vreemdgaan vriend, wat te doen nu?

06-09-2012 08:19 368 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Gisteravond heb ik ontdekt (had al een week of twee een flauw vermoeden) dat mijn vriend in ieder geval morgenavond vreemd wil gaan (en wie weet hoe lang dit al speelt?)..... nogal kloten, omdat ik in de veronderstelling was dat we eindelijk stapjes vooruit gingen doen in onze relatie. Heb zijn mail gecheckt (heb zijn wachtwoord gewoon via hem verkregen, niks bijzonders) en daarin stond een boeking van een hotel voor komend weekend. Niet met mij, ook niet zakelijk.



Wat zal ik nu doen? Volgende week heb ik mijn allereerste bruilloft, al een jaar lang op verheugd. Over drie weken zouden we naar Parijs gaan een weekend. Maar nu heb ik zoiets: laat alles maar klappen.Wat maakt het ook allemaal uit?



Ik zie hem zaterdag pas (als hij dus terug komt van zijn zogenaamde 'werktripje') ..... maar wil ik hem nog wel zien? Ben ik sterk genoeg om niet in janken uit te barsten en zielig te gaan doen? Hij verdient het niet om mij zo te zien.



Zal er nog wel naar toe moeten, liggen nog spullen van mij. Als ik met mijn confrontatie wacht tot zaterdag kan ik gelijk spullen meenemen. Anderzijds denk ik: ik ga komende week naar hem toe als hij in het buitenland zit. Pak mijn spullen, laat bewijs achter (printje van mail) en hij bekijkt het maar verder.



Iemand raad hiermee?



Zo stom voel ik me... gisteren plaatste ik hier nog dingen in de kinderpijler en zwangerpijler over kinderwens etc. Alles naar de kloten nu.



AUB dit bericht niet quoten, wil hem straks weer wissen graag.
Alle reacties Link kopieren
Dat wissen berichten vind ik zo kinderachtig.



Maar om in te gaan op je schrijven: hij heeft een hotel geboekt en op basis daarvan concludeer je dat hij vreemd gaat, of heb je meer aanwijzingen. Wat is er mis met gewoon praten en vragen zonder meteen te beschuldigen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je nu zeker dat hij dat hotelletje heeft geboekt om vreemd te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw oplossing een hele goede.. Nu langsgaan en je spullen halen. Dat mailtje zegt genoeg..



Als je dan wat minder boos bent zou je ervoor kunnen kiezen om nog met hem te praten.. Maar dat moet je nog aanvoelen.



Hoelang waren jullie samen? In ieder geval::hug:
Als je je berivht gaat wissen ga ik niet de moeite doen om een advies te typen. dan ga je maar in je dagboek schrijven als je ales prive wil houden, dit is een forum. Wel zo aardig als mensen later in een vergelijkbare situatie nog wat na kunnen lezen. Zo uniek en herkenbaar is je verhaal trouwens niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je het echt zeker weet vind ik het een goed idee om gewoon je spullen te halen en niks meer van je te laten horen zoals je zelf al beschreef.
Alle reacties Link kopieren
ik zou daar in de lobby gaan zitten morgenavond met een krantje..

Op basis van de boeking zou ik hem niet confronteren, ik zou meer en beter bewijs willen hebben.

Succes en sterkte!
Alle reacties Link kopieren
dan wis ik mijn bericht niet, ook goed.



Het bewijs ligt er: boeking voor 2 personen op 1 kamer (voor zijn werk zijn er altijd twee aparte kamers), met speciaal verzoek: graag 1 bed, geen losse!! en hij zegt tegen mij dat hij niet in Nederland is morgen tot zaterdag, terwijl de boeking toch echt wel in Nederland is.... Bovendien nog een mail gevonden van een vrouw met wat (wel normale) foto's en een aanmelding op datingsite, waar hij begin aug nog actief is geweest (toen waren we alweer lang en breed uit onze relatiedip). Genoeg toch?



Helaas heb ik geen vervoer en gaat het openbaar vervoer daar niet naar toe. Geen familie/vrienden met een auto in de buurt die me uit de brand kunnen helpen. Toch maar wachten met confronteren tot zaterdag???? En zal ik zijn booking annuleren? (en dan die van parijs ook gelijk ff als ik die kan vinden)
Alle reacties Link kopieren
waren deze maand 2.5 jaar samen, dus het gaat niet om een paar maandjes.... Ik kijk er nu nog nuchter tegenaan, denk dat de werkelijke klap nog moet komen.
Alle reacties Link kopieren
jullie wonen niet samen? Kan t geen verrassing voor jou zijn? Dat hij eerder terug komt?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gisteravond nog gebeld onder het mom ' ik heb vrijdagavond wat leuks voor je, dan ben je toch gewoon thuis?' (want hele week al in buitenland)... en hij bevestigd nogmaals het verhaal dat hij waarschijnlijk nog een dagje in het buitenland zit.



We wonen (thank god!) niet samen, heb tot nu toe altijd mijn eigen plekje aangehouden tot we officieel zouden gaan samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
@raadgraag, wat verschrikkelijk rot voor jou.

Als er ook maar een kleine kans is dat je nog verder met hem wil, zou ik het voor de hotelovernachting laten weten aan hem. Dan kun je het daadwerkelijke vreemdgaan nog voorkomen.

Als je zeker weet dat dit het einde is dan maakt de volgorde niet echt uit.

Heel veel sterkte en een knuffel, dit is echt rot.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kan niet verder met iemand die vreemd is gegaan (en keihard tegen mij liegt daarover). Het is duidelijk dat hij niet van andere vrouwen kan afblijven.
Alle reacties Link kopieren
Akelig verhaal!



Ik zou zelf denk ik hem toch gaan betrappen eigenlijk. Tuurlijk kun je er komen, neem je het lastste stukje een taxi ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een pakje condooms mooi verpakken, en het hotel vragen dat pakje op de kamer te leggen de bewuste dag. Leuk kaartje erbij met "veel plezier!" erop.
Alle reacties Link kopieren
Weet je waar ik nog het meest bange voor ben? Dat hij zijn verhaal tegen mij gaat gebruiken, zo van: jij hebt in mijn mail gekeken, dus JIJ bent fout. Je vertrouwt me niet blablabla. Terwijl het allemaal zijn eigen stomme schuld is en er mij niks te verwijten valt (dat weet ik, maar ben wel gevoelig voor verwijten mijn kant op)
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook altijd nog je spullen halen en vrijdag, voor de nacht hem "veel plezier in ....hotel, wensen" middels een sms.



Vind het erg laag.
En het kan niet zijn dat hij die kamer heeft geboekt om daar een familielid of vriend met partner mee te verrassen?
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk! Het siert je dat je de grens kunt trekken.

Dan zou ik zeggen, annuleren die kamer, mail uitprinten en spullen halen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, sorry maar ik geloof niet dat hij een kamer boekt voor iemand anders. Heeft ie nog nooit gedaan en bovendien staat alles op zijn creditcard (wanneer het zakelijk zou zijn geweest, had hij trouwens die van de zaak gebruikt en zeker niet om 1 bed te vragen).



Vanavond zijn de kids er, morgen zit hij dus zogenaamd in het buitenland tot zaterdag. Dus ik heb geen mogelijkheid om daar naar toe te gaan vanavond (wil ik de kids niet aan doen, dat beetje besef heb ik dan ook nog wel nu) ..... op zijn vroegst zaterdag. Maar moet ik hem dan NU al confronteren met de mail (hij kan er dan wellicht nog vanaf zien, zelf annuleren etc en zeggen dat er niks aan de hand is) of dan pas zaterdag als het kwaad al is geschied en hij daadwerkelijk naar het hotel is gegaan? (mits ik hem niet annulleer natuurlijk, moet ik dat wel of niet doen?)



Wat een vragen Weet me totaal geen raad wat nu het verstandigste/beste is..... ik wil wraak enerzijds, anderzijds de eer aan mezelf houden.
Alle reacties Link kopieren
Hmm. toch blijf ik erbij dat het wel conclusies zijn die je trekt (zou precies hetzelfde hebben gedaan) Vreemdgaan weet je niet, de intentie daartoe lijkt er wel op.



Ik zou mijn spullen gaan halen, de mail uitprinten en een briefje achterlaten van Ik hoopdat het leuk was. Iets in die richting.



Ik zou hem er niet face to face mee confronteren persoonlijk. Omdat ik mezelf ken en erg vatbaar ben voor de reactie van jij hebt in mijn mail gekeken etc.



Maar bovenal doe waar jij je eigen goed bij voelt.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Hij wil blijkbaar vreemdgaan en jij wil blijkbaar zijn mail controleren.

Klinkt niet als een gezellige relatie
Alle reacties Link kopieren
Waarom de boeking annuleren? Daar schiet je niks mee op. Dan boekt hij binnenkort wel weer een ander hotel als hij zo graag vreemd wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
En je weet ook heel zeker dat het geen verrassingsweekendje weg is voor jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
He wat klote. En vervelend dat het duidelijk lijkt maar dat je geen 100% zekerheid hebt, die zou ik zelf toch graag hebben. Wat een rotsituatie, sterkte ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven