Vriend appt nog dagelijks met ex

30-06-2015 23:21 31 berichten
Hallo allemaal,

ik hen nu ongeveer een maand of 3-4 een nieuwe vriend. Hij en zijn ex hebben hun relatie vlak voor deze nieuwe relatie beëindigd, waar vooral zij het erg moeilijk mee heeft. Ze hebben nog dagelijks of bijna dagelijks contact via viber en whatsapp. Soms leest mijn vriend wat berichtjes voor die voornamelijk met de toon zijn dat ze vindt dat hij nooit van haar gehouden heeft, etc. etc.

Ik heb het nu deze periode wel "toegestaan" omdat ik vind dat zij ook wel aan haar gevoel tegemoet mag komen, maar nu ben ik het zat! Mijn vriend en ik hebben daar gisteravond gigantische ruzie over gehad, waar hij mij beschuldigde dat ik hem "heb gedwongen haar nummers te blokkeren" (iets wat ik niet gedaan heb). Vandaag blijkt ook dat hij de nummers niet geblokkeerd heeft, en niet meer wil praten over de inhoud van de whatsapp gesorekken. Wat betekent dit nou?
Alle reacties Link kopieren
Dat hij zijn ex belangrijker vind dan de nieuwe relatie met jou.
Alle reacties Link kopieren
Dat die relatie misschien uit is, maar nog niet afgerond. Zowel bij haar niet, als bij hem niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij nog niet klaar is met haar .
Dat betekent dat hij niet los is van zijn ex en jullie te vroeg een relatie hebben gekregen
tot nu toe redelijk unaniem, zie ik
quote:citronella schreef op 30 juni 2015 @ 23:25:

tot nu toe redelijk unaniem, zie ikJa, dat is mijn gevoel ook. Ik verwacht echt niet dat hij opnieuw iets met haar zou willen beginnen, daarvoor is tussen die twee te veel gebeurd, maar toch
Gezien je vorige topic: zeker dumpen. Dat je dat nog niet gedaan hebt zegt denk ik genoeg.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 juni 2015 @ 23:26:

Gezien je vorige topic: zeker dumpen. Dat je dat nog niet gedaan hebt zegt denk ik genoeg.yep, het blijft maar een beetje doorgaan met diezelfde ex inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ze vinden elkaar interessant genoeg om open te staan voor berichten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 30 juni 2015 @ 23:28:

Ze vinden elkaar interessant genoeg om open te staan voor berichten.Ja klopt, maar het gaat ook maar steeds door over hetzelfde - al dan niet een soort wraak voelen, verdriet, bedrogen of niet, etc.
quote:retrostar schreef op 30 juni 2015 @ 23:28:

Ze vinden elkaar interessant genoeg om open te staan voor berichten.En gezamenlijke vakanties.
quote:Ninx123 schreef op 30 juni 2015 @ 23:30:

[...]





Ja klopt, maar het gaat ook maar steeds door over hetzelfde - al dan niet een soort wraak voelen, verdriet, bedrogen of niet, etc.Waarom ben je nog steeds bij hem?
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 juni 2015 @ 23:30:

[...]



Waarom ben je nog steeds bij hem?Omdat ik het los van zijn ex echt oprecht erg leuk met hem heb. Alleen dit soort dingen mij onzeker maken (terwijl ik nagenoeg nooit onzeker ben, anders dan dat ik hier door 2 topics misschien doe overkomen)
Alle reacties Link kopieren
Stom dit. Ik praat ook nog veel met mijn ex maar gewoon vriendschappelijk niet over onze relatie vroeger of dat soort dingen.

Snap wel dat je kwaad wordt
quote:divadevil schreef op 30 juni 2015 @ 23:34:

Stom dit. Ik praat ook nog veel met mijn ex maar gewoon vriendschappelijk niet over onze relatie vroeger of dat soort dingen.

Snap wel dat je kwaad wordtDaar zou ik geen problemen mee hebben, maar ik ben vooral dat gezeur zo zat.
Dan zeg je toch: bel maar als je klaar bent met je ex want ik ben het gezeur enorm zat.

En dan zie je tegen die tijd wel weer of je er nog zin in hebt met hem.
quote:citronella schreef op 30 juni 2015 @ 23:40:

Dan zeg je toch: bel maar als je klaar bent met je ex want ik ben het gezeur enorm zat.

En dan zie je tegen die tijd wel weer of je er nog zin in hebt met hem.Zou ik ook het liefste doen. "Probleem" is echter dat wij al sinds het begin van onze relatie direct samenwoonden (waren eerst ruim een half jaar echt alleen huisgenoten). Ik kan hem dus ook niet op die manier benaderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 juni 2015 @ 23:30:

[...]



En gezamenlijke vakanties.Tjee, da's ook niet fris.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Ninx123 schreef op 30 juni 2015 @ 23:42:

[...]





Zou ik ook het liefste doen. "Probleem" is echter dat wij al sinds het begin van onze relatie direct samenwoonden (waren eerst ruim een half jaar echt alleen huisgenoten). Ik kan hem dus ook niet op die manier benaderen.Zij kwam hier dus ook altijd eerst. Gewoon in zijn kamer.
quote:retrostar schreef op 30 juni 2015 @ 23:42:

[...]



Tjee, da's ook niet fris.Nee, ik heb mij een aantal dagen zeer ellendig daardoor gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ninx123 schreef op 30 juni 2015 @ 23:42:

[...]





Zou ik ook het liefste doen. "Probleem" is echter dat wij al sinds het begin van onze relatie direct samenwoonden (waren eerst ruim een half jaar echt alleen huisgenoten). Ik kan hem dus ook niet op die manier benaderen.Ook na 20 jaar huwelijk en een koophuis gaan mensen uit elkaar. Waarom zou jij dat dan niet kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Hij is bezig met zijn ex, en jij bent bezig met hem omdat hij bezig is met zijn ex.



Is het niet een beetje zo dat jaloezie op die ex juist de reden is dat jij hem zo graag wil en dat hij dat weet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dus ben je nu verplicht voor altijd in een ongezonde relatie met hem en zijn ex te blijven hangen omdat je toevallig ook huisgenoten met hem bent? Het zal best wel ongemakkelijk zijn ja, maar ik zou er toch mooi voor passen om als derde wiel aan de wagen fungeren.
Prima voor zijn ego dat iemand hem dolgraag terug wil maar dat betekent dat hij maar half in jullie relatie zit. Heel eerlijk, als hij echt gek op je zou zijn dan was ie al lang klaar geweest met haar gezeur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven