vreemdgaan vriend, wat te doen nu?

06-09-2012 08:19 368 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Gisteravond heb ik ontdekt (had al een week of twee een flauw vermoeden) dat mijn vriend in ieder geval morgenavond vreemd wil gaan (en wie weet hoe lang dit al speelt?)..... nogal kloten, omdat ik in de veronderstelling was dat we eindelijk stapjes vooruit gingen doen in onze relatie. Heb zijn mail gecheckt (heb zijn wachtwoord gewoon via hem verkregen, niks bijzonders) en daarin stond een boeking van een hotel voor komend weekend. Niet met mij, ook niet zakelijk.



Wat zal ik nu doen? Volgende week heb ik mijn allereerste bruilloft, al een jaar lang op verheugd. Over drie weken zouden we naar Parijs gaan een weekend. Maar nu heb ik zoiets: laat alles maar klappen.Wat maakt het ook allemaal uit?



Ik zie hem zaterdag pas (als hij dus terug komt van zijn zogenaamde 'werktripje') ..... maar wil ik hem nog wel zien? Ben ik sterk genoeg om niet in janken uit te barsten en zielig te gaan doen? Hij verdient het niet om mij zo te zien.



Zal er nog wel naar toe moeten, liggen nog spullen van mij. Als ik met mijn confrontatie wacht tot zaterdag kan ik gelijk spullen meenemen. Anderzijds denk ik: ik ga komende week naar hem toe als hij in het buitenland zit. Pak mijn spullen, laat bewijs achter (printje van mail) en hij bekijkt het maar verder.



Iemand raad hiermee?



Zo stom voel ik me... gisteren plaatste ik hier nog dingen in de kinderpijler en zwangerpijler over kinderwens etc. Alles naar de kloten nu.



AUB dit bericht niet quoten, wil hem straks weer wissen graag.
Alle reacties Link kopieren
nee het heeft niks met mail controleren te maken. Dat mailaccount gebruik ik ook wel eens en hij weet dat. Niks stiekems aan verder, wel een verdachte boeking in het weekend (in het weekend zijn we vrijwel altijd samen), vandaar dat ik daar op heb geklikt. Maargoed dat ik dat heb gedaan dus. We hebben/hadden het juist heel erg goed samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rara70 schreef op 06 september 2012 @ 08:39:

Ik zou een pakje condooms mooi verpakken, en het hotel vragen dat pakje op de kamer te leggen de bewuste dag. Leuk kaartje erbij met "veel plezier!" erop.Goeie! Dit zou ik ook doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, is geen verrassingsweekendje.... hij houd vol dat hij dan in het buitenland is (zelfs nadat ik heb verteld een verrassing voor hem te hebben morgenavond, omdat ik dacht dat hij thuis zou zijn)



Die bookingannuleren, tja... schiet ik ook niks mee op, hij loopt zo naar een ander hotel natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je!



Als ik jou was zou ik wel even zeker weten dat je het bij het juiste eind hebt. Dadelijk is het een verassingsweekendje voor jou, Komt hij vrijdag's thuis neemt hij je mee naar het hotel.

Als je hem dan vals beschuldigd van tevoren, is je relatie zeker over en ligt de schuld niet bij hem.



Succes
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:raadgraag schreef op 06 september 2012 @ 08:51:

nee het heeft niks met mail controleren te maken. Dat mailaccount gebruik ik ook wel eens en hij weet dat. Niks stiekems aan verder, wel een verdachte boeking in het weekend (in het weekend zijn we vrijwel altijd samen), vandaar dat ik daar op heb geklikt. Maargoed dat ik dat heb gedaan dus. We hebben/hadden het juist heel erg goed samen.Dus hij boekt een hotelkamer om vreemd te gaan via een mailaccount waarvan hij weet dat jij die ook gebruikt? Dan zoek jij er teveel achter, of hij is wel heel erg dom.
Alle reacties Link kopieren
Als hij daadwerkelijk vreemd zou willen gaan, waarom laat hij dan een bevestiging mailen naar zijn adres waar jij het ww van weet??

Of hij is zeer onervaren of hij wilt juist betrapt worden.
Alle reacties Link kopieren
Waar is hij nu dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 06 september 2012 @ 08:41:

Je kan ook altijd nog je spullen halen en vrijdag, voor de nacht hem "veel plezier in ....hotel, wensen" middels een sms.



Dit zou ik ook doen. Eerst inderdaad de spullen halen, dan hoef je ook niet meteen met hem geconfronteerd te worden en kan hij ook geen dingen achterhouden of kapot maken. En de sms net voordat hij inderdaad incheckt. Dan raakt het hem het meest.
Alle reacties Link kopieren
als je zeker weet dat hij vreemd gaat, dan zou ik mijn spullen halen op het moment dat hij in dat hotel zit. En de mail uitprinten of briefje klaarleggen. En dan wachten tot hij belt,

Belt vanzelf hééel snel, Als hij merkt dat zijn vriendin er achter gekomen is.



Sterkte.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Hij is dan schijnbaar heel erg dom om dat bericht erin te laten staan...



Ik ga denk ik wachten tot zaterdag, face to face confronteren zal dan wel moeten. Kan ik daarna gelijk mijn spullen pakken.

Moet nog wel even regelen hoe ik dan naar de bruiloft ga, vervoer gedurende de hele dag etc. pppfff wat een gedoe ook allemaal... Ik merk dat ik nu vooral praktisch aan het denken ben, gevoelens zijn uitgeschakeld :(
quote:raadgraag schreef op donderdag 06 september 2012 08:53 Nee, is geen verrassingsweekendje.... hij houd vol dat hij dan in het buitenland is (zelfs nadat ik heb verteld een verrassing voor hem te hebben morgenavond, omdat ik dacht dat hij thuis zou zijn)



Die bookingannuleren, tja... schiet ik ook niks mee op, hij loopt zo naar een ander hotel natuurlijk Als het een verrassingsweekendje is zou ik ook vol blijven houden dat ik in het buitenland zit. Alles om het maar een verrassing te houden toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ketricken schreef op 06 september 2012 @ 08:54:

[...]





Dus hij boekt een hotelkamer om vreemd te gaan via een mailaccount waarvan hij weet dat jij die ook gebruikt? Dan zoek jij er teveel achter, of hij is wel heel erg dom.hahaha. inderdaad ja,
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik geloof echt niet dat hij een verrassingsweekendje heeft geboekt. Dan zou hij zeker weten hebben gezegd: ik heb een verrassing voor je, maar zeg nog niks i.p.v. ' ik zit tot zaterdag in het buitenland'
Alle reacties Link kopieren
Misschien wilde hij wel betrapt worden... heel laf.



Ik zou het niet annuleren. Maar hem wel sms-en die avond dat hij er heen gaat. Hopelijk verpest je dan zijn avond een beetje...



Ik zou je spullen ophalen en hem verder niet confronteren. Veel te rot voor jou, teveel eer voor hem.



Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook nog zou kunnen doen: bellen naar het hotel als zij er zijn en vragen of ze je kunnen doorverbinden met zijn kamer. Dan weet hij dat hij betrapt is.

Of als ze niet aan doorschakelen doen, een bericht achterlaten of hij jou zsm terug wil bellen. Dan weet hij ook wel hoe laat het is.



Is er echt geen enkele mogelijkheid om daar zelf naar toe te gaan? Auto huren??
Alle reacties Link kopieren
Maar je weet niks behalve dan dat hij een hotel heeft geboekt en de bevestiging heeft laten sturen naar een mail account waar jullie beiden toegang hebben
Alle reacties Link kopieren
zo jammer dit gewoon... :( Weet het allemaal niet meer zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:raadgraag schreef op 06 september 2012 @ 08:58:

Ik ga denk ik wachten tot zaterdag, face to face confronteren zal dan wel moeten.

En denk je dat ie dan eerlijk gaat zijn?

Ik boek zo vaak hotels en vluchten voor familie en vrienden, omdat ik in de reiswereld heb gewerkt. Komt allemaal binnen in mijn mailbox.

Ik vind dat idee van bellen wel een goede. Weet je het iig zeker.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
@ Cortado.. er zijn meerdere dingen zoals ik al in een posting heb vermeld: Foto's van een vrouw in zijn mailaccount, booking voor een hotel terwijl hij zegt in het buitenland te zijn, speciaal verzoek: 1 bed, geen losse bedden en een kamer voor 2 personen.... Moet ik nog meer 'bewijs' hebben om hem te kunnen confronteren dan? Hoever moet ik het laten oplopen??
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht dat hij gaat ontkennen, of zegt : het zal noooooit meer gebeuren. Zoiets.... Maarja dat is alleen maar gissen nu.
Alle reacties Link kopieren
misschien scheelt een eenpersoonskamer niet zoveel in kosten met een tweepersoonskamer bij dat hotel. En vind hij het heerlijk om in een tweepersoonsbed te liggen, alleen. Dus boekt hij dat idd voor zichzelf zonder iemand erbij.

Is dat nog een mogelijkheid?

Of is je vriend een dusdanig notoire vreemdganger, dat je vermoeden eigenlijk al gegrond is? Ben gewoon ook benieuwd waar het wantrouwen of reden tot vermoeden van vreemdgaan vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
2,5 jaar samen met een relatiedip niet samenwonend maar wel een kinderwens, 5 weken geleden was hij actief op een datingsite, je hebt een brief van een vrouw met normale foto's (wat staat daar dan in?) en een hotelboeking van vrijdag op zaterdag. Dit haal ik uit dit topic, heb je verder nog niet geloept.



Hoe moeilijk het ook zou zijn, ik zou afwachten tot zaterdag en het hem dan vragen. Face to face. Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen. Jullie hebben de dip samen overleeft, krijgt hij daarvoor geen credits? En als er helemaal niets aan de hand is, zou hij niet gekwetst zijn omdat jij denkt dat hij vreemd gaat?



Als hij jou nou verrast met dat nachtje heb jij je twee, misschien wel drie dagen voor niets naar gemaakt, en ik vraag me af of je er nog van kan genieten.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien hij tijdens zijn huwlijk ook niet trouw kon zijn. (hoe dom kon ik ook zijn, dat ik dacht dat hij bij mij wel trouw kon blijven aan mij alleen)......Vandaar dat ik niet geloof ik allerlei 'smoesjes' of veronderstellingen 'wat als'... En als hij zegt in het buitenland te zitten (en dit zelfs na navraag nog blijft vol te houden) en een hotel heeft geboekt aan de andere kant van NL, ja dan gaan mijn alarmbellen wel af.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je hem nu niet op om je bevindingen te bespreken? Om nou meteen alles af te kappen vind ik (te) ver gaan, je weet het namelijk niet 100% zeker wat er aan de hand is.



Wat is er mis om het met HEM te bepraten ipv je hier op het forum gek te laten maken, en steun te zoeken? HIJ is de enige die je het antwoord kan vertellen. Maak het niet moeilijker dan nodig is.
Alle reacties Link kopieren
We hebben/hadden echt een hele goede relatie, ontzettend veel meegemaakt in die 2.5 jaar samen en alles overleefd. Heel open en eerlijk naar elkaar over allerlei onderwerpen, alles was bespreekbaar. En nu dit dus.



Ik ga denk ik maar afwachten tot zaterdag... zit denk ik niks anders op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven