Vriend doet raar

31-10-2014 10:14 71 berichten
Goedemorgen!



Een tijdje geleden heb ik een topic aangemaakt over het feit dat mijn vriend voor werk naar het buitenland is geweest en dat hij vreemd deed. Inmiddels is hij terug en is er een hoop gebeurd. Hij blijkt wel te intiem contact te hebben gehad met een collega daar en van mijn lieve vriend is niks meer te herkennen sinds dat hij terug is.



Ik trekt het allemaal niet meer. Hij doet alsof er niks aan de hand is en negeert mij en mijn gevoelens compleet. Ik voel echt geen enkele vorm van liefde meer vanuit hem. Ik heb alles geprobeerd om contact met hem te krijgen, om tot hem door te kunnen dringen maar hij leeft gewoon zijn leventje weer zoals voorheen alleen nu met weinig tot geen aandacht meer voor mij.



Moet ik dit zomaar opgeven? Ik wil dat helemaal niet, hou nog steeds ontzettend veel van hem en als hij het niet meer ziet zitten met mij moet hij dat gvd tegen mij zeggen, dat hoef ik toch niet voor hem te bepalen en de knoop door te hakken?



Weet niet zo goed wat ik hier verder mee wil, snap er gewoon helemaal niks van maar word op deze manier niet gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Jij moet WEL de knoop doorhakken. Je laat je leven toch niet door hem bepalen? Bij mij was het allang exit geweest. Hij walst over jou en je gevoelens heen, is vreemd gegaan, hij heeft geen aandacht voor je. Ik zou zeggen; dikke doei.
Alle reacties Link kopieren
Lees eens wat je schrijft:



- hij heeft intiem contact gehad met zijn collega (whatever that may be)

- hij is niet meer degene waarop je verliefd werd

- hij doet vreemd tegen je

- hij negeert je gevoelens

- je voelt geen liefde meer vanuit hem

- met hem praten lukt niet

- hij heeft weinig aandacht voor je



En dat alles trek ik uit slechts 10 zinnen. Kom op, Einstein, ik snap dat het pijnlijk is en dat zal ook niemand ontkennen. Maar kweek een ruggegraat en hak knopen door.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend respectloos is hij naar jou toe!

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hiermee verder wilt.. En stel dat jullie het wel meer goedmaken, dan doet hij dit over een tijdje wéér. Hij is vreemd gegaan, hij douft dus niet zoveel van jou als jij van hem, hoe hard het ook is. Stop met hem, aan zo'n man heb je helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is het al uit. Hij is alleen even vergeten om dat tegen jou te zeggen. Als de smileys het zouden doen kreeg je van mij een knuffel... dus dan maar zo... knuffel
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Dus hij gaat vreemd en behandelt je niet zoals dat hoort in een relatie en nog wil je dat hij jou aan de kant zet? :/



Dumpen die handel! Je verdient beter!
Carpe Diem!
Aaarrgghh ik weet het inderdaad! Maar vind het zo moeilijk dat voordat hij weg ging het zo geweldig tussen ons was en dat dat nu echt compleet veranderd is. Mijn gevoel kan dat zeg maar echt niet bijbenen. Zoveel toekomstplannen, genoot nog elke dag van naast hem wakker worden...
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je maar Captcha. Ik begrijp heel goed dat het moeilijk verteerbaar is, die ommekeer van hem. Maar laat je in Godsnaam niet zo behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Pokkewijf zegt precies wat ik ook wilde zeggen. Hij is even vergeten te melden dat hij er klaar mee is. Totaal respectloos om zo met je voormalige liefde om te gaan. Als hij te laf is om het uit te maken, moet jij het maar doen. Vandaag nog.
Dump the horse. Ride a cowboy!
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je de beslissing van hem afhangen? Jij bent toch niet gelukkig? Kies lekker voor jezelf.
Woensdag was ik jarig en ik trok het niet meer. Hij had niks voor me want daar had hij geen tijd voor gehad. Had me wel mee uit eten genomen maar de gezelligheid was ver te zoeken, we zaten daar als vreemden tegenover elkaar. Thuis was ik het zat en gaf ik aan dat ik er mee wilde stoppen maar hij reageerde zo laconiek dat ik helemaal in paniek raakte en ineens heel erg bang werd voor het alleen zijn wat er op zou volgen.



Oh god, als ik dit bij iemand anders zou lezen zou ik echt denken meid, ga weg bij die pannenkoek maar het is zo verdomde moeilijk als je oprecht nog heel erg veel van iemand houdt!
Alle reacties Link kopieren
Ja en het zal verschrikkelijk veel pijn doen, maar als je nu al over je grenzen laat walsen gaat dat je in de toekomst niet veel beter brengen. Woon je samen, of woon je nog thuis? Zoek vanavond je ouders op of een vriendin?
Dump the horse. Ride a cowboy!
Alle reacties Link kopieren
quote:

Lees eens wat je schrijft:



- hij heeft intiem contact gehad met zijn collega (whatever that may be)

- hij is niet meer degene waarop je verliefd werd

- hij doet vreemd tegen je

- hij negeert je gevoelens

- je voelt geen liefde meer vanuit hem

- met hem praten lukt niet

- hij heeft weinig aandacht voor je



En dat alles trek ik uit slechts 10 zinnen. Kom op, Einstein, ik snap dat het pijnlijk is en dat zal ook niemand ontkennen. Maar kweek een ruggegraat en hak knopen door.



Inderdaad. Dit soort lieden verdienen geen meisje die liefde geeft. Oprotten en een ander zoeken.

Genoeg leuke jongens te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Be strong Captcha!
Dream like you will live forever...
Ik woon met hem samen en heb een zoontje uit een vorige relatie waar hij als een vader voor is... Het is zo godvergeten moeilijk omdat ik 3 weken geleden dolgelukkig was en ik wil hem helemaal niet kwijt. Maar dit kan zo ook niet inderdaad. Kijk het nu al een paar dagen aan en het blijft hetzelfde.
Ik denk helemaal niet dat je nog van hem houdt. Je houdt ongetwijfeld van het idee dat je van hem had, van de dromen die je voor jullie samen koesterde, maar je houdt toch niet van deze respectloze zak die jou ook nog eens dwingt om het uit te maken omdat hij daar zelf te lui en ongeïnteresseerd voor is?



Zodra je dat voor jezelf kunt erkennen, kun je het ook uitmaken. Je droom is namelijk al aan scherven en de pijn daarvan voel je ook al. Hij is alleen maar een botterik die je in de weg loopt bij het verwerken van je persoonlijke verdriet.
Dus de enige reden dat je bij hem blijft is omdat je bang bent om alleen te zijn..? Nou, dan wordt het eens tijd om aan jezelf te werken, denk je niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Woensdag was ik jarig en ik trok het niet meer. Hij had niks voor me want daar had hij geen tijd voor gehad. Had me wel mee uit eten genomen maar de gezelligheid was ver te zoeken, we zaten daar als vreemden tegenover elkaar. Thuis was ik het zat en gaf ik aan dat ik er mee wilde stoppen maar hij reageerde zo laconiek dat ik helemaal in paniek raakte en ineens heel erg bang werd voor het alleen zijn wat er op zou volgen.



Oh god, als ik dit bij iemand anders zou lezen zou ik echt denken meid, ga weg bij die pannenkoek maar het is zo verdomde moeilijk als je oprecht nog heel erg veel van iemand houdt!



Was je bedoeling misschien dat hij zou schrikken als jij zou zeggen dat je ermee wilde stoppen?



Blijkbaar maakt het hem allemaal niet zoveel uit, en is hij met zijn hoofd ergens anders.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik, hoe lastig je het ook vindt, vandaag nog zijn koffers pakken en melden dat je geen trekt hebt om zo behandeld te worden. En als het zijn huis is zou ik jouw spullen pakken en de deur achter me dicht trekken.



Als hij daardoor gaat nadenken komt hij vanzelf wel bij je terug (en dan zie je maar of je dat wel of niet wil, dat is voor dan een zorg). Zo niet, dan mag je van geluk spreken dat je nog niet veel langer bent blijven afwachten. Trek die pleister van de wond, pijn doet het toch wel.
Pff quoten werkt niet. Ik werk al aan mezelf, heb verlatingsangst door ervaringen uit het verleden en loop hiervoor ook bij een psycholoog.



En misschien hoopte ik ergens wel dat hij zou schrikken inderdaad... Al wist ik wel heel zeker dat ik het niet meer wilde maar ineens dacht ik aan van die stomme dingen zoals kerst en concerten en vakanties die nog op de planning staan. Dingen die we samen gepland hebben en die toen zo leuk zouden moeten zijn.



Ik weet dat ik echt aan mezelf moet werken en ballen moet kweken. Maar een deel van mijn verwerken heb ik inderdaad al gehad toen hij 2 weken weg was omdat ik het gelijk aanvoelde en wist dat het nooit meer hetzelfde zou zijn. Voel me al alleen dus zou het inderdaad beter kunnen verwerken als hij ook echt daadwerkelijk weg is.
Zo eenzaam als nu zul je je in elk geval niet meer voelen.
Kerst en vakanties en niet alleen willen zijn zijn geen redenen om maar bij hem te blijven.

Als je ongelukkig bent met hem dan maak je het uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh... Vreselijk meis. Maar kies voor jezelf. Je hebt hem geconfronteerd en hij wordt niet wakker. Jij verdient beter!
Kerst en concerten en vakanties lijken me leuker zonder hem dan met hem. Ga die dingen met vriendinnen doen. Of alleen. Hij maakt je ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch niet alleen? Je hebt een kind!



Kies voor je kind en laat zien dat niemand zijn moeder op deze manier mag behandelen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven