Vreemd(ge)gaan met oudere collega

28-05-2015 21:35 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_234389 wijzigde dit bericht op 30-07-2015 14:16
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 21:46:

[...]





Schijnt normaal te zijn in Noorwegen.

Echt joh, ik had zo on Noorwegen moeten wonen tijdens mijn studie!

Mijn stage adres was in Nieuwegein!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:44:

[...]



Hij een eikel?

Ik vind haar eigenlijk een vreemdgaande lellebel



Geloof dat als ik haar vriend geweest zou zijn ze per omgaande kon vertrekkenHij is in mijn beleving een eikel en zij een trut die haar relatie niet hoog in het vaandel heeft staan met haar duidelijke actie van ontrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:hello-you schreef op 28 mei 2015 @ 21:48:

[...]



Het is inderdaad niet het saaie bedrijfje om de hoek, maar ik heb er in die maanden ook hard voor gewerkt (vandaar dat ze me ook al een baan aangeboden hebben).Zozo meteen al een baan aangeboden gekregen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een smeerlap die vent, dit heeft ie wel vaker aan de hand gehad, zo geroutineerd volgegooid met wijn en te grazen genomen, misschien proberen ze dit wel met alle leuke stagaires. Je bent gewoon misbruikt wijffie en je houdt jezelf voor de gek dat je vreemd bent gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:41:



Waar ik dan wel benieuwd naar ben, wat zegt je vriend ervan?Die weet het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:49:

[...]



Echt joh, ik had zo on Noorwegen moeten wonen tijdens mijn studie!

Mijn stage adres was in Nieuwegein!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
gingen jullie naar amerika?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:49:

[...]



Echt joh, ik had zo on Noorwegen moeten wonen tijdens mijn studie!

Mijn stage adres was in Nieuwegein!

En een ander loopt stage in New York, een ander in Barcelona en een ander gaat mee op zakenreis van een periode met een bedrijf (vriendin van mij ook naar Cannes)



Het bestaat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Watermeloenen schreef op 28 mei 2015 @ 21:48:

[...]



Ook in Nederland wel, ligt aan het bedrijf waar je stage looptNu word ik nieuwsgierig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:hello-you schreef op 28 mei 2015 @ 21:50:

[...]



Die weet het dus niet...

En dat vind je wel prettig zo?



Voelt dat nou fijn?

Je partner zo vreselijk voor lul zetten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 21:51:

[...]





Lach er maar om!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor m gaan! Ex-model? Is ie te vinden op internet?
Alle reacties Link kopieren
quote:aapjewat schreef op 28 mei 2015 @ 21:43:

Ehm.. jij bent er zelf bij wannneer je je dronken laat voeren. Wijze les voor de toekomst: wees op je hoede. En laat hem even weten dat je geen zin heb in zijn gedoe van: 'ik moest zo aan je denken de laatste tijd'.Natuurlijk een slecht excuus van mij om te zeggen dat ik nooit uit ga en daarom de wijze les nog niet gehad had.
Alle reacties Link kopieren
Dit was mijn orginele bericht.

*geen idee waarom alleen de helft is geplaatst*



Contact afkappen en voor je vriend gaan, of het uitmaken en dan afspreken (waarom je dat zou willen geen fucking idee)maar onder geen beding afspreken met deze eikel terwijl je nog gebonden bent.



En je bent verdorie twintig, hou gewoon je slipje aan en je fatsoen staande.

Waar je mee bezig bent is een smerig uitgekookt spel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Watermeloenen schreef op 28 mei 2015 @ 21:51:

[...]



En een ander loopt stage in New York, een ander in Barcelona en een ander gaat mee op zakenreis van een periode met een bedrijf (vriendin van mij ook naar Cannes)



Het bestaat!Cool zeg heb ik toch de verkeerde stageadressen gekozen in een ver grijs verleden, toen men dacht dat de aarde nog plat was.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:53:

[...]



Lach er maar om!Lieve Sum ik heb stage gelopen in een gat dicht geplakt met kranten daarbij vergeleken is Nieuwegein een wereldstad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 21:55:

[...]





Cool zeg heb ik toch de verkeerde stageadressen gekozen in een ver grijs verleden, toen men dacht dat de aarde nog plat was.Hoezo? En nieuwsgierig? Een vriendin van mij is toch echt meegegaan naar Cannes voor een periode voor een zakenreis. Mocht niet veel doen, maar heeft wel genoeg dingen meegemaakt. Ga ik echt niet om liegen, geen baat bij op een forum En heb ook diverse vriendin die in het buitenland hebben stage gelopen of lopen, dat is best normaal hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 21:55:

[...]





Cool zeg heb ik toch de verkeerde stageadressen gekozen in een ver grijs verleden, toen men dacht dat de aarde nog plat was.Ligt ook aan de omgeving. In Utrecht was het buitenland bijzonder, in Wageningen gaan ze naar alle uithoeken van de wereld. Stuk voor stuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 28 mei 2015 @ 21:46:

Als je al vanaf je vijftiende een relatie hebt moet je de wereld nog ontdekken, woon je samen met je vriend of woon je gewoon op jezelf?Hij woont bij zijn ouders in de rand van het land, ik woonde tijdens die stage in de Randstad tot februari, heb toen weer even bij mijn ouders gewoond en woon nu sinds vier weken weer op kamers in de Randstad.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 21:51:

gingen jullie naar amerika?Nee, het was niet zo ver. En dan was ik nog te jong geweest om alcohol te drinken
Alle reacties Link kopieren
quote:Watermeloenen schreef op 28 mei 2015 @ 21:57:

[...]



Hoezo? En nieuwsgierig? Een vriendin van mij is toch echt meegegaan naar Cannes voor een periode voor een zakenreis. Mocht niet veel doen, maar heeft wel genoeg dingen meegemaakt. Ga ik echt niet om liegen, geen baat bij op een forum En heb ook diverse vriendin die in het buitenland hebben stage gelopen of lopen, dat is best normaal hoor Natuurlijk lieg je niet maar toen ik 18 was zo'n 25 jaar geleden mochten stagiaires nooit mee op zakenreis
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 mei 2015 @ 21:52:

[...]



En dat vind je wel prettig zo?



Voelt dat nou fijn?

Je partner zo vreselijk voor lul zetten?Nee natuurlijk niet...
Alle reacties Link kopieren
Deze man wil alleen seks met jou. Hij voert je dronken, amper kennismaking of hij zoent en betast je al. Vind je alleen seks oke, dump dan je vriend en ga lekker scharrelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hello-you schreef op 28 mei 2015 @ 22:06:

[...]



Nee natuurlijk niet...Dan begrijp ik niet zo goed waarom je het hem niet vertelt EN je nog serieus overweegt om nog eens met de zakenrelatie af te spreken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 22:04:

[...]





Natuurlijk lieg je niet maar toen ik 18 was zo'n 25 jaar geleden mochten stagiaires nooit mee op zakenreis Jammer, lijkt mij een leuke ervaring.. Helaas heb ik ook een minder spectaculaire stage :'( verschil moet er zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven