Vriendin vragen hakken thuis te laten

02-11-2012 09:22 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijdje een hartstikke leuke vriendin, we passen goed bij elkaar. Nu is er een 'probleem' waarvan ik twijfel of ik dat aan haar moet zeggen. Als we uitgaan, draagt ze graag hoge pumps, soms sleehakken. Die staan haar heel erg goed, maar doordat we maar weinig van lengte verschillen, wordt ze daardoor een stukje langer dan ik. Ik snap dat ze graag die hoge pumps draagt, maar ik voel me daardoor soms nogal klein in haar gezelschap, terwijl ik toch nog een paar centimeter boven de 1.80 zit. Zij is lang voor een vrouw, ruim 1,76, dus vandaar. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om haar te vragen die hakken eens thuis te laten, maar ben bang dat dat verkeerd zal vallen... zouden jullie dit een gekke vraag vinden?
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
Geniaal:



http://ondertussenophetvi ... gen-hakken-thuis-te-laten
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antonius schreef op 06 juli 2014 @ 16:39:

[...]





Ja, want feitelijk is hij vrij klein natuurijk.Inderdaad. Bovendien zegt hij haar te gunnen maar is er niet blij mee. Wat klopt hier niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 06 juli 2014 @ 17:36:

[...]



Inderdaad. Bovendien zegt hij haar te gunnen maar is er niet blij mee. Wat klopt hier niet?Hij schaamt zich gewoon voor zijn (gebrek aan) lengte. Maar geeft de schuld aan zijn 'lange' vriendin.
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antonius schreef op 06 juli 2014 @ 19:59:

[...]





Hij schaamt zich gewoon voor zijn (gebrek aan) lengte. Maar geeft de schuld aan zijn 'lange' vriendin.Dat denk ik dus ook ja. 1,76 is niet lang, hij is gewoon klein.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een feministen zijn jullie zeg, ik zou gewoon zeggen dat ik het leuker vind staan als ze die hakken niet aan zou doen. Het is gewoon leuker als je vriendin iets kleiner is met het vasthouden/lopen naar mijn mening, ik zou het raar vinden als ze daar moeilijk of boos over zou doen. Je kan er toch gewoon over praten.
Jaahaa, stel je voor dat de vrouw langer is. Dat mag natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:hysterisch schreef op 06 augustus 2014 @ 02:34:

Wat een feministen zijn jullie zeg, ik zou gewoon zeggen dat ik het leuker vind staan als ze die hakken niet aan zou doen. Het is gewoon leuker als je vriendin iets kleiner is met het vasthouden/lopen naar mijn mening, ik zou het raar vinden als ze daar moeilijk of boos over zou doen. Je kan er toch gewoon over praten.



Feministen? omdat we er niet mee zitten als we langer zijn dan onze partner en hoge hakken zélf leuker vinden staan?



Je kunt er inderdaad over praten (want wat wordt er veel geouwehoerd over futiliteiten als dit....). Maar wat zou er gebeuren als zijn vriendin na een goed gesprek tóch die hakken aandoet?
quote:hysterisch schreef op 06 augustus 2014 @ 02:34:

Wat een feministen zijn jullie zegFeministen? Je hebt je nickname goed gekozen.
quote:amarna schreef op 06 augustus 2014 @ 13:23:

[...]





Feministen? omdat we er niet mee zitten als we langer zijn dan onze partner en hoge hakken zélf leuker vinden staan?



Je kunt er inderdaad over praten (want wat wordt er veel geouwehoerd over futiliteiten als dit....). Maar wat zou er gebeuren als zijn vriendin na een goed gesprek tóch die hakken aandoet? Toch knappen heel wat vrouwen af op een kleinere man als ik het Vivaforum mag geloven. Is het dan vreemd dat een kleinere man zich ongemakkelijk en bekeken voelt naast een langere vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 06 augustus 2014 @ 13:34:

[...]



Toch knappen heel wat vrouwen af op een kleinere man als ik het Vivaforum mag geloven. Is het dan vreemd dat een kleinere man zich ongemakkelijk en bekeken voelt naast een langere vrouw?



Zowel bij die vrouwen als bij die mannen een gebrek aan zelfvertrouwen omdat ze van een bepaald ideaalbeeld uitgaan.

Niet aan toegeven, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 06 augustus 2014 @ 13:23:

[...]





Feministen? omdat we er niet mee zitten als we langer zijn dan onze partner en hoge hakken zélf leuker vinden staan?

Vrouwen hoeven volgens jou dus niet wat meer rekening te houden met mannen van rond de 1.80 die dus al snel op moeten kijken naar een vrouw op hakken?
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Waarom moeten die vrouwen zich aanpassen aan die onzekere mannen? Omdat hij niet""voor gek wil lopen" als hij bekenden tegen komt? Omdat het een ongeschreven wet is dat de man langer is dan de vrouw? Of fysiek sterker is? Of meer verdient?

(tóch een jaren-70 feministe dus )
Alle reacties Link kopieren
wat ben ik blij dat ik een zelfbewuste vader had die het geen moer interesseerde dat zijn vrouw én groter was én graag op hakken liep
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
@ Antonius: nee. Ik draag heus niet elke dag hakken en ik wil er geen gezeik over horen als ik het wel doe. Ik ga zijn ego toch niet opkrikken zeg vanwege een paar hakken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 06 augustus 2014 @ 14:57:

Nee. Waarom moeten die vrouwen zich aanpassen aan die onzekere mannen? Omdat hij niet""voor gek wil lopen" als hij bekenden tegen komt? Omdat het een ongeschreven wet is dat de man langer is dan de vrouw? Of fysiek sterker is? Of meer verdient?

(tóch een jaren-70 feministe dus )Snap ik op zich wel. Alleen begrijp ik sommige vrouwen niet die b.v. al 1.75 zijn en dan ook nog op hakken lopen en dan rond de 1.85 uitkomen.
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
Omdat hoge hakken je benen mooier doen lijken.



Overigens ben je met hakken van 10 cm niet automatisch ook 10 cm langer. Want je ruggegraat zakt iets in en je bekken kantelt om je gebrek aan balans te compenseren.

Ook met heel hoge hakken ben je niet meer dan een cm. of 5 á 7 langer.





(Antwan85 = Antonius ?)
Alle reacties Link kopieren
Omdat onder sommige kleding hakken nu eenmaal de outfit net wat meer af maken dan ballerina's bijv.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 06 augustus 2014 @ 15:14:



Overigens ben je met hakken van 10 cm niet automatisch ook 10 cm langer. Want je ruggegraat zakt iets in en je bekken kantelt om je gebrek aan balans te compenseren.

Ook met heel hoge hakken ben je niet meer dan een cm. of 5 á 7 langer.

Daar heb ik geen ervaring mee, dus ik geloof je
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 06 augustus 2014 @ 15:14:

Omdat onder sommige ALLE kleding hakken nu eenmaal de outfit net wat meer af maken dan ballerina's bijv.Ballerina's kunnen nooit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 augustus 2014 @ 15:17:

[...]



Ballerina's kunnen nooit! . Ik vind ze ook niet mooi hoor. Heb maat 41, weet je hoe dat eruit ziet met een skinny jeans? Alsof ik grootgrondbezitter ben. Zo onflatteus vind ik het bij mezelf staan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze jou minder hartstikke leuk gaat vinden na die vraag
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 06 augustus 2014 @ 15:19:

[...]





Ik vind ze ook niet mooi hoor. Heb maat 41, weet je hoe dat eruit ziet met een skinny jeans? Alsof ik grootgrondbezitter ben. Zo onflatteus vind ik het bij mezelf staan).

Same here sista!



Ik vind Allstars al op het randje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 augustus 2014 @ 15:20:

[...]



Same here sista!



Ik vind Allstars al op het randjeDaarom heb ik die dus ook niet .
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Allstars vind ik leuk!



Ballerina's daarentegen, brrrrr.....



Hoge hakken vind ik zeker niet bij iedere outfit leuk staan.

En al helemaal geen pumps. Pumps onder jeans en t-shirt vind ik niet staan. Enkellaarsjes zijn dan leuker.

Hoge hakken onder de huidige trend van maxijurken: veel leuker met kraaltjesslippers of sandaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Hangt ook van de outfit af en je kledingsmaak wat voor soort schoenen er wel of niet/leuker onder staan.



Je zult mij bijv. niet op slippers/sandaaltjes zien, ook niet in een maxijurk trouwens. Toegegeven, ik heb dan ook geen leuke zomerschoenen .
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven