babys zijn walgelijk rekken je vagina , buik en tieten uit, niemand wil tegenwoordig meer kinderen hoor, bah bah.Nien, ben jij het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:23:

Twerk, je wordt een beetje voorspelbaar. Kom eens met iets innoverends.Jullie zijn voorspelbaar. Ik stel een serieuze vraag voor mijn vriendin en geen enkele persoon heeft normaal geantwoord. Er worden liefdesbabies voorgesteld. Sorry hoor maar jullie zijn raar niet ik
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:22:

Voor iemand onder de 20 is iemand van eind 20 idd een oudere man. Waarom voelen mensen zich altijd zo aangesproken bij dit soort uitspraken. Mide life crisis ofzo? Dat het pijnlijk is.19 is bijna 20 en 26 is geen eind 20..
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:24:

[...]



Je krijgt er wel een dikke kont van.Nietes.! Jij bent gemeen.!
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:24:

[...]





Jullie zijn voorspelbaar. Ik stel een serieuze vraag voor mijn vriendin en geen enkele persoon heeft normaal geantwoord. Er worden liefdesbabies voorgesteld. Sorry hoor maar jullie zijn raar niet ik Ja maar hoe moeten wij nou weten wat die oude man bedoelt? Misschien is hij wel aan het dementeren?
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:24:

[...]





Jullie zijn voorspelbaar. Ik stel een serieuze vraag voor mijn vriendin en geen enkele persoon heeft normaal geantwoord. Er worden liefdesbabies voorgesteld. Sorry hoor maar jullie zijn raar niet ik http://www.girlscene.nl/
Alle reacties Link kopieren
Hij is 26, misschien mijn kleinzoon.
verba volant, scripta manent.
quote:diamond-gloss schreef op 27 februari 2015 @ 21:25:

[...]



Nietes.! Jij bent gemeen.! Scheelt weer zo'n stom broekje dragen.
quote:viennas schreef op 27 februari 2015 @ 21:27:

[...]





Ja maar hoe moeten wij nou weten wat die oude man bedoelt? Misschien is hij wel aan het dementeren?Ja dat is heel goed mogelijk als je al 26 dus eind 20 bent..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven