vreemdgaan

26-07-2016 22:08 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is nu 3 weken op vakantie. en daarvoor hebben we elkaar weinig gezien. de laatste tijd geeft hij me ook geen aandacht meer. Ik vind dat niet leuk.

Des de meer ik hem niet zie en spreek des de meer ik ga kijken naar andere jongen. ik zie ook steeds meer knappe jongens lijkt het. laatst ook bij sporten was er een nieuwe jongen. mega knap gespierd bruin haar en heldere blauwe ogen. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden. Is dit normaal? Niet dat ik ook echt iets met ze wil beginnen want ik hou nog steeds van mijn vriend. Maar ik heb het gevoel of ik een soort van vreemd ga... kan iemand hier iets over zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Aha, vandaar dat je op zoek bent naar leuke sportkleding
Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 26 juli 2016 @ 22:11:

Aha, vandaar dat je op zoek bent naar leuke sportkleding Scherrup
aan het typen...
Dat je vriend dus geen blijvertje is. Hij geeft je geen aandacht meer en jij bent aan het rondkijken.

Doe beide een plezier en maak het uit, dit houdt geen stand.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt aandacht dus. Die krijg je niet bij je vriend en zie je ineens allemaal leuke mannen die je misschien wel aandacht willen geven. Heel menselijk hoor
be free
Alle reacties Link kopieren
Maak t eerst uit met je vriend en ga dan die nieuwe sportkleding voor de mannetjes kopen (waar je t over had;)
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 26 juli 2016 @ 22:14:

[...]





Scherrup







Maar dan zou ik al helemaal iets goedkoops bij de Decathlon halen. Straks is die andere jongen helemaal niet leuk, zit je daar met je hippe legging van €70.
Slik die kikker!
Als je je leuk wilt kleden (om te dragen in een sportschool) voor iemand met mooie ogen.... dan zou ik of eerst eens een goed gesprek aan gaan met mijn vriend of (als je daar geen vertrouwen in hebt) hem bedanken voor de goede tijd samen en alleen verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 26 juli 2016 @ 22:23:

[...]









Maar dan zou ik al helemaal iets goedkoops bij de Decathlon halen. Straks is die andere jongen helemaal niet leuk, zit je daar met je hippe legging van €70.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 26 juli 2016 @ 22:23:

[...]









Maar dan zou ik al helemaal iets goedkoops bij de Decathlon halen. Straks is die andere jongen helemaal niet leuk, zit je daar met je hippe legging van €70.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
een simpel oplossing voor je in mooie sport kleding hult in de sportschool, moet je een goed gesprek aan gaan met je vriend,





dat hij je amper nog aandach gaf, en je dat niet leuk vond,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit en neuk die jongens met die hippe kleding.



Maar maak het wel eerst uit.
Als je van1 houdt hoef je de rest niet te haten!
jouw vriend heeft ook allangggg een ander. Ga ervoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en zie nergens knappe mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:AllieBrosh schreef op 26 juli 2016 @ 22:23:

[...]

Maar dan zou ik al helemaal iets goedkoops bij de Decathlon halen. Straks is die andere jongen helemaal niet leuk, zit je daar met je hippe legging van €70.
quote:iemand12345 schreef op 26 juli 2016 @ 23:39:

.Oh, wat een afknapper na al die leuke berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 26 juli 2016 @ 23:39:

Ik ben single en zie nergens knappe mannen Ik zie ze overal, maar ze zien mij niet staan
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 27 juli 2016 @ 00:39:

[...]





Ik zie ze overal, maar ze zien mij niet staan aaah
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik toch maar zo'n kekke legging kopen, dan



Slik die kikker!
Alle reacties Link kopieren
Jij kijkt alleen naar knappe mannen maar vreemdgaan kan ook met minder knappe mannen. Het gaat dus niet om het vreemdgaan maar om knappe mannen?
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven