Vreemd(ge)gaan met oudere collega

28-05-2015 21:35 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_234389 wijzigde dit bericht op 30-07-2015 14:16
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op zakenreis tijdens een stage? Indrukwekkende stage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ik erover denk?

Dat ik het werkelijk waar niet snap dat je een potje gaat staan tongworstelen en je op de koop toe laat beffen door een collega terwijl je een vriend thuis hebt zitten

(en nee, drank vind ik echt een kul excuus)



Waar ik dan wel benieuwd naar ben, wat zegt je vriend ervan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
goed verhaal. Is het voor de Mijn Geheim?
Ik denk dat je twee dingen moet splitsen. Je bent heel jong aan een relatie begonnen en ik kan me zo voorstellen dat het je begint te benauwen en dat je ook wel eens zou willen weten hoe het leven is in de stad met een wereldwijs persoon enz. Tijd dus om je af te vragen of je door moet gaan met je relatie.



Wat je collega heeft gedaan en doet is zo'n beetje het walgelijkste wat een vent van zijn leeftijd kan doen. Je volgooien met wijn en zich zo opdringen seksueel maakt hem gevaarlijk, het zit op het randje van aanranding ook al ervaar je dat niet zo. Bedenk dat iemand die dit zo uitgekiend aanpakt dit niet voor het eerst doet. Blijf uit de buurt van hem, hij maakt misbruik van je leeftijd en je niet zo wereldwijsheid.
Alle reacties Link kopieren
Contact afkappen en voor je vriend gaan, of het uitmaken en dan afspreken (waarom je dat zou willen geen fucking idee)maar onder geen beding afspreken met deze eikel terwijl je nog gebonden bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 21:41:

goed verhaal. Is het voor de Mijn Geheim?Bestaat dat blad nog?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik denk? Dat je het uit moet maken met je vriend. Kan je daarna uitzoeken of je oudere collega het wel of niet serieus met je neemt (of dat hij je alleen serieus wil nemen). Dat denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ehm.. jij bent er zelf bij wannneer je je dronken laat voeren. Wijze les voor de toekomst: wees op je hoede. En laat hem even weten dat je geen zin heb in zijn gedoe van: 'ik moest zo aan je denken de laatste tijd'.
Alle reacties Link kopieren
quote:littleme2 schreef op 28 mei 2015 @ 21:42:

Contact afkappen en voor je vriend gaan, of het uitmaken en dan afspreken maar onder geen beding afspreken met deze eikel terwijl je nog gebonden bent.

Hij een eikel?

Ik vind haar eigenlijk een vreemdgaande lellebel



Geloof dat als ik haar vriend geweest zou zijn ze per omgaande kon vertrekken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goh, gebeft nog wel.
De volgende keer moet je pasta bestellen in plaats van pizza.
Alle reacties Link kopieren
teveel Bouquetreeksboekjes gelezen?

Maar at wil je nu: Je hebt al een afspraakje met hem "om te zien of hij het echt meent" Denk je echt dat hij zegt dat hij dat allemaal voor de lol gezegd heeft? Welnee wan dan krijgt hij je niet nog een keer zijn bed in. Dus jij bent echt de enige ware (voor dit moment)

Maar als jij dat wil, vooral doen. Als je eerlijk tegen je vriend wil zijn, vertel je het hem en maak je het uit.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 21:41:

goed verhaal. Is het voor de Mijn Geheim?Ze is gebeft. Dus dit verhaal moet in de Intiem.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 28 mei 2015 @ 21:42:

Ik denk dat je twee dingen moet splitsen. Je bent heel jong aan een relatie begonnen en ik kan me zo voorstellen dat het je begint te benauwen en dat je ook wel eens zou willen weten hoe het leven is in de stad met een wereldwijs persoon enz. Tijd dus om je af te vragen of je door moet gaan met je relatie.



Wat je collega heeft gedaan en doet is zo'n beetje het walgelijkste wat een vent van zijn leeftijd kan doen. Je volgooien met wijn en zich zo opdringen seksueel maakt hem gevaarlijk, het zit op het randje van aanranding ook al ervaar je dat niet zo. Bedenk dat iemand die dit zo uitgekiend aanpakt dit niet voor het eerst doet. Blijf uit de buurt van hem, hij maakt misbruik van je leeftijd en je niet zo wereldwijsheid.Daar was ze zelf bij hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal lekker kort.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zit hij fout trouwens? Jij zet toch zeker zelf die glazen wijn aan je lip hoor. Vind teveel drank altijd zo'n kulreden. Je had het kunnen afkappen maar deed het niet. Nu geen redenen zoeken om je gedrag te verantwoorden en goed te praten.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
En je bent verdorie twintig, hou gewoon je slipje aan en je fatsoen staande.
Alle reacties Link kopieren
Uhu
Alle reacties Link kopieren
Als je al vanaf je vijftiende een relatie hebt moet je de wereld nog ontdekken, woon je samen met je vriend of woon je gewoon op jezelf?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:vergrootglas schreef op 28 mei 2015 @ 21:40:

Op zakenreis tijdens een stage? Indrukwekkende stage.Schijnt normaal te zijn in Noorwegen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:42:

[...]



Bestaat dat blad nog?Vriendin van mij gaat er stage lopen, dus ja!!
Alle reacties Link kopieren
quote:vergrootglas schreef op 28 mei 2015 @ 21:40:

Op zakenreis tijdens een stage? Indrukwekkende stage.Euh ja dat kan best hoor. :')
Alle reacties Link kopieren
quote:vergrootglas schreef op 28 mei 2015 @ 21:40:

Op zakenreis tijdens een stage? Indrukwekkende stage.Het is inderdaad niet het saaie bedrijfje om de hoek, maar ik heb er in die maanden ook hard voor gewerkt (vandaar dat ze me ook al een baan aangeboden hebben).
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 21:46:

[...]





Schijnt normaal te zijn in Noorwegen.Ook in Nederland wel, ligt aan het bedrijf waar je stage loopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven