Vriendin wil dat ik WhatsApp instellingen verander
zondag 3 juli 2016 om 19:06
Mijn vriendin wil dat ik mijn WhatsApp instellingen verander zodat ze kan zien wanneer ik voor het laatst online was. Ik had dit eerst altijd aan staan maar heb dit veranderd omdat ze vaak kwaad werd als ik online ben geweest op WhatsApp maar haar geen berichtje heb gestuurd. Ik denk dat ze me niet vertrouwd ofzo, ik doe verder niks met andere meisjes en ben daar ook niet in geïnteresseerd. Ik ben wel gesteld op mijn vrijheid en wil ook af en toe eens 1 of 2 dagen gewoon een beetje met vrienden hangen en niet me gestresst hoeven voelen als ik vergeet haar een berichtje te sturen. Nu heeft ze me voor het blok gezet, of ik verander mn WhatsApp instellingen terug of ze maakt het uit. Ik vind dit nogal een onbelangrijk iets om het meteen voor uit te maken en ze heeft al vaker met uitmaken gedreigt voor andere dingen. Die manier van dreigen bevalt me ook helemaal niet, ik hou er niet van gemanipuleerd te worden. Ik hou erg van haar maar ik denk dat ze het deze keer wel eens kan menen. Tips?

zondag 3 juli 2016 om 19:11

zondag 3 juli 2016 om 19:13
Dat klinkt niet best, zelf zou ik dan whats-app er compleet afgooien, ik heb namelijk helemaal geen zin om te reageren als een ander staat de "stampvoeten", m'n vrienden weten ook dat ik niet vaak of meteen reageer en dat vinden ze prima.
Je wordt dus voor een voldongen feit gezet, je kunt meebuigen of proberen je gelijk te halen, meer oplossingen zie ik niet.
Hoe ver wil je gaan om de lieve vrede te bewaren?
Je wordt dus voor een voldongen feit gezet, je kunt meebuigen of proberen je gelijk te halen, meer oplossingen zie ik niet.
Hoe ver wil je gaan om de lieve vrede te bewaren?

zondag 3 juli 2016 om 19:15
quote:lanah schreef op 03 juli 2016 @ 19:11:
Ze is gewoon onzeker. En ik vind t flauw dat jij dat nog voedt door je laatst gezien weg te halen. Probeer haar daarin tegemoet te komen denk ik dan.. Maar leg uit dat je heus wel aan haar denkt óók als je geen appje stuurt.Er zijn twee opties en allebei gaan ze hem gezeik opleveren omdat hij niet continue wil appen met haar. Ze moet aan haar eigen onzekerheid werken en hem er niet zo mee lastig vallen. Straks mag hij ook niet meer met vrouwen gaan praten omdat ze daar onzeker van wordt. Ik vind dat ze daar overheen moet stappen. Als hij nu heel de dag wel appt met zijn collega vind ik het andere koek, maar heel de dag status checken om te weten wanneer hij voor het laatst online is geweest zodat ze zichzelf gek kan maken omdat zij geen appje heeft ontvangen? Ammehoela. Ik zou ook voor deze optie gekozen hebben. Hoe oud is ze?
Ze is gewoon onzeker. En ik vind t flauw dat jij dat nog voedt door je laatst gezien weg te halen. Probeer haar daarin tegemoet te komen denk ik dan.. Maar leg uit dat je heus wel aan haar denkt óók als je geen appje stuurt.Er zijn twee opties en allebei gaan ze hem gezeik opleveren omdat hij niet continue wil appen met haar. Ze moet aan haar eigen onzekerheid werken en hem er niet zo mee lastig vallen. Straks mag hij ook niet meer met vrouwen gaan praten omdat ze daar onzeker van wordt. Ik vind dat ze daar overheen moet stappen. Als hij nu heel de dag wel appt met zijn collega vind ik het andere koek, maar heel de dag status checken om te weten wanneer hij voor het laatst online is geweest zodat ze zichzelf gek kan maken omdat zij geen appje heeft ontvangen? Ammehoela. Ik zou ook voor deze optie gekozen hebben. Hoe oud is ze?
Het is niet goed dat je vriendin je wil controleren. Afdwingen dat jij aandacht aan haar besteed werkt ook niet en moet jij ook niet willen.
Maar ik snap wel dat ze dreigt met uitmaken.
Ik zou ook absoluut geen vriend willen die 2 dagen niets van zich laat horen en ondertussen wel met andere mensen appt.
Wat voir moeite is het nou om dagelijks even aandacht aan elkaar te besteden?
Als je daar geen zin in hebt zit je liefde voor haar blijkbaar niet zo diep.
Maar ik snap wel dat ze dreigt met uitmaken.
Ik zou ook absoluut geen vriend willen die 2 dagen niets van zich laat horen en ondertussen wel met andere mensen appt.
Wat voir moeite is het nou om dagelijks even aandacht aan elkaar te besteden?
Als je daar geen zin in hebt zit je liefde voor haar blijkbaar niet zo diep.
quote:lanah schreef op 03 juli 2016 @ 19:11:
Ze is gewoon onzeker. En ik vind t flauw dat jij dat nog voedt door je laatst gezien weg te halen. Probeer haar daarin tegemoet te komen denk ik dan.. Maar leg uit dat je heus wel aan haar denkt óók als je geen appje stuurt.
Dit is een grap hoop ik? Zou je dit advies ook aan een vrouw hebben gegeven als haar vriend zoiets zou eisen? Ik vind het namelijk gewoon ongezond jaloers gedrag.
Ze is gewoon onzeker. En ik vind t flauw dat jij dat nog voedt door je laatst gezien weg te halen. Probeer haar daarin tegemoet te komen denk ik dan.. Maar leg uit dat je heus wel aan haar denkt óók als je geen appje stuurt.
Dit is een grap hoop ik? Zou je dit advies ook aan een vrouw hebben gegeven als haar vriend zoiets zou eisen? Ik vind het namelijk gewoon ongezond jaloers gedrag.

zondag 3 juli 2016 om 19:23
quote:sophiax schreef op 03 juli 2016 @ 19:15:
[...]
Dit is een grap hoop ik? Zou je dit advies ook aan een vrouw hebben gegeven als haar vriend zoiets zou eisen? Ik vind het namelijk gewoon ongezond jaloers gedrag.Ja dit advies zou ik ook aan een vrouw geven.. het is geen grap. Als iemand onzeker is waarom zou je dat nog even gaan voeden. Ik zou zelf mijn instellingen niet veranderen. En daarmee nog meer onzekerheid opwekken. Maar goed..dat is mijn mening.
[...]
Dit is een grap hoop ik? Zou je dit advies ook aan een vrouw hebben gegeven als haar vriend zoiets zou eisen? Ik vind het namelijk gewoon ongezond jaloers gedrag.Ja dit advies zou ik ook aan een vrouw geven.. het is geen grap. Als iemand onzeker is waarom zou je dat nog even gaan voeden. Ik zou zelf mijn instellingen niet veranderen. En daarmee nog meer onzekerheid opwekken. Maar goed..dat is mijn mening.
l'amour de soi...belle la vie...