Vreemde mannen die internetmannen

05-11-2012 10:45 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf dit soort zaken tegenkomen met internetdaten:



3x afgesproken met man die heel enthousiast reageert als we contact hebben (hij reageerde op mij), daarna anderhalve week radiostilte. Nog een keer gemaild, weer enthousiasme en de week erna wilde hij afspreken, niets meer gehoord….



Meneer 2 via datingsite reageert op mij wil graag contact. Ik reageer en hoor 2 weken niets. Afgelopen donderdag ineens mail, sorry grote opdracht (zit in Kunstwereld) en was je niet vergeten, geef je mijn nummer want dan kunnen we bellen. Na 3 dagen reageer ik (denk ga ook niet meteen rennen) dat ik hem die avond ga bellen. Geen reactie, kan dat hij mail niet gezien heeft… gisteravond gebeld, voicemail ingesproken. Moet er nog wat van horen… of ben ik dan weer te snel aan het denken nu kwart voor 11? Blijf dit soort zaken vreemd vinden.
Mannen.... Onbegrijpelijke wezens...
Alle reacties Link kopieren
Dus jij mag wel drie dagen wachten met reageren maar een man niet?
Je treft het niet! Er zitten wel normale mannen tussen hoor, maar blijkbaar ben je ze nog niet tegengekomen.



Sommige mannen die ik ken die aan internetdaten doen, zijn van die serial-daters. Met allerlei dames contact, hun namen door elkaar halen, met de een bellen, met de volgende chatten, soms snel een afspraak met een vrouw terwijl een andere potentiele date steeds niet kan. Erg chaotisch allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeiend. Stoppen dan maar?
Kortom: ik vermoed dat bij beide heren iets makkelijker/leuker tussendoor is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er vreemd aan?

Je hebt kennelijk 'meneren' getroffen die of geen haast hebben (jij ook niet, je wacht ook een paar dagen) of jou niet leuk (genoeg) vinden. Niets vreemds aan toch?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon geduld hebben, je hoeft niet ala minute te reageren toch. Als je nu zoveel maanden wacht oke, maar goed ik heb ook wel eens gehad dat ik pas na bijna 2 weken reageerde omdat ik het mega druk had. Niet op internet daten overigens hoor
Alle reacties Link kopieren
Meneer 2 reageerde pas na 2 weken ik daarna op deze mail na 3 dagen. Vervelend spelletje wordt het zo!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, hoor ik vandaag niets dan is het einde oefening. Alleen merk ik dat ik steeds meer wantrouwen krijg en dat schiet ook niet echt op.
Alle reacties Link kopieren
Veel mannen hebben al te veel meisjes of daten al veel ze wedden gewoon op meerdere paarden. Zou best eens kunnen dat hij al met andere bezig is en als dat niet lukt wel bij jou komt. Maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo lang duurt is er geen klik. Verder zoeken dus.
Alle reacties Link kopieren
Aan meisje van 10.



Als mannen op een dating sites eerst heel enthousiast met je zijn en dan weer radiostilte houden snap ik ook niet. Geen verklaring voor.



Wat ik denk is het volgende.

Vrouwen krijgen, in het algemeen, best wel veel reacties toch?

Voor mannen ligt dat, denk ik, anders. Die moeten heel veel moeite doen voordat een vrouw reageert. En vooral als hun profieltekst niet lekker is en de foto niet helemaal top is.



Mannen reageren op een vrouw uit het bestand. En vervolgens krijgen ze een afwijzing. Of ze horen gewoon helemaal iets meer. En als dat zo een aantal keren doorgaat wordt hij daar "moedeloos" van. Zo van, waarom hoor ik toch steeds niets?



Vervolgens wordt zijn kritische grens steeds lager en gaat hij op meerdere vrouwen tegelijk reageren. Hij schiet dus met hagel. Met de gedachte: Als ik veel vrouwen aanschrijf dan raak ik er misschien wel 1.



En dan...... Zal je altijd zien. Dan reageren er ineens twee vrouwen tegelijk, of kort na elkaar. Ja, en dan heeft hij een probleem. Wie moet hij kiezen? Met wie gaat hij op date. En denkt: "of zal ik met allebei een date plannen". Zo in de trend van: Als de ene niets is heb ik altijd de andere nog achter de hand.

En dan krijg je het rekken, uitstellen en radiostilte. Immers, hij moet eerst met vrouw 1 op date. Dus vrouw 2 staat even in de wacht. Die wordt op sleeptouw genomen.



En ik ben met jullie vrouwen eens dat het voorbeeld niet iets is waar jullie op zitten te wachten. Maar het gebeurt gewoon. Als een man steeds wordt afgewezen of niets meer hoort op zijn reactie dan gaat hij, vroeg of laat, deze methode toepassen. Dat zit er dik in.



Dus hou er rekening mee.



P.s. voordat jullie wat denken. Deze jongen zit op geen enkele datingsite. Ik wil haar gewoon t.z.t. in real tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
was je met die eerste man al 3 keer op date geweest? vreemd dan, dat hij daarna niks meer laat horen. Ik denk ook dat hij wellicht iemand anders is tegengekomen.



Die andere man, in de kunstwereld - die kan het inderdaad gewoon heel erg druk hebben, en zijn mail niet gelezen hebben.



Maar klopt hoor, veel mannen zijn niet te vertrouwen op datingsites. Je moet maar net geluk hebben met de juiste tegen te komen.
Alle reacties Link kopieren
gewoon vol houden en je eigen grenzen behouden.

ik heb zelf 4 jaar gedated, kan een boek vullen met mn ervaringen

maar nu eindelijk, heb ik hem gevonden.

ik was voor hem zn 1ste date maar het bestaat dus wel.



ps; mn onderschrift,moet ik dus nog wijzigen,wil jij um?

over eindje worst en het varken bedoel ik dus,
'Internet-daten' bestaat niet. 'Internet-mannen' al helemaal niet.



Datingsites, chatboxen, forums ( ) zijn alleen maar hulpmiddelen om met iemand in contact te komen.



Single mannen en vrouwen hebben tegenwoordig heel veel mogelijkheden om andere singles op te sporen via het internet. De kwaliteit van die contacten is erg wisselend; zeker wanneer je niet in elkaars sociale kring verkeert (wat meestal het geval is bij internet-daten) is contact leggen erg vrijblijvend en zou ik er niet te veel van verwachten.
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen op die sites zijn getrouwd of zijn losers ! Wanneer leren vrouwen dat ?!
quote:lislislislis schreef op 05 november 2012 @ 11:53:

De meeste mannen op die sites zijn getrouwd of zijn losers ! Wanneer leren vrouwen dat ?!Van jou hè. Nu. Hier.
Alle reacties Link kopieren
Robuitzeist: je woont vlakbij... zou bijna willen weten hoe oud jij bent ) Maar da's weer niet reallife!



Wel goed uitgelegd. Denk ook dat hij gewoon naar de volgende reactie is gegaan en dan niet meer weet wat hij met mij moet. Maar wil ook niet meteen reageren als iemand 2 weken wacht. Kan zijn dat ik vanavond wat hoor, zo niet is het einde oefening, waarschijnlijk hoor ik dan weken later ineens weer iets als de rest het niet blijkt te zijn. Pfffff... en daar heb ik dan weer teveel trots voor.



Amand, ik weet het, je moet het totaal zonder verwachtingen doen, maar helaas dat lukt mij nog niet helemaal. Ga toch kijken 'of'-er-al-een-berichtje-is'

Het is moeilijk geen hoop/verwachtingen te hebben. En dat is zo fnuikend het sluipt er toch weer in iedere keer.



Het schijnt zo te zijn dat 47% getrouwd is! Maar ja dat hoorde ik van een kennis die bij Mens en Relatie werkt.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Rob_uit_zeist. Het feit dat vrouwen niet meer reageren of met een afwijzing, komt door de onbalans op datingsites. Mannen zoeken en schrijven vrouwen aan, maar vrouwen hoeven niets te doen. Zij krijgen reacties en reageren daar vaak negatief op (door te veel aan reacties) of reageren daar helemaal niet meer op.



Het is simpel: er zijn te weinig vrouwen op datingsites. Een deel van die vrouwen bestaat ook nog eens niet. Ze zijn verzonnen door de beheerder. Dus het aantal bestaande vrouwen is dus nog lager dan het lijkt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Eens met Rob,



Volgens mij sturen vrouwen sowieso geen berichten meer want dan denkt de man meteen kassa! Sinds het praktisch nooit gebeurt.



Doordat vrouwen niet of nauwelijks reageren gaan mannen inderdaad maar alles wat er redelijk uit ziet spammen. En daardoor reageren vrouwen nog minder. Goed systeem.



Klopt, ik was een loser en ik was getrouwd toen ik op zo'n datingsite zat. Wat moet je anders?
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje10 schreef op 05 november 2012 @ 12:14:

Robuitzeist: je woont vlakbij... zou bijna willen weten hoe oud jij bent ) Maar da's weer niet reallife!



Op mijn profiel kan iedereen mijn leeftijd lezen. En dat is openbaar dus hoef niemand vrienden voor te worden.

Maar vooruit, ik ben ook de beroerdste niet.

Ik doe er niet moeilijk over. Ik ben 30 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Oeps! Dat is mij te jong )
Alle reacties Link kopieren
En Satansadvocaat kwam je vrouw erachter?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh... een hengelaarster!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven