vriend twijfelt over kinderen

24-02-2014 11:08 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het, kinderachtig dat ik het weghaal maar

ik vond dit toch niet zo handig.

Bovendien hebben we het uitgepraat.



Iets door de plee spoelen puur om een hypothetische rede is overigens niet helemaal mijn stijl.



Thanks voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Wel of geen kind krijgen is zo'n groot deel van je leven, dat kun je een ander niet afdwingen.



Een kind krijgen omdat niet jij, maar een ander dat graag wil, lijkt mij daarom ook de een van de slechtste redenen die je maar kunt bedenken.



Je moet dicht bij jezelf blijven, hoe moeilijk dat ook is.



Veel sterkte met deze situatie
Alle reacties Link kopieren
Hé Evita82 of ik bedoel eigenlijk .... Sterkte meid !!!
Ik zou twijfelen opvatten als een ja ik wil ws wel kinderen en daar mijn conclusies uittrekken.
Een man kan zoveel leuk vinden, maar die zou er niet minstens 50% voor op willen draaien en alleen in 't weekend een uurtje met zo'n kind naar de kinderboerderij/voetbal willen. Zou 'm dat soort zaken ook duidelijk maken, dat als hij 'n kind zou willen (bij 'n ander dus, niet bij jou) dat zijn hele vrije leven zoals hij 't nu kent verandert. Niet meer uitslapen, geen spontane uitjes, hogere kosten etc.

Bedoel, ik zie ook wel 'ns een hond die ik heel leuk vind, maar ik besef zelf de verantwoording/verplichtingen die erbij komen kijken en weet dat ik daar geen trek in heb.
Alle reacties Link kopieren
nevermind...
Alle reacties Link kopieren
Die twijfel zal steeds terugkomen en misschien sterker worden. De kans is dan aanwezig dat je 15 jaar relatie door de plee kunt spoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven