Vriend drink teveel

01-10-2016 22:49 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend drink zo veel dat hij het bed plast s'avond. En hij weet dat het gebeurd maar blijf drinken.Heb vaker gezegd als hij zo door ga. raak hij mij kwijt. Het is nu zover. Ik wil stoppen, ben opzoek naar een eigen woning. Want het is zijn huurhuis. Nu was ik met collega's iets wezen drinken op mijn vrije dag. Zijn hartstikke leuke gay's vrienden. mr werd boos. Wat ik met hun doet, wat zullen mensen van denken. Dat ik lesbisch ben en dat hij zich schaam van mij gedrag. En dat hij mij vanaf nu ga controleren, want niemand ga op zijn vrije dag nog naar het werk.... Maar hij ging wel met zijn vrienden drinken en tot laat thuis. Hoe vertel ik hem dat ik niet verder wil, hij ga zeker huilen en al een keer bedreig dat hij me iets doet.
Alle reacties Link kopieren
Huh wat? Pak je tas en ga even lekker bij een vriendin slapen ofzo. Morgen weer verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zo snel mogelijk bij hem weggaan. Duidelijk zijn dat je niet meer met hem verder wilt en dat het nooit meer goed komt. Dan vertrekken en hem overal blokkeren. Ga naar familie/ vrienden en stel hun op de hoogte maar blijf vooral niet langer bij deze hork. Je verdient beter.
Alle reacties Link kopieren
Kansloos figuur. Wegwezen. En vooral geen traan om laten want een alcoholistische vriend kan je missen als kiespijn.

Bel desnoods een vriendin en vraag of ze je op komt halen, je bent hem geen verantwoording schuldig maar dan heb je in ieder geval wat steun als hij rare dingen doet of je bedreigt. Sterkte.
...
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle spullen in het huis zijn van mij. Hij heeft bijna niks. Dacht tijdens zijn afwezigheid alles te verhuizen, kan bij mijn moeder... tijdelijk.
Heeft hij al je T's opgedronken?
Alle reacties Link kopieren
Jij gaat met gay-vrienden wat drinken en daarom ben jij dus lesbisch?! Juist ja!
Alle reacties Link kopieren
Rhae.... Ja, vergeten te zeggen... let niet op mijn type fouten. Buitenlander en doe echt mijn best met de T's
Alle reacties Link kopieren
quote:mimes69 schreef op 01 oktober 2016 @ 22:58:

Bijna alle spullen in het huis zijn van mij. Hij heeft bijna niks. Dacht tijdens zijn afwezigheid alles te verhuizen, kan bij mijn moeder... tijdelijk.



Dan huur je een opslagbox.



En een man die in zijn (jouw?) bed plast omdat hij te veel heeft gedronken is te sneu voor woorden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zo spoedig mogelijk wegwezen!!!
Alle reacties Link kopieren
Gaat!
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten huilen en weggaan.
Alle reacties Link kopieren
En het bed achterlaten!
Alle reacties Link kopieren
Dat huilen is tot daar aan toe, maar 'al eerder bedreigd' vraagt om verstandig nadenken over wat je gaat doen en hoe. Emotie even naar de achtergrond en hoofd erbij houden.

Succes meid.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Maak dat je zo snel mogelijk weg gaat bij die bed pisser.

Succes meid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 22:59:

Heeft hij al je T's opgedronken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 22:59:

Heeft hij al je T's opgedronken?
Wat een klootzak. Jij verdient beter dus er zit maar 1 ding op: zo snel mogelijk wegwezen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 02 oktober 2016 @ 01:00:

Dat huilen is tot daar aan toe, maar 'al eerder bedreigd' vraagt om verstandig nadenken over wat je gaat doen en hoe. Emotie even naar de achtergrond en hoofd erbij houden.

Succes meid.Inderdaad. Pak het slim aan, zodat hij zo min mogelijk schade aan kan richten en zodat jij zo veel mogelijk van je belangrijke spullen bij je hebt voordat hij het slechte nieuws hoort.
Succes met een nieuwe woning zoeken zou ik zeggen.

Sta je wel ingeschreven? Of heb je genoeg inkomen om zelf iets te kopen?
Alle reacties Link kopieren
In dit geval vrees ik dat "veel drinken" vertaald kan worden naar alcoholisme

Dat ga jij niet oplossen, dat kan alleen hij en ik vrees dat hij wel hulp nodig heeft.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 22:59:

Heeft hij al je T's opgedronken?T leuten met vrienden
quote:mayou schreef op 02 oktober 2016 @ 00:59:

En het bed achterlaten!
Maandag een vrije dag nemen en al je spullen verhuizen.

En inderdaad het zeikbed achterlaten..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 22:59:

Heeft hij al je T's opgedronken?



Sorry moest er even om lachen..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven