Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten

20-08-2012 22:22 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
Niet bepaald de beste reactie, maar ook niet bepaald de juiste plek om zoiets mede te delen.

sterkte!
Komt tie dan:
Waarom wil je nog contact met hem dan??
Ik begrijp best dat je verdriet hebt en gekwetst bent. Maar in een foetushouding in het park gaan liggen en alle akties daarna lijken mij iets te overtrokken.

Desalniettemin wens ik je veel sterkte en wijsheid toe. Je moet vreselijk veel verdriet hebben....
Nou nou nou, ze is net verlaten voor een ander, mag ook wel wat minder hoor!
Desina, je moet niet zo'n spektakel van jezelf maken hoor, zo neemt niemand je nog serieus.

Beloof jezelf dat je je nu weer waardig gaat gedragen. Droog je tranen en ga opruimen. Laat die telefoon en zijn familie maar even met rust en ga even douchen. kom tot jezelf. Sterkte.
Een cup-a-soup momentje lijkt mij.
Is het heel gek dat ik me afvraag waarom je vriend je dat midden in een park vertelt?
Nou, dat gras en die bloemen had je toch wel met rust kunnen laten? Die hebben je toch niks misdaan?
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:30:

Nou nou nou, ze is net verlaten voor een ander, mag ook wel wat minder hoor!Ja, dat dacht ik ook toen ik de OP las.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hoe reageerde de hond toen je zo lag te schreeuwen, dat beest is zeker wel geschrokken?

Hoe kut ook, je bent toch geen kleuter??
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 20 augustus 2012 @ 22:23:

Ehm. Bij zo'n reactie zou ik ook weglopen. Serious..Deze.... Ik zou alleen maar nog zekerder zijn van mijn besluit.
Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!
quote:frizzy schreef op 20 augustus 2012 @ 22:30:

Is het heel gek dat ik me afvraag waarom je vriend je dat midden in een park vertelt?Joh, ik vind dat een heel verstandig besluit!
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:

Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!Jules, kom op, dan gedraag je je nog niet zo. Zeker wanneer je geen puber meer bent.
Gevalletje van: hij breekt mijn hart, ik zijn spullen?

Hoe is het nu?
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:

Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!Juuls, hebben we dat niet bijna allemaal een keer meegemaakt? maar zo reageren als de TO? Kom op. Verdriet prima, maar deze hysterie? Daar had ik ook echt niks mee gekund en zoals gezegd had het mij enkel gesterkt in mijn beslissing.
Nou Julus, ik denk dat de meesten gaan huilen maar de bloemetjes laten staan....

Die worden later buiten gezet bij de nieuw verworven vrijheid.

Is het heel gek dat ik me afvraag waarom je vriend je dat midden in een park vertelt?De hond moest natuurlijk uitgelaten worden, tegenwoordig met alle hectiek en tijdgebrek past dit het beste in het plaatje
Hoi Babette Ben je daar weer? Hou toch op met dit soort trieste topics.
Ik heb een deja vu van Willemijn uit de aflevering op de manege en dat ze op de grond ligt te krijsen

Is het heel gek dat ik me afvraag waarom je vriend je dat midden in een park vertelt?

Als hij bekend is met het opvliegende karakter van TO kan ik het me wel voorstellen

Beter een graspol naar je hoofd gesmeten krijgen dan een gietijzeren poffertjespan.
Saar, nee dat is ook zo. Dit is wel erg hysterisch. Maar bij dit soort dingen kun je jezelf nog weleens verbazen. En een ander.

Als ik je vertel dat ik in mijn hele leven nooit iemand geslagen heb, nooit hysterisch word...altijd rustig blijf, nooit mijn stem verhef. Maar ik heb ex geslagen toen hij mij tot het uiterste dreef, door me te bedriegen met mijn vriendin. Echt, er kwam heel veel woede naar boven. Dus ik vertoonde gedrag waarvan ik zelf ben geschrokken.
Nou, het kindervraagstuk kun je op de lange baan schuiven Desina.

En wat naar dat het uit is. Waren jullie al lang bij elkaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven