Vreemdgaan

21-04-2017 22:59 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 20 jarige man. Op 16 jarige leeftijd ben ik tijdens een relatie al eens vreemdgegaan. Nu heb ik een paar maanden intensief een meisje gedate en heb ik voor het officieel werd al het bed met een ander gedeeld toen er bij haar twijfels waren over een relatie. Dit heb ik haar niet verteld en we zijn toen een relatie aangegaan. Ik vond het een superleuk en lief meisje, maar hield nog steeds seksuele fantasieën en frustraties over anderen. Na een paar maanden heb ik met uitgaan met een ander gezoend en wilde ik hier mee naar huis. Dit werd hem niet en toen heb ik dit meteen aan mijn vriendin verteld met de hoop op een tweede kans. Deze kreeg ik uiteindelijk, maar het vertrouwen in de goede afloop zat er niet meer in en toen ben ik 2 weken later nogmaals vreemdgegaan en nu is de relatie voorbij.



Mijn vraag is of dit betekent dat vrouwen mij nooit meer kunnen en zullen vertrouwen? Ik was altijd op zoek naar een relatie, nu had ik er een en heb ik het op deze manier verkloot en ben ik erachter gekomen dat ik dat op dit moment niet wil. Maar ik zou niks liever willen dan echt van iemand houden, dus ik maak me zorgen over de toekomst.
Of misschien moet je je pas binden aan iemand wanneer je je handen thuis kunt houden wanneer je in een relatie zit.

Of misschien moet je het eerst fatsoenlijk uitmaken als blijkt dat je liever flierefluit dan monogaam bent.
Zolang ze maar niet allemaal met elkaar lullen is er niets aan de hand, TO.
Je bent pas 20. Je moet je ware liefde nog tegen komen. Dan kun je het mannelijker opbrengen om trouw te blijven.
Misschien eens met de huisarts praten, klinkt niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Kan en zal je jezelf vertrouwen?

Je bent nog jong, misschien ben je nog helemaal niet toe aan iets vast en moet je nog gewoon even los gaan en genieten van het vrijgezelle bestaan. Dat je het nu hebt verkloot is een les, zowel voor haar als voor jou. Je kan het niet meer terug draaien, je kan er van leren.

Als je echt van iemand houdt dan denk je na over de gevolgen hopelijk. En je hebt nu geleerd wat de gevolgen van je eigen fantasie en je pik achterna lopen/doen zijn.

Dit is een zeer wijze les die je in je volgende relatie, wanneer die dan ook komt, mee moet nemen.



Je nu al zorgen maken over de toekomst lijkt me niet nodig, ga ontdekken wat je echt wil.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Of je blijft moeite hebben met monogamie. Maar beloof het dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga ontdekken wat je echt wil, maar dan wel zonder het vertrouwen van een ander te beschamen.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Jij blijft vreemdgaan hoor ... het is je natuur... jagen .... neuken.... en vaste vriendin willen en dan toch die andere vrouw willen neuken. Je bent gewoon een standaard man niks geks aan.

Rond je 50e zal het je wel lukken hoor
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 21 april 2017 @ 23:07:

Misschien eens met de huisarts praten, klinkt niet gezond.Kan je er een pil voor krijgen?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Raas gewoon nog even uit voor je jezelf bindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:jeansjacket schreef op 21 april 2017 @ 23:10:

[...]





Kan je er een pil voor krijgen?Nee, wel spuitjes, ook lekker. Ga morgen weer voor mijn wekelijkse shot.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 21 april 2017 @ 23:14:

[...]





Nee, wel spuitjes, ook lekker. Ga morgen weer voor mijn wekelijkse shot.sorry ben bang voor naalden
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Wij vrouwen houden een zwarte lijst bij.

Per keer dat een man wordt aangemeld door een (ex)vriendin/vrouw komt er een punt bij je naam bij.

We rangschikken van



0-10 punten: twijfel geval, zou nu, na de wilde haren kwijtraken, wél trouw kunnen zijn.

10-20 punten: zwaar risico geval, vrijwel zeker dat hij vreemdgaat

20-30 punten: gaat altijd vreemd bij iedereen: ren weg!

30-50 punten: hopeloos

50-....: beter kun je deze laten 'verdwijnen', nul toegevoegde waarde meer.



Je staat nu 3 punten.
Altijd die fucking lijst hè.



Je ziet het TO; die wijven praten allemaal met elkaar. Allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 21 april 2017 @ 23:22:

Altijd die fucking lijst hè.



Je ziet het TO; die wijven praten allemaal met elkaar. Allemaal!



Ja duh waarom denk je dat er een viva forum bestaat. Zo wie zo om jullie te ontmaskeren topics met ik ga vreemd hihi daarna zetten we er een speurder op en worden jullie vrouwtjes stilletjes ingelicht en komen in de groep worden opgestookt om hoge alimentaties te vragen en je leven zuur te maken.



Zeg ik nu teveel?
you go girl
Je staat op de lijst nu, jeansjacket. Onze lijst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 21 april 2017 @ 23:27:

Je staat op de lijst nu, jeansjacket. Onze lijst.Onder welk geval?
you go girl
quote:jeansjacket schreef op 21 april 2017 @ 23:16:

[...]



sorry ben bang voor naaldenKuisheidsgordeltjes kunnen tegenwoordig weer (ook via aliexpress).
Alle reacties Link kopieren
Wat lastig voor je ..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Zo jong al zo.......

Zonde
Alle reacties Link kopieren
"20 jarige man"?

Alle reacties Link kopieren
Hopelijk wordt het je een keer aangedaan door een meisje die je écht leuk vindt.
I'm a goal digger.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 22 april 2017 @ 00:43:

"20 jarige man"?

in wording
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Waarom is dat zo erg?



Stop met jezelf in een hokje proppen waar je nog niet in past.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven