vriendin zo jaloers.

04-12-2016 19:05 296 berichten
Mijn vriendin die ik sinds kort heb is echt heel jaloers, niet met andere vrouwen praten enzovoort.



Maar er is echt niks waar ze jaloers op hoeft te zijn. Ze mag altijd in mijn telefoon kijken en ook in mijn huis enzovoort.

Binnenkort ga ik een paar weken weg, maar zij is dan bang dat ik daar iemand anders tegen kom. Iemand tips om haar te overtuigen en geruststellende tips. Ik wil haar niet kwijt.
Ik ben hard geweest tegen haar, maar was de enige manier.

We zijn wel tot een compromis gekomen, maar had liever gehad dat dit anders had gekund.
Let maar op, die dame gaat straks ook van je verwachten dat je degene waar je verantwoordelijk voor bent op afstand gaat houden.
Hoe kom je erbij? Eigen ervaring ofzo?
Ik ken het type.
Zo'n type is ze niet.
Heel meelevend type inderdaad, om je je broodnodige tripje kwalijk te nemen.
Dat doet ze niet, ze is alleen bang dat ik van haar af wil.
Ze vertrouwt je niet. Waarom wil je een relatie met iemand die jou niet vertrouwt?
Wat heb jij je kop diep in het zand zeg, echt heel diep en met aangestampt zand.
Omdat ik haar wil.
En jij bent als de dood dat als jij grenzen aangeeft zij niet meer wil.
Topics openen, maar nooit wat met de adviezen doen.

Heel constructief.
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 18:23:

Omdat ik haar wil.

Je denkt dus met je geslachtsdeel. Maar dat bleek al in het topic dat je opende vlak voor je je vorige nick liet anonimiseren.

Wantrouwen en manipulatie, lekkere basis voor een relatie.
quote:zimi schreef op 07 december 2016 @ 18:47:

En jij bent als de dood dat als jij grenzen aangeeft zij niet meer wil.



Plus het feit dat hij nu voor zichzelf kan schoonpraten om niet op reis te gaan.

Alles om maar niet te gaan.
Oh dat van dat geslachtsdeel had ik ff gemist, hoewel ik ergens wel een charmante opmerking tegen ben gekomen over haar 'bekje'.



Is seks het enige waarom je haar wilt, Papi, of probeer je ook op andere vlakken iets te hebben wat op een relatie lijkt? Ik vind overigens dat je wel veel in wilt leveren voor seks. Maar goed, smaken verschillen.



Had je nou al eens op emotionele chantage gegoogled? Doen! Dat jij je zo laat behandelen zegt nl ook iets over jezelf, en wie wil dat nou niet, zelfinzicht ....
Nee, het gaat niet alleen om sex. We hebben ook nog andere gedeelde hobby's. En ja ze begrijpt waarom ik een paar weken weg moet, ik heb het haar laten zien en ze vond het niet leuk.
quote:Knuffelheks schreef op 07 december 2016 @ 18:56:

[...]





Plus het feit dat hij nu voor zichzelf kan schoonpraten om niet op reis te gaan.

Alles om maar niet te gaan.

Beter lezen.

Ik ga wel.
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 19:17:

[...]



Beter lezen.

Ik ga wel.



Nog wel.

Wat als ze morgen nog meer drama maakt?
Dat doet ze niet. Ik heb haar iets van mezelf in bewaring gegeven. Iets wat mij erg dierbaar is. Zo weet ze zeker dat ik terug kom om het op te halen. De vrouw heeft een geschiedenis van misbruik en pleeggezinnen, neem mij het maar kwalijk dat ik haar gelukkig wil maken.

En ja, ze is bang dat ik wegga vanwege alles. Maar dat is zeker niet wat ik wil, ik wil bij haar blijven, haar gelukkig maken.

Ik word niet snel verliefd, dit is de eerste keer in 5 jaar dat ik zo ontzettend verliefd ben, en ik ga haar niet opgeven.
quote:Mawieke schreef op 07 december 2016 @ 19:02:

Oh dat van dat geslachtsdeel had ik ff gemist, hoewel ik ergens wel een charmante opmerking tegen ben gekomen over haar 'bekje'.



Is seks het enige waarom je haar wilt, Papi, of probeer je ook op andere vlakken iets te hebben wat op een relatie lijkt? Ik vind overigens dat je wel veel in wilt leveren voor seks. Maar goed, smaken verschillen.



Had je nou al eens op emotionele chantage gegoogled? Doen! Dat jij je zo laat behandelen zegt nl ook iets over jezelf, en wie wil dat nou niet, zelfinzicht ....Ze heeft wel een super lekker bekkie. Lekker volle lippen, precies zoals ik het graag zie.
Je ballen? (Flauwe grap)
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 19:39:

De vrouw heeft een geschiedenis van misbruik en pleeggezinnen, neem mij het maar kwalijk dat ik haar gelukkig wil maken. ...

En nu ga jij ons proberen te manipuleren

Ik ken je niet maar proef hier issues bij jou, jij haar gelukkig maken, de reddende engel, iets met eigenwaarde enzo. Als ze niet gelukkig is wordt ze dat door jou ook niet hoor.
Ja issues heb ik wel. Vooral met verliezen enzovoort. Ik wil alles doen wat haar gelukkig maakt. En iemand kwijtraken gebeurt mij nooit meer. Ik check zelf en sleep haar desnoods aan haar vlechten mee naar de dokter.
Zij heeft jarenlange problemen die ze nu nog met zich meedraagt en jij denkt dat als jij maar vaak genoeg liefje popje ik hou van je ik ben je trouw en zal je nooit verlaten, zegt dat die problemen dan vanzelf ophouden.
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 19:50:

En iemand kwijtraken gebeurt mij nooit meer. Wat ben jij naïef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven