Vriend doet 'zaken' met modellen.

27-02-2012 14:05 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil even mijn verhaal annoniem kwijt. Ik weet dat ik dit met mijn vriend moet bespreken, maar ik weet nog niet hoe ik hier over moet beginnen.

Mijn vriend en ik kennen elkaar al ruim een jaar. (Ik studeer nog en hij heeft vorig jaar zijn opleiding niet gehaalt en hoeft alleen nog 2 tentames over te doen en werkt nu dus veel.) In het begin liep het niet zo goed tussen ons, later wel.

Ergens oktober had ik het gevoel dat er iets was met hem. Hij gedroeg zich erg anders dan in het begin. Dit ontkende hij allemaal. Na een paar weken heb ik in zijn mobiel gekeken. (Dit deed ik nooit, want waarom zou ik?) In zijn mobiel vond ik niks. Ik heb het hem later verteld, hij werdt enorm boos, omdat het zijn privacy is. Ik heb daarna ook nooit meer zoiets gedaan. Tot vorige week.

Ik had mijn tas laten liggen in de slaapkamer (hij heeft een eigen huis en ik woon nog bij mijn ouders) en daar zag ik een bankafschrift liggen. Ik zal hier niet zeggen hoe erg hij in de min stond, maar dit komt niet in een paar maanden goed.

Afgelopen weekend sliep hij bij mij en vergat hij zijn mobiel.

Ik ben gister avond acht keer door het zelfde nummer gebeld en later smste ze.

Ik ben toen gaan lezen, alle smsjes. De details hou ik liever voor me, maar kort samengevat:

Hij is bezig met het maken van een album en vanaf november is hij opzoek naar modellen voor zijn cover. Hij neemt ze mee naar de stad koopt voor hun kleding en kijkt daarna naar huidstriemen op o.a. benen en billen. Wat hij hun betaalt is ongeveer wel zo'n beetje zijn maandsalaris.

Aankomende donderdag gaat hij met zo'n meid een nacht naar amsterdam om dan foto's (?) te maken.



Ik ben zo verbaast, boos en alles tegelijk. Het is wel duidelijk dat niemand hier iets vanaf weet en dat hij het bewust zo wil.