Vraag over ene jongen

27-02-2015 21:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Deze vraag is voor een vriendin van mij. Zij heeft nu al tijdje iets met een oudere man. Hij is 26 en zij is 19. Nu hebben ze soms ruzie en als ze hem belt en huilt of om uitleg vraagt hangt hij zomaar op en als ze terugbelt neemt hij niet op. Hij zei ook dat ze hem probeert te manipuleren. Ook als hij met vrienden is praat hij kortaf, van ik ben nu ff bezig met die en die bel je later. Zij vraagt zich dus af is dat normaal of betekend het iets. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
En die liefdesbaby was echt heel serieus een goed advies hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:28:

[...]



http://www.girlscene.nl/



Nope ik blijf



https://www.youtube.com/watch?v=S0wU38NIzxo
Alle reacties Link kopieren
OK, een serieus antwoord op de OP: ja, dat is normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:24:

[...]



Je krijgt er wel een dikke kont van.En dat is dan weer in de mode.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 27 februari 2015 @ 21:29:

OK, een serieus antwoord op de OP: ja, dat is normaal.Ga jij even de boel zitten verpesten hier...
quote:viennas schreef op 27 februari 2015 @ 21:27:

[...]





Ja maar hoe moeten wij nou weten wat die oude man bedoelt? Misschien is hij wel aan het dementeren?Hij is eerder al wat doof aan het worden en hoort gewoon niemand aan de andere kant van de lijn, mompelt wat en hangt weer op. Logisch toch.. Als ze daarna zeurt dat hij niet wil luisteren heeft hij geen idee waar ze het over heeft
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:29:

[...]





Nope ik blijf



https://www.youtube.com/watch?v=S0wU38NIzxoWaarom in godsnaam?
Oudere man



Ze moet gewoon nog iets harder huilen, vaker bellen, eventueel langs gaan als hij haar negeert als hij met vrienden is. Die mannen moeten dat gewoon even leren.
quote:Steinbeck2 schreef op 27 februari 2015 @ 21:32:

[...]





Waarom in godsnaam?Het begint met een t en eindigt op rol.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 27 februari 2015 @ 21:31:

[...]





Ga jij even de boel zitten verpesten hier... Oh sorry. Ik heb zo te doen met dat naïeve meisje en die oude man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jett89 schreef op 27 februari 2015 @ 21:32:

[...]



Hij is eerder al wat doof aan het worden en hoort gewoon niemand aan de andere kant van de lijn, mompelt wat en hangt weer op. Logisch toch.. Als ze daarna zeurt dat hij niet wil luisteren heeft hij geen idee waar ze het over heeft Precies, rond je 26e word je al een beetje dement.
verba volant, scripta manent.
Ah, maar niet zo'n succesvolle.
quote:Steinbeck2 schreef op 27 februari 2015 @ 21:36:

Ah, maar niet zo'n succesvolle.Neuh, de lol is er inmiddels wel af. Beetje veel van hetzelfde.
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:35:

[...]



Het begint met een t en eindigt op rol.Toiletpapierrol?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 27 februari 2015 @ 21:35:

[...]



Oh sorry. Ik heb zo te doen met dat naïeve meisje en die oude man.Nou vooruit dan. Maar laten we er geen gewoonte van maken, dat empathisch gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:23:

[...]





Babys zijn walgelijk rekken je vagina , buik en tieten uit, niemand wil tegenwoordig meer kinderen hoor, bah bah.Je hebt helemaal gelijk. Fijn ook voor de overbevolking dat mensen dit nu massaal inzien. Baby's krijgen is ook gewoon mensonterend. Alles gaat lubberen en/of scheuren. En hoe genant is het dat je poept tijdens een bevalling? Het is echt geen pretje, verre van zelfs.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik had best een normaal antwoord willen geven. Maar ik ben een enge limbo met zachte G. Dus dat antwoord gaat je, hoe dan ook, niet bevallen.
quote:Thordis007 schreef op 27 februari 2015 @ 21:37:

[...]



Toiletpapierrol?

Bijna!

Je raadt het nooit hoor
Alle reacties Link kopieren
Het was voor de verandering een hele normale topic met een vraag over een vriendin, jullie maken dit heel topic belachelijk en dan heb ik het gedaan. Beetje rare mensen hier hoor. Snap wel dat jullie leeftijd gevoelig ligt misschien had ik niet oudere moeten gebruiken maar dan nog. Anyways ik laat me niet wegpesten door een stelletje 40 plussers. Leeftijdgrens is hier 16 jaar. En jullie feeden ook, elke keer reageren op mijn topics, zo geef je iemand dan toch alleen aandacht als ik al een trol was.



Ga lekker breien of iets dergelijks ik ga uit, bye
Alle reacties Link kopieren
... En dat zo'n kind zich dan als een parasiet maanden aan je borsten zuigt helpt ook heus niet mee. Funest ook voor je eens zo pronte borsten en dito tepels.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 27 februari 2015 @ 21:39:

Ik had best een normaal antwoord willen geven. Maar ik ben een enge limbo met zachte G. Dus dat antwoord gaat je, hoe dan ook, niet bevallen.Ik vind Limburgers niet eng, ik vind het accent en dialect en hun pvv stemgedrag gewoon walgelijk, mijn mening
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

[...]





Ik vind Limburgers niet eng, ik vind het accent en dialect en hun pvv stemgedrag gewoon walgelijk, mijn mening
quote:MarianneDavids schreef op 27 februari 2015 @ 21:28:

Hij is 26, misschien mijn kleinzoon. Ouwe taart.!
Zo en daar kun je het mee doen Exces.



Afgeserveerd door onze hooggestudeerde kontschudbimbo.
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

[...]





Ik vind Limburgers niet eng, ik vind het accent en dialect en hun pvv stemgedrag gewoon walgelijk, mijn mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven