Vriendschap gezocht omgeving Den haag

24-10-2016 22:43 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva-ers (of hebben jullie er hier een speciaal woord voor ben echt he-le-maal nieuw hier),



tijdje zitten twijfelen of ik dit topic aan wilde maken maar aangezien er nou eenmaal geen tinder is voor vriendschappen (waarom niet?) dacht ik let's do it. Zag dat ie vaker voorbij is gekomen maar ik ben dus eigenlijk opzoek naar leuke vriendschappen in omgeving Den haag. Heb een paar fantastische vrienden hoor maar ben eigenlijk op zoek naar iets meer (noem me maar hebberig ).



Anyways. Ik ben dus Kayleigh, 24 jaar, hou van alles wat gezellig is. Drankjes, dansjes, bioscoop, dagjes weg, shoppen, en gaat u maar door.



En een berichtje is altijd welkom!
Carpe that fucking diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi kayleigh,



Ik had precies hetzelfde qua gedachte tinder voor vriendschappen; )misschien is er een markt voor. Ik ben ook 24 en woon sinds kort in Den Haag, en ken vrijwel niemand dus sta wel open voor nieuwe contacten.

Misschien kunnen we eens wat heen en weer kletsen om te kijken of het klikt.



Groetjes Chantal
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,



Ook ik ben sinds een paar maanden inwoner van Den Haag, mij lijkt het ook wel leuk om te kijken of het klikt. Ik ben trouwens bijna 22 jaar.



Groetjes Renée
Alle reacties Link kopieren
Hee dames,

De berichten zijn al iets ouder, maar ik zit nu ook in precies dezelfde situatie. Mijn vriend studeert in Den Haag en om die reden zijn wij hier gaan samenwonen.

Ik heb een hele leuke vriendengroep in mijn vorige woonplaats, maar in Den Haag ken ik nog maar weinig mensen. Ik zou het super leuk vinden om wat meer mensen hier te leren kennen.

Ik ben 22 jaar en zit nu in mijn laatste jaar van de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening aan de HU. Ik hou van shoppen, films kijken, lekker eten:p, festivals en nog veel meer.

Heel veel liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven