Vraag over ene jongen

27-02-2015 21:17 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Deze vraag is voor een vriendin van mij. Zij heeft nu al tijdje iets met een oudere man. Hij is 26 en zij is 19. Nu hebben ze soms ruzie en als ze hem belt en huilt of om uitleg vraagt hangt hij zomaar op en als ze terugbelt neemt hij niet op. Hij zei ook dat ze hem probeert te manipuleren. Ook als hij met vrienden is praat hij kortaf, van ik ben nu ff bezig met die en die bel je later. Zij vraagt zich dus af is dat normaal of betekend het iets. Bedankt!
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

Het was voor de verandering een hele normale topic met een vraag over een vriendin, jullie maken dit heel topic belachelijk en dan heb ik het gedaan. Beetje rare mensen hier hoor. Snap wel dat jullie leeftijd gevoelig ligt misschien had ik niet oudere moeten gebruiken maar dan nog. Anyways ik laat me niet wegpesten door een stelletje 40 plussers. Leeftijdgrens is hier 16 jaar. En jullie feeden ook, elke keer reageren op mijn topics, zo geef je iemand dan toch alleen aandacht als ik al een trol was.



Ga lekker breien of iets dergelijks ik ga uit, bye



Aangezien jij normaal gesproken op normale topics belachelijke antwoorden geeft, had je dit kunnen verwachten. Iets met ´wat gij niet wilt dat u geschiedt´



En nu al uit?? De laatste keer dat ik op stap ging, was er om tien uur nog niks loos hoor. Dan zitten ze allemaal nog in de bioscoop.
Alle reacties Link kopieren
... En dan komt de leeftijd dat ze met groezelige handjes, vieze kleren en snothoofden gaan zoenen omdat ze je zo lief vinden. Wat je zegt, bah bah.



Of dat ze wat ouder worden en dan gaan meezingen met RiRi. 'Woe ze zik, woe ze zik.' Stomme koters.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:23:

[...]

Babys zijn walgelijk rekken je vagina , buik en tieten uit, niemand wil tegenwoordig meer kinderen hoor, bah bah.Gelijk heb je hoor meis. Een mommy make over kost al gauw 7.500 euro en tja jij komt niet verder dan de primark.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat die gozerT vindt dat jouw vriendin hem teveel claimt. Zeg haar dat ze niet zo aan die gast moet hangen en zelf ook verder gaat met haar leven.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 27 februari 2015 @ 21:43:

[...]



Ouwe taart.!Maar zelfs geen Alzheimer light.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

Het was voor de verandering een hele normale topic met een vraag over een vriendin, jullie maken dit heel topic belachelijk en dan heb ik het gedaan. Beetje rare mensen hier hoor. Snap wel dat jullie leeftijd gevoelig ligt misschien had ik niet oudere moeten gebruiken maar dan nog. Anyways ik laat me niet wegpesten door een stelletje 40 plussers. Leeftijdgrens is hier 16 jaar. En jullie feeden ook, elke keer reageren op mijn topics, zo geef je iemand dan toch alleen aandacht als ik al een trol was.



Ga lekker breien of iets dergelijks ik ga uit, bye

Nou, dan was dit meteen de laatste keer dat ik moeite doe ergens serieus op te reageren.



Ik heb trouwens vier kinderen uitgepoept, waarvan twee in Limburg.



Hoiie hè!
Alle reacties Link kopieren
Maar wie is die jongen nou, uit de titel van dit topic? Is dat de oudere man uit de OP? Vaag, dat leeftijdsgegoochel hier... 26 is eind twintig, een jongen is een oude man
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden ze eigenlijk gaan doen met al die gynaecologen, verloskundigen, kraamverzorgenden, crèchemedewerkers, pedagogisch medewerkers, juffen, meesters en de scholen die leeg komen te staan?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:tof schreef op 27 februari 2015 @ 21:47:

Maar wie is die jongen nou, uit de titel van dit topic? Is dat de oudere man uit de OP? Vaag, dat leeftijdsgegoochel hier... 26 is eind twintig, een jongen is een oude man Ja je kunt hier op viva soms best iets leren..
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

Het was voor de verandering een hele normale topic met een vraag over een vriendin, jullie maken dit heel topic belachelijk en dan heb ik het gedaan. Beetje rare mensen hier hoor. Snap wel dat jullie leeftijd gevoelig ligt misschien had ik niet oudere moeten gebruiken maar dan nog. Anyways ik laat me niet wegpesten door een stelletje 40 plussers. Leeftijdgrens is hier 16 jaar. En jullie feeden ook, elke keer reageren op mijn topics, zo geef je iemand dan toch alleen aandacht als ik al een trol was.



Ga lekker breien of iets dergelijks ik ga uit, bye Ik wilde me eigenlijk uit laten wonen dit weekend.
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

Het was voor de verandering een hele normale topic met een vraag over een vriendin, jullie maken dit heel topic belachelijk en dan heb ik het gedaan. Beetje rare mensen hier hoor. Snap wel dat jullie leeftijd gevoelig ligt misschien had ik niet oudere moeten gebruiken maar dan nog. Anyways ik laat me niet wegpesten door een stelletje 40 plussers. Leeftijdgrens is hier 16 jaar. En jullie feeden ook, elke keer reageren op mijn topics, zo geef je iemand dan toch alleen aandacht als ik al een trol was.



Ga lekker breien of iets dergelijks ik ga uit, bye



Deze heeft zeker kinderen gelegd hoor! 2 vliegen in een klap.. een oudere vent kapen en die dikke billen die je wilde hebben.



Alle reacties Link kopieren
Wel veilig hè Istar? Anders krijg je straks nog een kind en scheur je uit. Bah bah.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:49:

[...]



Ik wilde me eigenlijk uit laten wonen dit weekend.

Allejezus is het weer zover met jou?

Mens ga koken of punniken zoals het hoort op jouw leeftijd.!
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 27 februari 2015 @ 21:50:

[...]





Deze heeft zeker kinderen gelegd hoor! 2 vliegen in een klap.. een oudere vent kapen en die dikke billen die je wilde hebben.



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 75d9b5.jpg[/img]Dit is toch niet echt
Cookies
quote:Feeksje1977 schreef op 27 februari 2015 @ 21:50:

[...]





Deze heeft zeker kinderen gelegd hoor! 2 vliegen in een klap.. een oudere vent kapen en die dikke billen die je wilde hebben.



[afbeelding]Volgens mij zit dat kind in d'r billen.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 27 februari 2015 @ 21:50:

Wel veilig hè Istar? Anders krijg je straks nog een kind en scheur je uit. Bah bah.De gyn heeft me elke keer lekker strak gehecht. hihi
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar maanden dan kan de 'zwanger' pijler ook opgeheven worden. Ideaal.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:diamond-gloss schreef op 27 februari 2015 @ 21:52:

[...]



Allejezus is het weer zover met jou?

Mens ga koken of punniken zoals het hoort op jouw leeftijd.!

Ow.

Wat was de maximale leeftijd voor seks dan?
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:54:

[...]



De gyn heeft me elke keer lekker strak gehecht. hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 27 februari 2015 @ 21:42:

Het was voor de verandering een hele normale topic met een vraag over een vriendin, jullie maken dit heel topic belachelijk en dan heb ik het gedaan. Beetje rare mensen hier hoor. Snap wel dat jullie leeftijd gevoelig ligt misschien had ik niet oudere moeten gebruiken maar dan nog. Anyways ik laat me niet wegpesten door een stelletje 40 plussers. Leeftijdgrens is hier 16 jaar. En jullie feeden ook, elke keer reageren op mijn topics, zo geef je iemand dan toch alleen aandacht als ik al een trol was.



Ga lekker breien of iets dergelijks ik ga uit, bye Jij bent tof
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 21:55:

[...]



Ow.

Wat was de maximale leeftijd voor seks dan?

Nou zo rond je 26e oftewel eind 20 dus.!

Daarna wordt het allemaal wat viezig..
quote:diamond-gloss schreef op 27 februari 2015 @ 22:03:

[...]



Nou zo rond je 26e oftewel eind 20 dus.!

Daarna wordt het allemaal wat viezig..

Owww.

Toen werd mijn seksleven pas echt leuk. Vond ik. Wat een desillusie
Alle reacties Link kopieren
Bah bah. Als je na je 26e nog seks hebt is het bejaardenseks!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
TO: hij is dus gewoon chagrijnig door de bejaardenseks.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven