Vriendin is teleurgesteld

dinsdag 14 juli 2015 om 19:13
Ik vind je een belabberde vriendin
Van mij had je helemaal niet meer hoeven komen
Je hebt 52 weekenden per jaar om een gesprek te voeren met je ex en je spullen terug te halen
Waarom plan je dat in een weekend waarin je een afspraak hebt staan?
Ik vind het bijzonder egoistisch
Je hebt 52 weekenden per jaar om een gesprek te voeren met je ex en je spullen terug te halen
Ik vind het bijzonder egoistisch
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 14 juli 2015 om 19:15
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2015 @ 19:13:
Ik vind het bijzonder egoistischDit!
Ik vind het bijzonder egoistischDit!

dinsdag 14 juli 2015 om 19:18
dinsdag 14 juli 2015 om 19:19
Na 7 maanden is er , uitgerekend dit weekend , tijd om de spullen terug te geven? Blijkbaar zijn die niet zo belangrijk, want je had ze de afgelopen maanden niet nodig. Wat je wel nodig had waren goede vrienden na zo'n moeizame relatie en wat doe je nu.........je verkiest hem boven je vriendin !
Ik begrijp je vriendin volkomen!
Ik begrijp je vriendin volkomen!
dinsdag 14 juli 2015 om 19:20
Ook team vriendin.
Die spullen heb je sinds December blijkbaar niet ontzettend nodig gehad. Waarom moet je ze dan juist in het met vriendin afgesproken weekend gaan halen? Leuk dat je het ook fijn vindt om hem te spreken maar ik zou als vriendin ook echt niet blij zijn. Er zijn zat andere zaterdagen. Komt op mij over alsof je vriendin geen prioriteit is.
Die spullen heb je sinds December blijkbaar niet ontzettend nodig gehad. Waarom moet je ze dan juist in het met vriendin afgesproken weekend gaan halen? Leuk dat je het ook fijn vindt om hem te spreken maar ik zou als vriendin ook echt niet blij zijn. Er zijn zat andere zaterdagen. Komt op mij over alsof je vriendin geen prioriteit is.
anoniem_94953 wijzigde dit bericht op 14-07-2015 19:20
Reden: zin anders
Reden: zin anders
% gewijzigd
dinsdag 14 juli 2015 om 19:20
quote:valentina82 schreef op 14 juli 2015 @ 19:18:
Je vriendin heeft je opgevangen, je opgelapt en geeft je een onwijs lief cadeau. Wat denk je zelf?
Kiezen tussen je waardeloze ex of lieve vriendin... Ik was klaar met je geweest.Eens! Een lul van een vent gaat niet voor. Haal je meuk maar een andere keer op.
Je vriendin heeft je opgevangen, je opgelapt en geeft je een onwijs lief cadeau. Wat denk je zelf?
Kiezen tussen je waardeloze ex of lieve vriendin... Ik was klaar met je geweest.Eens! Een lul van een vent gaat niet voor. Haal je meuk maar een andere keer op.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining