Vriend die 'nieuwe liefde' wil gaan ontdekken?

20-02-2017 14:34 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heeft mijn vriend een vrouw ontmoet op internet. Dit heeft afgelopen weekend tot fikse ruzies geleid maar is inmiddels bijgelegd. Mijn vriend zei dat hij het alleen wilde onderzoeken maar zou het contact nu verwijderen. Dus alles is weer koek en ei. Tenminste, dat dacht ik. Nu lees ik ineens dat hij wil gaan afspreken volgende week met haar (zij weet inmiddels van mij af maar is nu overtuigd af te spreken omdat hij op zoek is naar nieuwe liefde). Wat moet ik doen? We wonen inmiddels al meer dan 10 jaar samen en dit komt uit de lucht vallen.



Ik heb de neiging om de slotenmaker te bellen zodra hij doorzet. Dat als hij terugkomt niet meer binnen kan. Aan de andere kant wil ik onze relatie proberen te redden. Dus ben ik extra attent naar hem toe.
Alle reacties Link kopieren
Vanwaar had hij die behoefte om het kennelijk bewust op te zoeken?
Die slotenmaker lijkt mij een strak plan.



Wat een rare situatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem er nu per direct uitzetten.

Hij is al opzoek naar een nieuwe liefde, dat doet hij dan maar vanuit een ander huis.
Accepteren of relatie verbreken.
En jij laat je als deurmat behandelen omdat?



Je verdient toch wel beter!
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je dit toe?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Die kon wat mij betreft vertrekken.



Ik snap het 'ik wil geen tien jaar weggooien' 'ik hou van hem' 'we hebben samen een koophuis' .... maar: hij gaat BEWUST op zoek naar een andere dame en gaat BEWUST nu jullie relatie op het spel zetten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben voor de slotenmaker!
Hem naar die date laten gaan en dan de sloten vervangen ondertussen.



Serieus?
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 20 februari 2017 @ 14:40:

Die kon wat mij betreft vertrekken.



Ik snap het 'ik wil geen tien jaar weggooien' 'ik hou van hem' 'we hebben samen een koophuis' .... maar: hij gaat BEWUST op zoek naar een andere dame en gaat BEWUST nu jullie relatie op het spel zetten.Dit.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je behoefte voor die slotenmaker lijkt me heel terecht. Ienand die van je houd plaatst je niet op een wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
Zou nu niet extra attent gaan doen.

Als hij zo graag een nieuwe liefde wil ontdekken dan is dat het gat van de deur...

Echt niet dat ik met hangende pootjes ga zitten wachten tot hij eventueel terugkomt.
Dat alles weer koek en ei is voor jou al meteen is al debiel maar dat je nu nog moet komen vragen wat je moet?



Echt waar.. bestaan zulke vrouwen echt?
Dus als je 10 jaar samen bent is het wel normaal om je als een voetveeg te laten behandelen? Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Zij weet van mij af....

.

Euhh ja..wat maakt dat uit?, als ik vragen mag?

.

Het is toch zijn keus?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Niets gemerkt van onvrede?

Meer ruzie?

Ander gedrag?

Van het ene moment op het andere zoekt hij contact met een andere vrouw?
Zo.



Dit is wel apart.
quote:karin12345 schreef op 20 februari 2017 @ 14:43:

Niets gemerkt van onvrede?

Meer ruzie?

Ander gedrag?

Van het ene moment op het andere zoekt hij contact met een andere vrouw?Onvrede?
quote:Poof schreef op 20 februari 2017 @ 14:36:

Ik zou hem er nu per direct uitzetten.

Hij is al opzoek naar een nieuwe liefde, dat doet hij dan maar vanuit een ander huis.

Ik ook, wat een ongelofelijke boerenlul zeg, dat ie dat niet netjes afhandeld.



TO: kom voor jezelf op, denk aan je eigenwaarde!

Voor zo'n hufter ga je toch je best niet doen...
En wat zei hij toen je hem confronteerde met die gemaakte afspraak?
Bijzonder dat alles weer koek en ei is, een paar dagen nadat je ontdekte dat je vriend op zoek was naar een andere vrouw.

Maar goed, nu wil hij dus een nieuwe liefde ontdekken? Dan lijkt het me dat het tussen jullie over is.

Ik begrijp niet dat je daar nog over twijfelt.
Alle reacties Link kopieren
Van de viva dames hier, mag je noiit, maarcdan ook nooit in zijn telf kijken, of computer ect ect...

.

Dus euhh...hoe,kun jij dit gelezen hebben, als ik vragen mag?

.

Van mij mag dat trouwens wel hoor..ik ben er zelfs een voorstander van!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 14:47:

Evan de viva dames hier, mag je noiit, maarcdan ook noiit in zijn telf kijken, of computer ect ect...

.

Dus euhh...hoe,kun jij dit gelezen hebben, als ik vragem mag?

.

Van mij mag dat trouwens wel hoor..ik ben er zelfs een voorstander van!!HOU EENS OP MET GENERALISEREN.
Elle



Het kanaal voor deze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven