Vriendin vragen hakken thuis te laten

02-11-2012 09:22 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijdje een hartstikke leuke vriendin, we passen goed bij elkaar. Nu is er een 'probleem' waarvan ik twijfel of ik dat aan haar moet zeggen. Als we uitgaan, draagt ze graag hoge pumps, soms sleehakken. Die staan haar heel erg goed, maar doordat we maar weinig van lengte verschillen, wordt ze daardoor een stukje langer dan ik. Ik snap dat ze graag die hoge pumps draagt, maar ik voel me daardoor soms nogal klein in haar gezelschap, terwijl ik toch nog een paar centimeter boven de 1.80 zit. Zij is lang voor een vrouw, ruim 1,76, dus vandaar. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om haar te vragen die hakken eens thuis te laten, maar ben bang dat dat verkeerd zal vallen... zouden jullie dit een gekke vraag vinden?
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind dat een gekke vraag.



Ik vind het getuigen van een vreemd soort penisnijd als mannen het niet kunnen hebben dat een vrouw met hakken aan een centimeter langer is
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon enorm onzeker staan en zou het ook niet kunnen waarderen.
Alle reacties Link kopieren
http://media.tumblr.com/tumblr_lzg5tfE0oQ1qkq2mg.png
You know how I know? Because I reeaally think so!
Serieus? Moet je vriendin haar kledingstijl aanpassen op jouw ego? Onzekerheid is erg onaantrekkelijk, wist je dat?
Alle reacties Link kopieren
Ja, rare vraag. Eigenwaarde (je voelt je klein, dat is nu feitelijk zo, maar dan voel je dat ook vanbinnen? Minder mannelijk?) zou niet moeten afhangen van een paar centimeter.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt duidelijk last van een TomCruise-Complex
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
of ben je stiekem bang dat er andere mannen kijken?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan.
Hahaha, vind het wel een afknapper..
Alle reacties Link kopieren
Nou...als je mijn vriend zou zijn, zou ik zeggen: Ga lekker wieberen. Ik ben 1.75 en draag graag kakken en heb ook een partner gehad die kleiner was (ook al zonder hakken). Geen enkel probleem hoor. Het is toch zeer achterhaald dat een man groter/ouder moet zijn????



Waar gaat het nu om?
Alle reacties Link kopieren
En waarom is het erg dat je vriendin met hakken wat langer is dan jij? Een klein ego wordt heus niet groter van een vriendin op platte schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zij gewoon zelf moet kunnen besluiten of ze wel of geen hakken aantrekt... Wat maakt het uit dat ze dan een paar centimeter langer is dan jij?

Ikzelf ben 1.85 en draag ook soms hakken van 7cm en trek ze echt niet uit omdat ik anders langer zou zijn dan mijn vriend!
Alle reacties Link kopieren
Hier 1.83 en draag bijna altijd hakken. Vriend is 1.80.
quote:lollypopje schreef op 02 november 2012 @ 09:28:

Jij hebt duidelijk last van een TomCruise-Complex
Ik zou, als ik jouw vriendin was, vragen of je niet op je tenen kan gaan lopen.
Misschien is ie kalend op zijn kruin en heeft ze er zicht op met hoge hakken
Alle reacties Link kopieren
Dat is de reden dat ik geen man zal daten beneden de 1.80 meter.



Tsja, moet je vriendin de hakken uitlaten (ik dacht dat je een houten vloer had, waar anders putjes in komen). Dikke onzin, wees er trots op dat je überhaupt een mooie lange hebt kunnen scoren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook herenschoenen met een ingebouwde hak.... Zie je aan de buitenkant niks van.... Mss een leuk Kerstcadeau van je vriendin voor jou?
Ruim 1,76 is dat dan 1,77?
Alle reacties Link kopieren
Get over it!

O nee, dat gaat niet!



Even serieus: dat zit echt tussen jouw oren hoor! Ik ben met hakken ook langer dan mijn vriend en die is juist super trots! Laat je daar echt niet onzeker over maken want het is totaal niet nodig! Je bent toch gewoon mans genoeg van je zelf? Lekker laten gaan en genieten van hoe je vriendin eruit ziet!
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 02 november 2012 @ 09:33:

Ik zou, als ik jouw vriendin was, vragen of je niet op je tenen kan gaan lopen.





Mijn idee. Of plateauzolen.
haha iedereen zegt dat je t niet moet doen, ik zou het wel gewoon vragen. heel voorzichten, geen eis. wie weet begrijpt ze het wel en vind ze het niet erg om hakken uit te doen. over dat soort dingen moet je gewoon kunnen praten, betekend niet dat ze gaat doen wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 02 november 2012 @ 09:32:

En waarom is het erg dat je vriendin met hakken wat langer is dan jij? Een klein ego wordt heus niet groter van een vriendin op platte schoenen.Ik gun haar best dat ze op hakken langer is dan ik hoor. Het is geen wedstrijd. Ik vind het alleen niet prettig om me op zo'n moment nogal klein te voelen terwijl ik dat feitelijk niet ben, that's all...
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
Ja stomme vraag. Dus zij mag zich niet mooi aankleden omdat dat anders afdoet aan jouw uiterlijk? Egoistisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven