Vriend heeft mij geslagen

02-05-2016 18:24 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
nvt
Ik vind dat je zelf moet bepalen of je dit acceptabel vindt.

Ik had dit niet gepikt en hij kon zijn biezen pakken.
Tja, ik denk dat je zelf wel weet wat je moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Onacceptabel
Ben je serieus? Met zulke schade na een klap, en dan afvragen wat te doen? Weg natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem dus gewoon in zijn zak getrapt en toen sloeg hij terug?
Alle reacties Link kopieren
En de arts die heeft vastgesteld vroeg jou niet hoe je aan al die verwondingen bent gekomen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoezo ben jij fout als je geen ruzie wil en wat anders gaat doen nadat hij zulke dingen zegt.



Ook al heeft hij zogenaamd nog nooit een vrouw geslagen, klinkt hij uberhaupt niet erg als een leuke man.

Als iemand zulke dingen tegen mij zou zeggen was ik er al klaar mee geweest. Kweek een ruggegraat al is het voor je kindjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen? Je familie doorgeven dat je niet van de trap bent gevallen, die droeftoeter niet meer in je leven laten en met de gegevens van je arts naar de politie!
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij overduidelijk.
quote:kerol schreef op 02 mei 2016 @ 18:30:

Je hebt hem dus gewoon in zijn zak getrapt en toen sloeg hij terug?
quote:kerol schreef op 02 mei 2016 @ 18:30:

Je hebt hem dus gewoon in zijn zak getrapt en toen sloeg hij terug?Lees ook de rest even.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een leuke man goed voorbeeld voor de kinderen ook.
Serieus? Jij vraagt je af wat je moet doen? Echt, sodemieter op met die gast. Eruit zetten en er nooit meer inlaten.
Nee joh lekker blijven.
Alle reacties Link kopieren
"Wat blijkt ik heb een gekneusde kaak en mijn trommelvlies is gescheurd en mijn heup is gekneusd"



Dat jij daar nog over moet nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Wow.... ga uit elkaar, jullie zijn niet goed voor elkaar.

Arme kinderen die zijn heus niet doof en/of gek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dit is niet even een tik uit frustratie.

Complete matpartij.

Je hebt eerst moeten vechten voor je leven en daarna van de trap getrokken.

Dat gejen vind ik ook al raar.

Kortom je weet het zelf wel.

Rot dat je dit hebt moeten meemaken
Alle reacties Link kopieren
Dus. Leuk zo'n worstelaar.

It is your choice.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat hij die klap gaf als reactie omdat ik hem een knietje gaf ( die gaf ik niet bewust maar om hem bij me weg te houden)

En dat hij mij in de houtgreep hield om mij rustig te krijgen, ik was erg kwaad omdat ik die klap had gekregen.



De afgelopen week is hij hier wel gewoon geweest ( we wonen niet samen) Maar ik sla elke keer dicht als hij er is. Ik zou zo veel tegen hem willen zeggen maar als hij er dan is wil ik eigenlijk niks meer zeggen. Het is een hele moeilijke situatie

k zou hem willen geloven dat dit eenmalig is en dat het nooit meer gebeurd. Maar de angst zit er goed in dat het wel weer gebeurd in een ruzie. Ook al zegt hij dat hij zoveel spijt heeft, en dit nog nooit heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang heb jij al een relatie met deze man?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je deze relatie beter beëindigen, klinkt alsof er flinke klappen en ander geweld gebruikt is. En in een eventuele volgende relatie ook zelf niet 'aantikken' en knietjes geven.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 02 mei 2016 @ 18:31:

[...]



Lees ook de rest even.



Zij tikte hem aan en zij schopte in zijn ballen, en daarna ging hij uit zijn plaat, dat is wat ik lees. Twee foute mensen, dat is wat ik lees.



Natuurlijk blijft het advies om uit elkaar te gaan, jullie brengen het slechtste in elkaar los. Jullie zouden het allebei niet van elkaar moeten pikken, zonder fysiek bedreigend te worden.
Waarom lieg je er over tegen je omgeving?

Is dat omdat je je schaamt voor de gebeurtenis? Hou je hem de hand boven het hoofd? Ben je bang dat men je zal zeggen dat je weg moet gaan?



Waarom vertel je niet wat er gebeurd is?

Jullie raakten in een handgemeen en jij liep daarbij schade op.

Hij sloeg je omdat jij hem afweerde en daarbij pijn deed.

Dat kun je toch vertellen?



De eerste stap op weg naar hulp en/of genezing (mocht je dat willen) is eerlijk zijn.



Geloof je hem nog als hij zijn spijt betuigt?
quote:sweety1982 schreef op 02 mei 2016 @ 18:33:

Hij zegt dat hij die klap gaf als reactie omdat ik hem een knietje gaf ( die gaf ik niet bewust maar om hem bij me weg te houden)

En dat hij mij in de houtgreep hield om mij rustig te krijgen, ik was erg kwaad omdat ik die klap had gekregen.



De afgelopen week is hij hier wel gewoon geweest ( we wonen niet samen) Maar ik sla elke keer dicht als hij er is. Ik zou zo veel tegen hem willen zeggen maar als hij er dan is wil ik eigenlijk niks meer zeggen. Het is een hele moeilijke situatie

k zou hem willen geloven dat dit eenmalig is en dat het nooit meer gebeurd. Maar de angst zit er goed in dat het wel weer gebeurd in een ruzie. Ook al zegt hij dat hij zoveel spijt heeft, en dit nog nooit heeft gedaan.



Ow ja dat kan natuurlijk ook niet.



Is dit echt of een vakantieverhaal? En naast het beuken doet hij nooit zo raar en lelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven