Vriendin vragen hakken thuis te laten

02-11-2012 09:22 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijdje een hartstikke leuke vriendin, we passen goed bij elkaar. Nu is er een 'probleem' waarvan ik twijfel of ik dat aan haar moet zeggen. Als we uitgaan, draagt ze graag hoge pumps, soms sleehakken. Die staan haar heel erg goed, maar doordat we maar weinig van lengte verschillen, wordt ze daardoor een stukje langer dan ik. Ik snap dat ze graag die hoge pumps draagt, maar ik voel me daardoor soms nogal klein in haar gezelschap, terwijl ik toch nog een paar centimeter boven de 1.80 zit. Zij is lang voor een vrouw, ruim 1,76, dus vandaar. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om haar te vragen die hakken eens thuis te laten, maar ben bang dat dat verkeerd zal vallen... zouden jullie dit een gekke vraag vinden?
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het haar altijd vragen, of ze dan nog lang je vriendin is betwijfel ik .
Alle reacties Link kopieren
Maar je bent toch niet echt klein? Dus wat maakt het uit? Niet zo onzeker hoor, dat maakt pas klein!
Alle reacties Link kopieren
En kijk eens naar al die rocksterren met fotomodellen aan hun arm, zijn ook allemaal langer!
Alle reacties Link kopieren
ja ik zou je vraag gek vinden en zou er ook niet aan mee werken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het vragen.

Sarkozy heeft het ook gevraagd aan zijn mooie nieuwe vrouw Carla Bruni en die heeft braaf gedaan wat Sarko haar vroeg:





De hele wereld maakte er grappen over, maar Sarkozy voelde zich tenminste niet meer zo klein.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het andersom, ik had een ex die ongeveer even lang was en wanneer we samen weg gingen droeg ik nooit hakken, omdat ik het zo stom vond staan dat ik dan langer was.
Alle reacties Link kopieren
quote:antwan85 schreef op 02 november 2012 @ 09:39:

[...]

Ik gun haar best dat ze op hakken langer is dan ik hoor. Het is geen wedstrijd. Ik vind het alleen niet prettig om me op zo'n moment nogal klein te voelen terwijl ik dat feitelijk niet ben, that's all...

Omdat jij je klein voelt zou je vriendin platte schoenen moeten dragen? Is een optie natuurlijk. Andere mogelijkheid is dat jij wat aan je 'gevoel' doet. How about that?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 02 november 2012 @ 09:48:

[...]





Omdat jij je klein voelt zou je vriendin platte schoenen moeten dragen? Is een optie natuurlijk. Andere mogelijkheid is dat jij wat aan je 'gevoel' doet. How about that?Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar als het zo makkelijk zou zijn, was het geen 'probleem' (een echt probleem is het trouwens niet: meer iets waar ik me af en toe ongemakkelijk bij voel). En zo gek is het toch niet dat je je als man nogal klein voelt als je naar je vriendin op moet kijken?
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg dit trouwens omdat ik dit van mijn partner een nogal sneue vraag zou vinden. Niet om te bashen, maar serieus, om aan te geven hoe een vrouw hierover kan denken. Daar sta je toch boven,die paar centimeters.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn partner dat zou vragen zou ik samen met mijn hakken thuisblijven.
Alle reacties Link kopieren
Maar nogmaals: waarom voel je je er ongemakkelijk bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:antwan85 schreef op 02 november 2012 @ 09:39:

[...]

Ik vind het alleen niet prettig om me op zo'n moment nogal klein te voelen terwijl ik dat feitelijk niet ben, that's all...Echt groot ben je ook niet, anders. Mannen onder de 1.85 zijn onderdeurtjes. Geeft niet hoor, misschien heb je wel een mooi karakter.
Alle reacties Link kopieren
Niet zij moet haar hakken thuislaten, maar jij je onzinnige onzekerheid. Die is beroerd voor je uitstraling, niet jullie lengteverschil.
Alle reacties Link kopieren
quote:beunhaas schreef op 02 november 2012 @ 09:54:

[...]



Echt groot ben je ook niet, anders. Mannen onder de 1.85 zijn onderdeurtjes. Geeft niet hoor, misschien heb je wel een mooi karakter.Dank je, dat was nu precies wat ik nodig had.
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Alle reacties Link kopieren
hier ook 1.83 en ik heb mijn mannen ook het liefst rond die lengte, maar ik ga ze niet uitzoeken op de lengte van mij als ik hakken aan heb! ik laat mijn hakken ook niet in de kast staan en dus vind ik dat je vriendin dat ook niet hoeft te doen.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin zonder hakken = symptoombestrijding

Er schijt aan hebben en zekerder worden = duurzame oplossing
Alle reacties Link kopieren
quote:beunhaas schreef op 02 november 2012 @ 09:54:

[...]



Echt groot ben je ook niet, anders. Mannen onder de 1.85 zijn onderdeurtjes. Geeft niet hoor, misschien heb je wel een mooi karakter.
Ik vind het juist grappig als een vrouw op hoge hakken groter is dan haar man en die er glimmend van trots naast staat. het maakt dat de man juist een heel liefdevolle uitstraling krijgt en zelfverzekerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:antwan85 schreef op 02 november 2012 @ 09:52:

[...]





Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar als het zo makkelijk zou zijn, was het geen 'probleem' (een echt probleem is het trouwens niet: meer iets waar ik me af en toe ongemakkelijk bij voel). En zo gek is het toch niet dat je je als man nogal klein voelt als je naar je vriendin op moet kijken?



Beste TO,



Mijn tip, hou t bij jezelf. Het is jouw gevoel en jij bent er verantwoordelijk voor.

Geniet van de prachtige vrouw aan je arm en realiseer je dat alle (mannelijke) kwaliteiten die jij inbrengt in jullie relatie, niet zitten in die paar centimeter groter of kleiner. Dat geldt ook voor het plaatje. Als jij je een leuke, aantrekkelijke man voelt in haar gezelschap, is dat wat er te zien is.



Succes!
Ik vind het een rare vraag. Je bent zelf een lange vrouw, als je niet kleiner wilt zijn, vraag dan eens of ze met je mee gaat shoppen voor een paar leuke staphakken! Sleehakken lopen vaak als flatjes (vind ik dan).



OOPS

Ok poging 2: Tjah, ik kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt. Je kan het eens vragen.. Of vragen of ze ook een keer wat lagere hakken aan wil trekken. Ga desnoods met haar shoppen en koop ze voor haar.. Sacha heeft nu een leuke collectie mooie lage hakjes.
Alle reacties Link kopieren
heb wel eens iets gehad met iemand die even groot is als ik. (1.73)

hij heeft er nooit moeite mee gehad, als ik hakken droeg.

ik moest er juist de eerste keer een beetje aan wennen, dat ik langer was... maar zou mijn hakken voor niemand uit doen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 02 november 2012 @ 10:07:

Ik vind het een rare vraag. Je bent zelf een lange vrouw, als je niet kleiner wilt zijn, vraag dan eens of ze met je mee gaat shoppen voor een paar leuke staphakken! Sleehakken lopen vaak als flatjes (vind ik dan).Ehm... ik ben dus een man. Dus.
~ Hoe moeilijk kan dat zijn? ~
Met hoge hakken (lager dan 10cm heb ik ze niet eens) ben ik groter dan mijn man.

Hij noemt me dan "Big bitch" en vindt het prachtig.
quote:muzze schreef op 02 november 2012 @ 10:09:

Met hoge hakken (lager dan 10cm heb ik ze niet eens) ben ik groter dan mijn man.

Hij noemt me dan "Big bitch" en vindt het prachtig.Hahaha nice !!
Alle reacties Link kopieren
quote:antwan85 schreef op 02 november 2012 @ 09:52:

[...]





Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar als het zo makkelijk zou zijn, was het geen 'probleem' (een echt probleem is het trouwens niet: meer iets waar ik me af en toe ongemakkelijk bij voel). En zo gek is het toch niet dat je je als man nogal klein voelt als je naar je vriendin op moet kijken?Sorry??! Dus zij moet haar hakken uit en wel tegen jou opkijken?? Jonge uit welke tijd kom jij? we leven niet meer in de middeleeuwen..stel je voor dat je tegen een vrouw zou moeten opkijken..pffft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven