Vreemdgaan

17-01-2017 21:11 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Dit is de eerste vraag die ik hier stel, maar het zit me erg dwars. Al enige tijd ken ik een vrouw wier vriend geregeld vreemdgaat. Iedereen weet het behalve zij........ Ik ken haar niet goed genoeg om het te vertellen, en mijn beste vriend is goed bevriend met haar vriend wat het extra lastig maakt..... wat zouden jullie doen? Bedankt voor het lezen!!!
Alle reacties Link kopieren
Niet mee bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Niks tegenwoordig gaan de meeste mensen vreemd naar mijn mening. Niet leuk maar zou niet de nsb-er gaan uithangen.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft t zelf al aan. Je kent haar niet goed genoeg om tr vertellen. Klaar.

Tenzij je t lef hebt om haar vriend er op aan tr spreken.
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Wanneer "iedereen het weet", dan moet er een reden zijn waarom bij haar het kwartje niet gevallen is.



Gewoon niet mee bemoeien, het gaat je niets aan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik zou vragen of ze een open relatie heeft.
Niet mee bemoeien
Ik twijfel nog
Alle reacties Link kopieren
Ik was ooit die vriendin.



L*l ging zelfs vreemd met mijn beste vriendin.

En iedereen hield zijn bek dicht...



Behalve 1 vriend.

Mocht hij ooit wat nodig hebben dan staat mijn deur voor hem altijd open.

De rest kan in stukjes rotten.



Dus ik zou het des nood anoniem laten doorschemeren.



En dan hier de reactie "iedereen gaat tegenwoordig vreemd" Oh nou dan is het volkomen normaal en schijnbaar geaccepteerd...

Juist nou niet in mijn wereld.

Het zal je vent maar wezen...
Alle reacties Link kopieren
Als iedereen het weet, is het een kwestie van tijd voor ze erachter komt. Of misschien weet ze het, maar blijft ze toch bij hem, dat gebeurt ook vaak zat. Als het een goede vriendin van je was, zou ik het vertellen, maar dat is niet zo. Dus ook ik zeg: niet mee bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Briefje door de deur als je denkt dat je het zelf zou willen weten als je vent vreemdgaat.
Alle reacties Link kopieren
Je bent altijd de gebeten hond als je op de hoogte bent en het doorbrieft, zowel aan de kant van die vriend en anders aan de kant van zijn vriendin.



Kop in het zand en niks zeggen is nog altijd het beste, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lolly3 schreef op 17 januari 2017 @ 21:33:

Ik was ooit die vriendin.



L*l ging zelfs vreemd met mijn beste vriendin.

En iedereen hield zijn bek dicht...



Behalve 1 vriend.

Mocht hij ooit wat nodig hebben dan staat mijn deur voor hem altijd open.

De rest kan in stukjes rotten.



Dus ik zou het des nood anoniem laten doorschemeren.



En dan hier de reactie "iedereen gaat tegenwoordig vreemd" Oh nou dan is het volkomen normaal en schijnbaar geaccepteerd...

Juist nou niet in mijn wereld.

Het zal je vent maar wezen...+1
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Niet mee bemoeien. Je hebt er immers geen belang bij. Als hij je zus of beste vriendin zou belazeren was het een ander verhaal. Dan zou ik eerst naar hem toegaan en dan naar je zus/vriendin. Maar nu gewoon niets mee doen.



Ik snap je wel hoor. Maar kan ook zijn dat ze het misschien wel weet. Sommige vrouwen blijven liever bij hun overspelige man die ook nog een goede vader is, dan dat ze op 3-hoog gaan wonen en de eer aan zichzelf houden.



Het zegt meer over hem dan over haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel zeggen.
Ik mag toch hopen dat iemand de ballen heeft om het me te vertellen als mijn vent zoiets flikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dolblij zijn geweest als iemand mij had verteld dat mijn ex al een half jaar vreemdging... vertellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik hem wel even fijntjes zou laten weten wat ik van hem vindt, als hij in mijn huis zou komen. Respectloze hork.
quote:woofy schreef op 17 januari 2017 @ 21:51:

Ik zou dolblij zijn geweest als iemand mij had verteld dat mijn ex al een half jaar vreemdging... vertellen!



Ik was toch blij dat ik er na een half jaar zelf achter kwam... Het komt echt wel uit.

Niet klikken leer je toch al op de kleuterschool?
Alle reacties Link kopieren
Hem de keuze geven OF hij vertelt het, OF jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 17 januari 2017 @ 21:15:

Wanneer "iedereen het weet", dan moet er een reden zijn waarom bij haar het kwartje niet gevallen is.



Gewoon niet mee bemoeien, het gaat je niets aan.Ja en die reden is dat niemand het tegen haar zegt misschien? Ik vind je uitspraak nogal negatief overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook zeggen. Ik was dat meisje en zelfs zijn familie deed er aan mee. Ik zou vroeger ook gezegd hebben: bemoei je er niet mee. Maar nu zeg ik: zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik wist dat er mensen over vallen typte ik expres. Naar MIJN MENING gaat BIJNA iedereen vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo niet jouw zaak. Als iemands veters loszitten ga je toch niet wachten tot diegene er zelf achter komt door op haar bek te gaan? Als in het zijn haar schoenen niet de mijne? Waarom hoor je het niet te zeggen als er iets mis is met iemands relatie?



Des te kutter als je hele omeving het al weet dan voel je je al helemaal bedonderd. Als je het haar verteld kan ze weer keuzes maken in haar leven met de juiste informatie.



TO hoeft de vreemdgaande vriend toch niet in bescherming te nemen? Hij/zij is hem niks verschuldigd. En "iedereen doet het" is ook een slap argument dat op zich zelf/los van aanvulle de redenen niks goed maakt.



Misschien hebben ze een open relatie maar je kan ook openen met die vraag. "Heey hebben julie een open relatie? Nee hoezo? Je vriend lijkt dat wel te denken"
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 18 januari 2017 @ 00:01:

Omdat ik wist dat er mensen over vallen typte ik expres. Naar MIJN MENING gaat BIJNA iedereen vreemd.Heb jij zoveel vreemdgaande mensen in jouw omgeving? Oprechte vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven