Vriend doet 'zaken' met modellen.

27-02-2012 14:05 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil even mijn verhaal annoniem kwijt. Ik weet dat ik dit met mijn vriend moet bespreken, maar ik weet nog niet hoe ik hier over moet beginnen.

Mijn vriend en ik kennen elkaar al ruim een jaar. (Ik studeer nog en hij heeft vorig jaar zijn opleiding niet gehaalt en hoeft alleen nog 2 tentames over te doen en werkt nu dus veel.) In het begin liep het niet zo goed tussen ons, later wel.

Ergens oktober had ik het gevoel dat er iets was met hem. Hij gedroeg zich erg anders dan in het begin. Dit ontkende hij allemaal. Na een paar weken heb ik in zijn mobiel gekeken. (Dit deed ik nooit, want waarom zou ik?) In zijn mobiel vond ik niks. Ik heb het hem later verteld, hij werdt enorm boos, omdat het zijn privacy is. Ik heb daarna ook nooit meer zoiets gedaan. Tot vorige week.

Ik had mijn tas laten liggen in de slaapkamer (hij heeft een eigen huis en ik woon nog bij mijn ouders) en daar zag ik een bankafschrift liggen. Ik zal hier niet zeggen hoe erg hij in de min stond, maar dit komt niet in een paar maanden goed.

Afgelopen weekend sliep hij bij mij en vergat hij zijn mobiel.

Ik ben gister avond acht keer door het zelfde nummer gebeld en later smste ze.

Ik ben toen gaan lezen, alle smsjes. De details hou ik liever voor me, maar kort samengevat:

Hij is bezig met het maken van een album en vanaf november is hij opzoek naar modellen voor zijn cover. Hij neemt ze mee naar de stad koopt voor hun kleding en kijkt daarna naar huidstriemen op o.a. benen en billen. Wat hij hun betaalt is ongeveer wel zo'n beetje zijn maandsalaris.

Aankomende donderdag gaat hij met zo'n meid een nacht naar amsterdam om dan foto's (?) te maken.



Ik ben zo verbaast, boos en alles tegelijk. Het is wel duidelijk dat niemand hier iets vanaf weet en dat hij het bewust zo wil.

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet. Ik ben aan de ene kant ontzettend boos dat hij niks heeft verteld en ook zoveel er om liegt. Maar tegelijk wat ik heb gedaan is ook niet slim.

Op dit moment weet ik even niet wat ik er mee aanmoet en wat ik hem ga zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Rare dingen is ie mee bezig. Nou ja, hij heeft z'n telefoon laten liggen en werd een paar keer gebeld. Je kunt zeggen dat je had opgenomen en nu alles weet. En dan zet je er een punt achter. Hier wil je niet een relatie mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar gedrag zeg.. Hij hoeft toch niet perse kleding voor ze te kopen? :S Ik praat zijn gedrag niet goed maar ja, als het om het bekijken van het lichaam gaat, kan dit ook zonder te shoppen toch? Misschien kun je hem er voorzichtig op aanspreken, lijkt me wel het beste.. dan weet je hoe het zit.
Ai, dat klinkt niet best..

Vooral gezien hij jou hier niets over verteld heeft..



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
mensje, wil je verder met hem?
Alle reacties Link kopieren
ja gewoon eerlijk zeggen hoe het gegaan is en wat je hebt gedaan en daarnaar hem vaarwel zeggen met iemand die geheimen heeft wil je toch geen relatie?
Alle reacties Link kopieren
Hem er voorzichtig op aanspreken? Kom op zeg. Ze heeft, mag ik hopen, wel wat eigenwaarde om hier eens even goed over te praten?
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me geen relatie-materiaal...
Alle reacties Link kopieren
uitmaken en wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg voorzichtig omdat ik niet weet wat voor persoonlijkheid hij heeft.. het kan gauw misgaan in sommige relaties.



Je hebt recht op de waarheid, en je kunt gewoon zeggen dat je hebt opgenomen omdat je er niet van kon slapen ofzo.. dan mag hij haarfijn uitleggen waarom hij jou dit alles niet heeft verteld en waarom hij een nacht in amsterdam gaat doorbrengen om "fotos" te maken..
Is hij ook een album aan het maken of liegt hij die meisjes voor om ze eens ongegeneerd in hun ondergoed te kunnen bekijken?



Verder eens met Beauke, met deze man ga je denk ik niet gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
Wederom de hoofdprijs
Ja en?
Is hij fotograaf?
Alle reacties Link kopieren
UItmaken en kappen. Hier komt alleen maar gezeik van. Echt, je bent nog jong, begin hier alsjeblieft niet aan! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Kun jij niet gewoon dat meisje bellen en vragen hoe de vork in de steel zit.

Je kunt altijd tegen haar zeggen dat je zo nieuwsgierig bent naar het resultaat en of zij kan zeggen hoe ver ze al zijn?

Kleding kopen is wel een apart verhaal want dat doet iemand wel alleen. Zouden het SM foto's kunnen zijn?

En waarom moet hij met iemand een hele nacht naar Amsterdam om daar foto's te maken. Bij jouw in de buurt zullen ze toch ook wel studio's hebben.



Als ik jou zou zijn, zou ik wat meer doorvragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:new_in_town schreef op 27 februari 2012 @ 14:11:

mensje, wil je verder met hem?

Ja eigenlijk wel, maar niet met een man die tegen mij liegt of iets geheim houd.

Achteraf heeft hij mij wel eens verteld dat hij een album ging maken met een vriend van hem, maar die vriend werkt full time en is anders bij zijn vriendin. Dus ik weet zeker dat hij daar niet aan mee werkt.

Maar dat album vind ik op dit moment nog niet eens zo erg, maar dat met die meiden en dan een hele nacht....
Alle reacties Link kopieren
Als hij kleding voor ze koopt, neem aan voor de fotos, wat moet hij dan met die straie bekijken op billen? Dat zie je toch niet wat er onder de kleding zit. Of bedoel je lingerie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:mensje444 schreef op 27 februari 2012 @ 14:23:

[...]



Ja eigenlijk wel, maar niet met een man die tegen mij liegt of iets geheim houd.

Dan heb je misschien al wel een antwoord op hoe verder?
Alle reacties Link kopieren
Hij heet niet toevallig mf juice?
quote:StabiloBoss schreef op 27 februari 2012 @ 14:16:

uitmaken en wegwezen.+1
Alle reacties Link kopieren
Zie je niet dat hij gewoon vreemd gaat, hij maakt een album waar niemand van weet, gaat kleding kopen, billen en buiken controleren, betaald deze dames en gaat zonder iets tegen jou te zeggen naar A-dam om ze 's nachts te fotograferen.



Het een vreselijk oude truuk, je doet je voor als fotograaf, betaald, steekt ze in het nieuw en kletst ze onder het motto "goed voor je loopbaan" het bed in.



Hoe ik dat weet? Omdat mijn ex in jonge jaren voor modellenburo's heeft gewerkt en deze verhalen 10 jaar gelden al vertelde.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 27 februari 2012 @ 14:18:

Is hij ook een album aan het maken of liegt hij die meisjes voor om ze eens ongegeneerd in hun ondergoed te kunnen bekijken?



Verder eens met Beauke, met deze man ga je denk ik niet gelukkig worden.

Het ging om jurkjes, kort vooral.

Tsja en naar die meiden stuurde hij ook informatie om wat voor shoot het ging.
Als hij gewoon fotograaf is en hij heeft een uitgever voor zijn boek (weet niet wie er op een dergelijk boek zit te wachten, maar goed) dan is dit zijn werk. Vraag of je ook eens mee mag als hij nog eens met een model naar amsterdam gaat.



Is hij niets van bovenstaande, dan adviseer ik: wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
Don't walk > RUN!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hij kijkt naar huidstriemen op benen en billen???



Hij maakt een cover (voor wat) en moet daarvoor met meerdere meiden afspreken en voor meerdere meiden lingerie kopen (hoeveel modellen komen er wel niet op die cover?)



Hij heeft enorme schulden en gaat ook ook nog eens zijn hele salaris uitgeven aan lingerie voor andere vrouwen??



Ik denk dat hij met hele andere dingen bezig is dan met jou en jullie relatie. De kans dat hij vreemd gaat is aanwezig, maar natuurlijk niet bewezen. Zelf zou ik enorme reserves naar hem toe hebben. Hij is niet eerlijk én hij heeft enorme schulden. Klinkt niet echt als een droomvriend zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven