Vriend is vreemd gegaan

27-05-2015 19:52 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik heb al een tijdje verkering met mijn vriend, we zijn nu 8 maanden samen. En ik ben er laatst achter gekomen dat mijn vriend met minstens 5 verschillende meiden een aantal keer naar bed is geweest en met nog een aantal een internetrelatie heeft gehad. Hij praatte dan met ze over seks, wilde met ze afspreken en noemde ze net zoals hij mij noemde (schat bv). Natuurlijk wist ik niet gelijk overal vanaf maar elke keer kwam ik weer achter een nieuw meisje. Nu zijn er inmiddels weer 2 weken voorbij en tot nu toe heeft hij (voor zover ik weet) niks meer gedaan.

Maar ondanks alles wat hij heeft gedaan, ben ik nog niet overgehaald door mezelf om het uit te maken. Heeft iemand dit ooit wel eens meegemaakt? En wie heeft er tips?
Tips?



Jazeker!

Tip nummer 1: Inpakken

Tip nummer 2: Wegwezen
Alle reacties Link kopieren
Een kindje maken dan maar, de moeder van zijn kind zal hij wel trouw blijven.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen monogame relatie. Ga je dat accepteren? Of ga je ermee stoppen?

Over 6 maanden kom je achter nog 3 meiden...hij stopt niet hoor hij doet dit al vanaf het begin.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lekker doorgaan zo, de zesde zal toch wel zo komen. Niet erg toch ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Die 'tip' kun je toch zelf wel bedenken? Wegwezen natuurlijk. Wat een zak! Waarom zou je in vredesnaam bij zo'n vent willen blijven?
Het leven is te kort om je zo te laten behandelen. Het leven is geen generale repetitie ofzo hoor. Je leeft maar 1 keer. Je kunt het niet over doen.
Alle reacties Link kopieren
In acht maanden tijd heeft hij vijf meiden versierd, er mee afgesproken en er mee liggen wippen? Het is dus een verschrikkelijk knappe, charmante man? Heeft die vent geen werk? Spreken jullie niet zo vaak af dat hij daar tijd voor heeft?

En nu al twee hele weken braaf? Keurig, die heeft vast zijn leven gebeterd en zijn oude normen door de plee gespoeld. Ik voorspel een lange, gelukkige relatie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Juist....tips. Echt?



Oef
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry hoor, maar als je bij hem blijft moet je niet zeuren over vreemdgaan. Je kiest er dan toch voor om weer opnieuw bedrogen te worden.
Misschien moet je je eerst afvragen waarom je dit blijkbaar accepteert. Ben je het gewend van huis uit, heb je heel weinig eigenwaarde, ben je bang dat je nooit meer iemand tegenkomt?Denk je dat je hem kunt redden of kunt binden door alles te ondergaan? Wat houdt je tegen om bij iemand te blijven die je niet alleen bedriegt maar ook tegen je liegt?



Een gelijkwaardige relatie is dit bij lange na niet. Waarom zou jij geen recht hebben op geen geliefde die je goed behandeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 27 mei 2015 @ 19:59:

Juist....tips. Echt?



Oef Ja niet te geloven!!!
Alle reacties Link kopieren
Als jij hier al geen reden voor uitmaken in ziet? Wanneer is het dan wel genoeg om het uit te maken?

Van mij mag je best bij hem blijven hoor, ik was al heel lang geleden weg geweest.
Ja, herkenbaar. Ik was toen 18, we waren 7 maanden samen en ik kwam achter hetzelfde. Het is een lange, slepende, pijnlijke periode geweest. Ik had geen vriendinnen en hij was alles wat ik had. Dus was ik bereid mezelf zo te pijnigen.



Totdat ik een keertje flink boos werd. Hij was daar niet eens bij hoor. In een opwelling (en met steun van mams) heb ik mijn hyves, emailadres én telefoonnummer veranderd. Daarna spijt als haren op mn hoofd en wat miste ik hem. Ik heb ik hem echter nooit weer gesproken.



Het duurde een tijdje voordat ik er overheen was. Maar wat was ik achteraf trots op mezelf. En wat vond ik hém een lóóóser!
Alle reacties Link kopieren
Nog geen jaar samen en hij is al met minstens 5 meisjes vreemd geweest??

En je wilt tips? Je weet natuurlijk wel wat voor tips er zullen komen: wegwezen, uitmaken, heel hard wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
Met een jongen die blijkbaar zo populair is, maak je het natuurlijk niet zo maar uit!

Kan hij er wat aan doen dat al die andere meiden de hele tijd iets van hem willen? Hij houd natuurlijk alleen van jou, dat is toch volkomen duidelijk? Anders had hij de verkering wel uitgemaakt!

Ik lees net in een ander topic hier dat de vrije wil niet bestaat, nou dit lijkt mij een goed voorbeeld hier van.

Ondanks dat hij het verschrikkelijk vindt, gaat hij toch iedere keer in op de avances van al die sletjes.

En spijt zal hij vast iedere keer hebben.

Hij boft maar met iemand zoals jij, die daar tenminste begrip voor heeft!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 27 mei 2015 @ 20:00:

Misschien moet je je eerst afvragen waarom je dit blijkbaar accepteert. Ben je het gewend van huis uit, heb je heel weinig eigenwaarde, ben je bang dat je nooit meer iemand tegenkomt?Denk je dat je hem kunt redden of kunt binden door alles te ondergaan? Wat houdt je tegen om bij iemand te blijven die je niet alleen bedriegt maar ook tegen je liegt?



Een gelijkwaardige relatie is dit bij lange na niet. Waarom zou jij geen recht hebben op geen geliefde die je goed behandeld?Misschien heeft die vent gewoon een verschrikkelijk lekkere, gouden wokkel waar hij TO gillend van genot orgasme na orgasme mee bezorgd. In dat geval is het natuurlijk best te begrijpen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tip: wegwezen. Zo'n gast verandert niet



En doe een Soa- en Aids-test...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Het is en blijft natuurlijk jou keuze. Vind je het oké dat je vriend zoiets doet of lijkt een open relatie jou wel wat dan is het natuurlijk helemaal geen probleem. Hij had het alleen wel even met je mogen bespreken. En ik heb niet het idee dat jij dit oké vind omdat je het anders niet op dit forum had gezet... goed;

In een relatie moet je eerlijk tegen elkaar kunnen zijn, als je dat niet bent is er toch een angst dat je iets doet wat niet 'normaal' is.

In dit geval heeft hij het achtergehouden en weet hij dus heel goed dat hij fouten maakt en deze blijft maken.

Ik denk zelf niet dat hij hier van gaat leren, 't zit vaak een beetje in de aard van het beestje hé.

Zelf zou ik het uitmaken, dat is moeilijk want je houd van hem, maar hij doet jou op deze manier alleen maar pijn en dat verdien je niet.



Succes!
[quote]jo12345 schreef op 27 mei 2015 @ 20:03:



Alle reacties Link kopieren
8 maanden samen.



5 meiden.



En jij bent nog bij hem?



Sorry, maar dat vind ik gewoon oliedom.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk wel een vrijbrief om seks te hebben met zijn beste vriend, zijn broer, zijn collega, .... Voel je vooral niet schuldig maar geniet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben je 18?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 27 mei 2015 @ 20:25:

Ben je 18?Ja ik ben 18
Alle reacties Link kopieren
Als je geen open relatie wilt zou ik het per direct uitmaken. Dit gaat niet veranderen
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven