Vreemde mannen die internetmannen

05-11-2012 10:45 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf dit soort zaken tegenkomen met internetdaten:



3x afgesproken met man die heel enthousiast reageert als we contact hebben (hij reageerde op mij), daarna anderhalve week radiostilte. Nog een keer gemaild, weer enthousiasme en de week erna wilde hij afspreken, niets meer gehoord….



Meneer 2 via datingsite reageert op mij wil graag contact. Ik reageer en hoor 2 weken niets. Afgelopen donderdag ineens mail, sorry grote opdracht (zit in Kunstwereld) en was je niet vergeten, geef je mijn nummer want dan kunnen we bellen. Na 3 dagen reageer ik (denk ga ook niet meteen rennen) dat ik hem die avond ga bellen. Geen reactie, kan dat hij mail niet gezien heeft… gisteravond gebeld, voicemail ingesproken. Moet er nog wat van horen… of ben ik dan weer te snel aan het denken nu kwart voor 11? Blijf dit soort zaken vreemd vinden.
Alle reacties Link kopieren
Zoo herkenbaar Peakzwart!!! Ze denken zelf inderdaad dat ze makkelijk en niet veel eisend zijn! Bord, plaat, muur voor de kop!!

En ik kijk toch naar uiterlijk, verzorging, maar als mn maag me omdraait van zn hoofd weet ik toch al dat ik niet verliefd kan worden.

Is het heel erg?

Ik zie gewoon vaak aan de blik ofzo of ze lief zijn. Blijkt vaak toch te kloppen hoor,



Had laatst n date, heel leuk gesprek niet over sex of wat ook. Wij daten, eerst leuk praten, wel n beetje weinig interesse toen rinkelde er al n belletje. Toen begon ie over zn ex, en toen over dat hij het wel fijn vond als n vrouw macht over hem had in bed. En daarna weer hoe bazig en egoistisch zn ex was en dat zn vrienden altijd zeiden dat hij veeeel te lief wat ?!?!



Ik begrijp dat niet!!

Mn intuïtie is ook echt niet op zn best... Dus hoe kun je de leuke onderscheiden, ik weet t gewoon niet...
Alle reacties Link kopieren
Wat verwacht je dan, van internetdating?



Niet-rationele verliefdheid ontstaat door elkaar besnuffelen, elkaars geur waar je óf wild van wordt, óf op afknapt. Feromonen bereiken je niet via een computerscherm.



Verliefdheid via datingsites is een soort rationele, gedwongen verliefdheid. Op basis van een profiel, niet zelden mooier ingevuld dan de werkelijkheid, is er interesse of niet. Voeg daaraan een foto toe (vanuit de juiste hoek en met de juiste belichting genomen) en een potentiële verliefdheid is geboren. Gebaseerd op wat? Op ratio en valse verwachtingen.



Er is niets minder romantisch en minder passioneel dan internetdating.
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 05 november 2012 @ 22:33:



@scorpid, je mag best mijn profieltekst even keuren, stuur je mailadres even naar guinnevere2000 op gee-meel



Je hebt mail.

Ik zal hem wel keuren.



Ik denk dat vrijgezellen over het algemeen (te) hoge eisen stellen zowel man als vrouw. (vooral op het internet)

Het werkt het beste als je geen verwachtingen hebt.

Ik heb ook geen behoefte om lijstjes op te gaan stellen, want als ik iets leuks tegen kom schrap ik het toch weer.

Dus ik let alleen op de hoofdzaken.

Is er voldoende interesse in mij (niet alleen maar over haar zelf praten), kunnen we een goed gesprek voeren, liggen we een beetje op een lijn, is er aantrekkingskracht en is het een betrouwbaar type.



Ik spreek niet zo maar iemand aan, dat doe ik pas als ik zie dat die gene interesse toont, anders ga ik daar geen energie in steken. Via de internet doe je contact zoeken ondanks dat je niet weet of er wel interesse is. Hierdoor worden je kansen zeer verkleind. In het echt zie ik snel of iemand interesse heeft of niet, dat maakt het een stuk makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:klavertje27 schreef op 06 november 2012 @ 06:43:

Zoo herkenbaar Peakzwart!!! Ze denken zelf inderdaad dat ze makkelijk en niet veel eisend zijn! Bord, plaat, muur voor de kop!!

En ik kijk toch naar uiterlijk, verzorging, maar als mn maag me omdraait van zn hoofd weet ik toch al dat ik niet verliefd kan worden.

Is het heel erg?

Ik zie gewoon vaak aan de blik ofzo of ze lief zijn. Blijkt vaak toch te kloppen hoor,



Had laatst n date, heel leuk gesprek niet over sex of wat ook. Wij daten, eerst leuk praten, wel n beetje weinig interesse toen rinkelde er al n belletje. Toen begon ie over zn ex, en toen over dat hij het wel fijn vond als n vrouw macht over hem had in bed. En daarna weer hoe bazig en egoistisch zn ex was en dat zn vrienden altijd zeiden dat hij veeeel te lief wat ?!?!



Ik begrijp dat niet!!

Mn intuïtie is ook echt niet op zn best... Dus hoe kun je de leuke onderscheiden, ik weet t gewoon niet...



In bed en buiten het bed zijn wel 2 aparte dingen.

Dat hij een voorkeur heeft voor vrouwen die dominant zijn in bed, hoeft niet hij dat daar buiten ook wil. Daarbij kan dominantie ook gespeeld worden in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje10 schreef op 05 november 2012 @ 16:17:

En Satansadvocaat kwam je vrouw erachter?vrouwen, wat zijn dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 05 november 2012 @ 21:13:

Je zoekt als vrouw net die ene man die jou wel aanspreekt en die man heeft zijn best gedaan om bij juist die vrouw in de smaak te vallen. Zijn beste shirtje aangetrokken, zijn leukste gezicht op gezet, een stukje daadwerkelijk persoonlijke tekst in elkaar geflanst met wie hij nu speciaal is en wat belangrijke punten die hij in een relatie zoekt..



Dit deed ik ook toen ik aan internetdaten deed. Ik reageerde alleen op vrouwen die me aanspraken en die ik er aantrekkelijk uit vond zien.

Maar reacties? Ho maar. Dan ga je als man echt wel op een gegeven moment bepaalde criteria links laten liggen. Dus soms denk je, ach, geen overeenkomende interesses volgens het profiel, maar ze ziet er leuk uit toch maar een berichtje sturen. Of ik vind haar qua uiterlijk niet aantrekkelijk, maar ze heeft 2 overeenkomende interesses toch maar een berichtje.



Die asociale mannen die schelden of al een relatie hebben, die verzieken het voor de mannen die oprecht op zoek zijn naar een leuke meid. C'est la vie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 05 november 2012 @ 22:09:

Mijn doel was overigens op een gegeven moment om zo min mogelijk berichtjes binnen te krijgen maar dan wel gemeend. Dus ik heb verschillende keren dat profiel aangepast om juist mannen bij voorbaat af te laten vallen. Dus misschien ben je daar juist goed in geslaagd?Als jij in je profiel zet, ik hou van paarden, haat sci fi en eet veel andijvie. Dan ga ik echt NOOIT jou een bericht sturen. Ook al zet je er een foto op van Salma Hayek.
Alle reacties Link kopieren
quote:satansadvocaat schreef op 06 november 2012 @ 09:59:

Dit deed ik ook toen ik aan internetdaten deed. Ik reageerde alleen op vrouwen die me aanspraken en die ik er aantrekkelijk uit vond zien.

Maar reacties? Ho maar. Dan ga je als man echt wel op een gegeven moment bepaalde criteria links laten liggen. Dus soms denk je, ach, geen overeenkomende interesses volgens het profiel, maar ze ziet er leuk uit toch maar een berichtje sturen. Of ik vind haar qua uiterlijk niet aantrekkelijk, maar ze heeft 2 overeenkomende interesses toch maar een berichtje.

Dit komt aardig overeen met de beschrijving van Rob_uit_zeist.



Ik ging ook zo te werk vroeger. Eerst mooie vrouwen. Later aantrekkelijke vrouwen (die naast hun uiterlijk ook veel andere leuke punten hadden die mij aanspreken). Ik had mij ingeschreven bij een aantal datingsites met soortgelijke tactiek.



Toen ik op het punt stond om weer geld over te maken aan die sites en dacht aan de hagelgeweermethode, trok ik aan de rem. I.p.v. geld over te maken downgradede ik het lidmaatschap en stopte ik met reageren. Kan natuurlijk best zijn dat een vrouw gereageerd heeft maar ik kijk nooit meer op die sites. Geld betalen om te reageren op die reacties wil ik niet.



Het kan ook best zijn dat die vrouw niet bestaat en dat de reactie feitelijk van de beheerder van die site komt. Er is een hoop zwendel bij dergelijke sites, waarbij seksdatingsites de kroon spannen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Verliefdheid via het scherm geloof ik niet in, ik bedoelde het meer zoals: je knapt enorm af van gouden oorbellen bij een man. Dan ga ik daar niet op reageren. Er zijn er zooveel, je moe toch ergens op shiften!



Maar ja, het blijf n lastig zoektocht online, het blijft geforceerd.



En over dat in rl aanspreken: iemand heeft mij nog nooooit ergens aangesproken behalve dronken in de kroeg.

Al lach ik nog zo leuk ze komen niet!

Durven mannen dat niet of lach ik zo lelijk?! :p

( dag laatste is natuurlijk geen echte vraag ...)

Maar waar zijn de charmeurs op de terrasjes bijvoorbeeld?

Durven mannen dat niet?
Alle reacties Link kopieren
in Zuid-Europa. Nederlandse mannen lijken wel kapot gefeminiseerd.
Alle reacties Link kopieren
Klavertje,



De verklaring is simpel: ze zijn mogelijk verlegen, of ze zijn niet verliefd. Of ze zien je lach niet. Ik reageer ook niet goed op vrouwen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 07 november 2012 @ 01:53:

in Zuid-Europa. Nederlandse mannen lijken wel kapot gefeminiseerd.Hoe bedoel je? Hoe is volgens hen een niet-gefeminiseerde man dan?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar een italiaan.... ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 07 november 2012 @ 01:53:

in Zuid-Europa. Nederlandse mannen lijken wel kapot gefeminiseerd geëmancipeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:klavertje27 schreef op 06 november 2012 @ 22:45:

En over dat in rl aanspreken: iemand heeft mij nog nooooit ergens aangesproken behalve dronken in de kroeg.

Al lach ik nog zo leuk ze komen niet!

Durven mannen dat niet of lach ik zo lelijk?! :p

( dag laatste is natuurlijk geen echte vraag ...)

Maar waar zijn de charmeurs op de terrasjes bijvoorbeeld?

Durven mannen dat niet?



Ik denk dat het meer te maken heb dat ze alleen willen flirten, omdat ze al in een relatie zitten.

Deed ik ook en verder ga je dan niet, tot je weer vrijgezel bent.



Daarin tegen zijn er ook mannen die gewoon die eerste stap niet durven nemen, om een of andere reden, maar als je iemand interessant vindt is het niet erg om hem aan te spreken als vrouw.



Daar heb ik nog nooit een probleem van gemaakt, vond dat wel leuk als dat gebeurde.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja dat kan...

Om zelf mannen aan te spreken durf ik A niet, en B vind ik de traditionele manier eigenlijk leuker. :p maar ja er gebeurt niks dus misschien moet ik me er maar eens overheen gaan zetten dan.

Anders ben ik 50 en wacht ik nog steeds, met ondertussen verschrompelde eierstokken. Dat is ook zonde toch!



Ik ga op straat eens even goed browsen vandaag :p
Alle reacties Link kopieren
quote:klavertje27 schreef op 07 november 2012 @ 11:35:

Hmm ja dat kan...

Om zelf mannen aan te spreken durf ik A niet, en B vind ik de traditionele manier eigenlijk leuker. :p maar ja er gebeurt niks dus misschien moet ik me er maar eens overheen gaan zetten dan.

Anders ben ik 50 en wacht ik nog steeds, met ondertussen verschrompelde eierstokken.

Dan kunnen we elkaar bijna de hand schudden. Ik ga ook richting de 50.



quote:Dat is ook zonde toch!

Tja. Maar als jij niet op hem afstapt, vind je hem niet leuk genoeg. Dat is althans mijn interpretatie als een vrouw niet op mij afstapt.



Er is een kans... mits de man die jij leuk vindt, niet zo verlegen is als jij bent, en hij stapt op jou af.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als vrouw (28 jr) een blauwe maandag op een datingsite rondgehobbeld... nooit weer!!! Wat een pakket aan lui kom je daar tegen. Bij mij varieerde het aanbod binnen 1 dag (!) tussen een excentrieke kunstenaar, een man met een sterke-vrouwen-fetish, verschillende ''lijntjes-uitgooiers'' die niets onthielden van wat gezegd werd en een stel compleet hopeloze types die het liefste dezelfde dag nog met je getrouwd waren omdat ze OVERTUIGD waren dat JIJ die ene bijzondere voor ze bent...



Ik heb mijn profiel opgezegd en ben keihard weggerend... dat werd me ECHT teveel.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee ik ben geen 50 hoor! Ben 27, maar wil nu wel eens wat opbouwen maar ik heb nog even dus...

En jouw idee klopt niet helemaal want ik heb al zeker 3 mannen voorbij zien lopen die me echt wat deden, maar ik deed niks en hij ook niet. En na passeren allebei achterom kijken! Heb zooonnnn spijt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:klavertje27 schreef op 07 november 2012 @ 11:35:

Hmm ja dat kan...

Om zelf mannen aan te spreken durf ik A niet, en B vind ik de traditionele manier eigenlijk leuker. :p maar ja er gebeurt niks dus misschien moet ik me er maar eens overheen gaan zetten dan.

Anders ben ik 50 en wacht ik nog steeds, met ondertussen verschrompelde eierstokken. Dat is ook zonde toch!



Ik ga op straat eens even goed browsen vandaag :p



Ik vindt het tof dat je het wil proberen en ja als je een relatie wilt is het soms goed het heft in eigen handen te nemen.



Probeer niet te opdringerig over te komen, als je bijvoorbeeld over je rammelende eierstokken begint jaag je ze misschien weg.

Laat je niet gek maken als je een keer afwezen wordt.

Ten slotte wil je iemand die voor jou gaat, als hij dat niet wil, jammer dan.



Ik heb zelf net even contact gezocht met de gene waarmee ik wat zou afspreken, maar die kan deze weekend niet (ze moet werken). Zelf heb ik dan zoiets van nu is het haar beurt om met een voorstel te komen. Doet ze dat niet, jammer voor haar.

Ik ga daar niet op zitten wachten.

Als ik die ene meid uit de buurt weer tegenkom die mij altijd zo leuk gedag zegt, dan spreek ik haar aan. Was ik al van plan maar ik stelde het uit omdat ik zoiets had van nu nog even niet. Kom ik haar niet tegen dan ga ik alleen stappen.
Alle reacties Link kopieren
Klavertje,



Het punt is dat jij niet op die mannen afstapte. Ze zullen mogelijk dezelfde redenatie als ik hebben, dat jij ze wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg!



Iemand leuk vinden is één, laten blijken is twee. Er zijn een hoop vrouwen in het verleden geweest die beweerden mij leuk te vinden, maar er gebeurde niets. Ik kan natuurlijk ook zelf op hen afstappen, maar ik zoek geen toenadering als dat bij vrouwen niet gewenst is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hans: Het is wel afhankelijk op wat voor manier ze je leuk vonden. Maar hoe weet je zeker dat het niet gewenst is?

Misschien hadden ze wel gehoopt dat jij toenadering zocht.



Niet geschoten is altijd mis.



Klavertje: Ik kan je hand schudden, ik ben ook 27.

Je hebt nog wel even, hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:klavertje27 schreef op 06 november 2012 @ 22:45:

Verliefdheid via het scherm geloof ik niet in, ik bedoelde het meer zoals: je knapt enorm af van gouden oorbellen bij een man. Dan ga ik daar niet op reageren. Er zijn er zooveel, je moe toch ergens op shiften!



Maar ja, het blijf n lastig zoektocht online, het blijft geforceerd.



En over dat in rl aanspreken: iemand heeft mij nog nooooit ergens aangesproken behalve dronken in de kroeg.

Al lach ik nog zo leuk ze komen niet!

Durven mannen dat niet of lach ik zo lelijk?! :p

( dag laatste is natuurlijk geen echte vraag ...)

Maar waar zijn de charmeurs op de terrasjes bijvoorbeeld?

Durven mannen dat niet?



Ik durf wel, heb ook wel een aantal aangesproken afgelopen maanden. Alleen allemaal 't zelfde weinig interesse, later negeren etc. Dus toen dacht ik, het zal wel aan mij liggen. En sinds ik van plan ben een goed aantal km verderop te gaan wonen ga ik geen actie meer ondernemen in de stad waar ik nu woon. De dames hier hebben hun kans gehad



Oja, klavertje mij a.u.b. niet aanspreken, ik schrik me waarschijnlijk direct het graf in sinds het me nog nooit is overkomen :p
Alle reacties Link kopieren
quote:scorpid schreef op 07 november 2012 @ 13:29:

Hans: Het is wel afhankelijk op wat voor manier ze je leuk vonden.

Dat heb ik nooit duidelijk gekregen. Vaak alleen maar leuk, verder niets.



quote:Maar hoe weet je zeker dat het niet gewenst is?

Misschien hadden ze wel gehoopt dat jij toenadering zocht.Vaak was het zo dat mijn aandacht voor hen niet gewenst is, ook niet voor hen die mij zgn. leuk vonden. Ik werd daardoor vervelend gevonden; iemand die eng is voor vrouwen. Tja... dan zoek ik geen toenadering meer. Als vrouwen mij niet eng vinden, zoeken ze maar toenadering tot mij.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven