Vriend die 'nieuwe liefde' wil gaan ontdekken?

20-02-2017 14:34 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heeft mijn vriend een vrouw ontmoet op internet. Dit heeft afgelopen weekend tot fikse ruzies geleid maar is inmiddels bijgelegd. Mijn vriend zei dat hij het alleen wilde onderzoeken maar zou het contact nu verwijderen. Dus alles is weer koek en ei. Tenminste, dat dacht ik. Nu lees ik ineens dat hij wil gaan afspreken volgende week met haar (zij weet inmiddels van mij af maar is nu overtuigd af te spreken omdat hij op zoek is naar nieuwe liefde). Wat moet ik doen? We wonen inmiddels al meer dan 10 jaar samen en dit komt uit de lucht vallen.



Ik heb de neiging om de slotenmaker te bellen zodra hij doorzet. Dat als hij terugkomt niet meer binnen kan. Aan de andere kant wil ik onze relatie proberen te redden. Dus ben ik extra attent naar hem toe.
Schat



Ik ga alleen vreemd als ik geen werk heb. Als ik wel werk ben ik heul normaal joh.
Jeetje al 10 jaar met iemand met bordeline. En dan extra attent gaan doen en accepteren dat hij met andere dames chat want ja al 10 jaar met deze fijne heer... en dan wil hij nu afspreken. Dat is de grens voor TO dus? Echt?
Alle reacties Link kopieren
Maar heel even tussendoor, wat nou 'nieuwe liefde'? Heeft hij de oude al buiten gezet? Hebben jullie hier afspraken over? Waarom is alles koek en ei als hij haar had verwijderd? Ben je niet benieuwd waar het tussen jullie spaak loopt?

Proberen te redden begrijp ik, maar daar moet je met zn 2en voor zijn. Hij liegt over het verwijderen van contact, spreekt af, gaat er wrs heen, dus dat redden van jullie relatie moet je alleen doen. En dat gaat niet. Maar je kunt ook hopen dat dit niks wordt en hopen dat zijn volgende nieuwe liefde op zich laat wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 20 februari 2017 @ 14:56:

[...]





Hou zelf eens op. Elle heeft gelijk. Je mag hier niks lezen in de telefoon van je vreemdgaande man.

Haha, mooi he?....dat lees je altijd volop hier!...geweldig..

.

Maar euhh..nu valt het even niemand op..op naar het volgende topic.daar is het al hetzelfde!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
OMG...
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 15:14:

Schat



Ik ga alleen vreemd als ik geen werk heb. Als ik wel werk ben ik heul normaal joh.



Dit dus.

Wat een kul zeg
Alle reacties Link kopieren
Behalve 10 jaar geschiedenis - WAT delen jullie met elkaar in het heden en de toekomst?
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 15:02:

[...]



Hello dubois!!

.

Yes my lady...gewoon het kanaal in.Gelukkig Alles blijft bij het oude.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 15:14:

Schat



Ik ga alleen vreemd als ik geen werk heb. Als ik wel werk ben ik heul normaal joh.





Laat je niks wijsmaken, TO.

Wil je echt verder met dit figuur?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 15:14:

Schat



Ik ga alleen vreemd als ik geen werk heb. Als ik wel werk ben ik heul normaal joh. Beter andersom. Als je werk hebt kun je nog "overwerken" tot 's avonds laat.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Dat je dit allemaal pikt zeg



Kan zijn dat ik zwaar intolerant ben maar ik was 10 stappen terug al ontploft geloof ik.



En dan ook nog liefjes tegen hem zitten doen? Ik snap hier geen bal van. Hoe doe je dat?

Of nee laat maar, ik wil het niet eens weten want dit kan nooit gezond zijn.
quote:oudebaas schreef op 20 februari 2017 @ 15:27:

[...]



Beter andersom. Als je werk hebt kun je nog "overwerken" tot 's avonds laat.Ja maarja nu kan hij natuurlijk gewoon daten als TO wél aan het werk is. Ook makkelijk.
Hèhè borderline vergoelijkt would be schuinsmarcheren...

Geen energie steken in werk zoeken maar wel in een buitenrelatie

Nah, zo'n kerel mocht gelijkt opzouten.

Elke vrouw is toch te goed om 10 jaar te fungeren als Florence Nightengale 'want meneer heeft borderline' om in het midden van zijn 'ziekte' aan de kant geschoven te worden voor een volgend liefje.
Alle reacties Link kopieren
Please klick hier voor een slotenmaker en wel nú!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 20 februari 2017 @ 14:54:

[...]





Sssst maar Denk in godsnaam om je hart.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem inderdaad al lang geleden moeten dumpen. Vrouwelijke aandacht heeft hij altijd wel gezocht maar er is nooit iets gebeurt (zodra het serieus begon te worden liep hij weg bij de vrouwen). Helaas zijn het tien heftige jaren geweest. Gelukkig meer ups dan downs. Maar ik ben zelf niet de makkelijkste. Vooral niet qua jaloezie (doordat mijn ex is vreemdgegaan ben ik extra jaloers geworden).Soms twijfel ik of ik hem daardoor misschien zelf niet weg heb gejaagd.



Maargoed, we wonen in een huurhuis (gezamenlijke huurovereenkomst). Maar zodra dit doorzet sta ik niet in voor de gevolgen en komt hij er niet meer in. Door zijn borderline blijft hij maar grenzen opzoeken, maar deze is na (helaas 10 jaar van mijn leven) toch een brug te ver.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nu nog de verhuurder opbellen hoe je het huurcontract alleen op jouw naam kunt krijgen, of als je het niet kunt betalen zo snel mogelijk ander onderdak zoeken en jouw naam van het huurcontract halen.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Louhi schreef op 20 februari 2017 @ 14:54:

Laatst ergens gelezen dat mannen die vreemdgaan er eigenlijk beter af komen: namelijk de spanning v de nieuwe relatie, maar ook hun vrouw thuis die ineens extra moeite doet (vooral in bed) om hem te behouden.



Het extra attent zijn herken ik wel. Ik kwam er ook achter dat mijn ex vreemd ging, en achteraf is gebleken dat hij achteraf altijd vreemd is blijven gaan.



Ik was zo in shock, zo verdrietig, bleef vasthouden aan al die jaren die gevoelsmatig zo fijn waren. Je wilt zo graag dat alles weer goed komt. Maar uiteindelijk realiseerde ik mij dat hij nooit de eerlijke, liefdevolle en respectvolle man zou zijn die ik wilde. It needs 2 to tango...



Iemand die bewust jouw grenzen passeert die houdt geen rekening met jou, en je kan je dan afvragen in hoeverre diegene nog van je houdt en respect voor je heeft.



Achteraf had ik mijn ex meteen moeten dumpen.



Aan de ene kant spijt dat ik dat niet veel eerder had gedaan, aan de andere kant had ik die tijd nodig om te beseffen dat wat er ooit was er nooit meer zou zijn, en op een punt te komen dat je niet meer houdt van iemand die zo oneerlijk en onrespectvol is, en dat diegene ook al lang niet meer van je houdt, anders doe je niet zo.



Mijn ex gooide het ook op depressiviteit na het overlijden van een nabij iemand, en een midlifecrisis, en heeft mij verweten dat ik daar meer rekening had moeten houden. Met mijn gevoelens hield hij geen rekening. Keer het dus ook om, hij is depressief omdat hij geen baan heeft, in hoeverre houdt hij rekening met het gegeven dat jij depressief en verdrietig bent doordat hij bezig is om jou te bedriegen met een andere vrouw(en)?



Ik zou zeggen: dumpen zo'n man
Dus je vriend heeft vorige week iemand ontmoet op internet en wil deze nieuwe vrouw nu gaan ontdekken, terwijl jullie er in de tussentijd fikse ruzie over hebben gehad, maar dat is inmiddels bijgelegd. En om duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent, doe je extra attent?



Vat ik het goed samen zo?
Van mij zou ie met veel plezier die nieuwe liefde mogen gaan ontdekken.

Hij mag er zelfs gelijk blijven.

Salut en tot nooit meer!



Uiteraard bel je na zijn vertrek gelijk de slotenmaker en zijn spullen vindt ie voor de deur terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 februari 2017 @ 15:14:

Schat



Ik ga alleen vreemd als ik geen werk heb. Als ik wel werk ben ik heul normaal joh.



Ooh echt hè! Meid trap er toch niet in!! Er zijn nog geen kinderen?? Maak er een einde aan nu!!

Voordat het straks nog ingewikkelder word dan ga je pas echt spijt krijgen.
Wat een sukkel. Ik zou 'm sowieso buiten de deur zetten. Zo leuk klinkt hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik snap hem wel. De vlam is er uit bij jullie. Dat kan ook niet anders na tien jaar. En kennelijk wil hij dat terug. Ik denk niet dat je hem moet willen veranderen. De vraag is wil jij het? Als jij het niet wilt dan lijkt de volgende stap mij duidelijk: deze relatie stopzetten, huis verkopen, en een nieuwe man vinden die hopelijk wel dezelfde ideeën op een relatie als jij erop na houdt.
quote:oeps12 schreef op 20 februari 2017 @ 17:13:

Tja, ik snap hem wel. De vlam is er uit bij jullie. Dat kan ook niet anders na tien jaar. En kennelijk wil hij dat terug. Ik denk niet dat je hem moet willen veranderen. De vraag is wil jij het? Als jij het niet wilt dan lijkt de volgende stap mij duidelijk: deze relatie stopzetten, huis verkopen, en een nieuwe man vinden die hopelijk wel dezelfde ideeën op een relatie als jij erop na houdt.



Meen je dit nou? En dan is niet praten en kijken of en wat er nog inzit maar gewoon een date met iemand anders regelen de oplossing?

Wow!
Alle reacties Link kopieren
Team Slotenmaker!!
Guess what? I've decided, I'm not gonna be a tinker fairy anymore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven