Log nu in om te reageren
  1. Waarom heb jij het met je vriendin over je eigen vrijgezellenfeest? Dat hoort een verrassing te zijn. Laat de controle eens los zeg!

En verder: wat een enorm dramaqueen verhaal. Echt je stelt je vreselijk aan.
  2. Nou moe.
    Zoiets verzin je toch niet ?
    Wat erg, TO.
    :rose:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
  3. Vreemd verhaal. Je vraagt je beste vriendin een vrijgezellenfeestje te organiseren en dan is het grappig om jou in de stress te laten zitten of er überhaupt wel een feestje komt? Mijn vriendin zou dat niet meer zijn hoor. En dan die kwetsende opmerkingen tegenover jou. Ik zie daar echt de humor niet van in. Dat hele vrijgezellenfeestje zou ik lekker overslaan. En ik zou iemand anders vragen als ceremoniemeester.
  4. Nou, ik vind dat M zich schandalig heeft gedragen. Als eerste door zich niet aan de afspraken te houden (datum weten, niet te dicht bij bruiloft). En dan om TO te laten denken dat ze geen vriendinnen heeft en dat er niets geregeld is. En dan óók nog hiermee doorgaan, als je merkt dat iemand dit echt niet leuk vind.
    Ik zou wel klaar zijn met M. Of ze mag haar welgemeende excuses aanbieden omdat je zo niet met een vriendin omgaat.

To ik zou toch proberen op een rustig moment uit te leggen aan M wat dit met je gedaan heeft. En ook dat de planning zo dicht op de bruiloft gezien je fysieke toestand gewoon niet handig is, en dat je dit daarom van te voren had aangegeven.
    Ik hoop dat je er nog uitkomt, en dat je mogelijk zelfs van beide nog kan genieten.
  5. Ik kan echt niet wijs worden uit het verhaal en geloof me ik heb het geprobeerd.

Ik zou in ieder geval gewoon relaxt trouwen.

Maar je vriendin moet wel hard het verschil gaan leren tussen een supriseparty en een wrede grap. "Grapjeeee ik hoefde niet naar de tandarts op je verjaardag ik sta met taart en prosecco voor de deur" is een leuke verrassing. "Ik heb je vrijgezellenfeest niet voor je geregeld want we zijn nooit echt bevriend geweest" is echt een paar bruggen te ver ik zou geen behoefte hebben aan dit soort mensen in mijn leven, dat is gegarandeerd een bron van drama en een totaal gebrek aan grenzen. Maar je klinkt zelf ook niet super gebalanceerd dus wellicht passen jullie bij elkaar wat dat betreft
  6. Vrijgezellenfeest met een grijze rand, echt doe normaal 8-P ik dacht minstens dat er iemand dood was.
  7. quote:
    lolly-pop schreef op 17 april 2017 @ 21:32:
    Vrijgezellenfeest met een grijze rand, echt doe normaal 8-P ik dacht minstens dat er iemand dood was.
    Ik ook, maar ik denk dat TO niet weet wat de betekenis is van een grijze/zwarte rand.

Why the hell can't we all just sit in a circle and sing fucking Kumbaya!!!
  8. Wat een arts van je wil weten

Heb jij een doktersbezoek gepland? Dit zijn de 5 vragen die een arts meestal aan je stelt. Handig om te weten, zodat je je goed kunt voorbereiden. #adv

Lees verder

9. Nog nooit zo'n toepasselijke nickname gezien.

Alles is zo mooi, alleen wat verder weg.
  10. Jij bent met recht een bridezilla zeg. Wat een drama: ze heeft vanalles voor je geregeld en je voor de gek gehouden, je gedwongen de controle los te laten. Volgens mij kent ze je heel goed dat je dat wel eens kunt gebruiken. Wat een drama maak je ervan zeg.. inderdaad ondankbaar van je om haar daar zo op af te rekenen. Geniet er nou maar van, het is maar een vrijgezellefeesthe he, beetje pesten hoort erbij hoor.
  11. Dat gaat vast een knalfuif worden. :jump:
  12. Klinkt inderdaad alsof jij de touwtjes niet uit handen kunt/wilt geven, bang dat je dan de controle verliest.
    Bereid je maar vast voor op je trouwdag: op zo'n dag zijn er 1001 dingen die anders lopen dan jij gepland had. Waarschijnlijk valt niemand het op, maar als jij je humeur daar door laat beïnvloeden dan wordt het niet zo'n gezellige dag denk ik.
  13. Ik ben gestopt met lezen toen je ingestort was. Adem in. Adem uit. Herhalen.
  14. Mijn dochter trouwt ook binnenkort en die krijgt ook een vrijgezellenfeest. Die zou er absoluut niet blij mee zijn als haar vriendin/getuige zo'n grap zou uithalen. Ze is op dit moment al heel gestrest en zou dat er niet bij kunnen hebben

Is geen leuke grap to :hug:
  15. Ik vind het geen leuke grap van haar en niet handig ivm jouw ziektes en energieniveau.
    Dat jij hierdoor aan je relatie en huwelijk gaat twijfelen laat dan wel alarmbellen afgaan. Als je door zoiets gaat twijfelen zou ik niet gaan trouwen. Want in mijn ogen is je relatie dan gewoon niet sterk genoeg om je zo voor de wet aan elkaar te verbinden.
  16. Je pakt iedereen gewoon terug door nee te zeggen als je je jawoord moet geven. Dan denkt iedereen " zit ik hier met mijn dure opgestoken haar, mijn dresscode kleding en mijn poepiedure kado " en dan loop je ook nog weg en als iedereen dan verschrikt begint te mompelen en je gom in tranen is uitgebarsten zeg je " grapje " en kom je al flashmoppend weer terug.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
  17. Meid, wat een drama.

De zachte krachten zullen zeker winnen - H. Roland Holst
  18. quote:
    louti schreef op 17 april 2017 @ 21:27:
    Omg. Een jaar van tevoren al iemand aanwijzen/verplichten om je vrijgezellenfeest te regelen, eisen wie er komt en wie niet, alles willen weten en bepalen. Als diegenen dan toch nog iets verrassing in het geheel willen brengen sla je op tilt.

Heb je altijd problemen als iets niet gaat zoals je wil?

Misschien een rare vraag, maar heb je psychische problemen?
    Dat schrijft ze toch niet? Ze VRAAGT aan haar beste vriendin of zij haar vrijgezellenfeestje wil organiseren. En dat ze daarbij aangeeft wie ze daar graag bij zou willen hebben vind ik ook niet raar. Juist fijn voor die vriendin. Zou vervelend zijn als ze iemand vergeten uit te nodigen die belangrijk is voor TO. En ze wil niet alkes weten en bepalen, ze wilde alleen de datum weten zodat ze daar rekening mee kon houden ivm haar gezondheid. Je overdrijft echt vreselijk zeg!
  19. Het enige wat ik wou was dat de dames elkaar hadden gezien voor de grote dag. Hoefde echt niet veel te kosten een zak chips een film een bank was genoeg. Ik wou geen poppenkast ook niet om ge vraagt. Als ik niet ziek was kon het mij echt niets schelen, maar ik ben wel ziek dus ik moest hier maatregelen in nemen. Dus vandaar dat ik dit heb gevraagd.
    Ik kon niet geloven dat mijn kerel mij in deze staat liet zitten dat bracht mij aan het twijfelen.
    Nu heb ik dus een feestje jippy blij nee nog steeds verdrietig en ben aan het uitvogelen wie ik nog kan vertrouwen maar het lijkt er op dat m dit alleen heeft gedaan. Ik heb van haar ook niets meer gehoord.
  20. quote:
    M maakte het daarna nog even erger door te zeggen dat iedereen nog even door wou gaan maar dat zij het zielig vond. Ik moest maar eens leren loslaten ik kan niet alles krijgen wat ik wil.

Ik vind het een idiote actie van je vriendinnen. Laat ik daar duidelijk over zijn.
    Uit bovenstaande maak ik op dat het een terugkerend thema is. Klopt dat?
  21. Ben der achter gekomen dat ze ook 2 vriendinnen is vergeten....
  22. quote:
    blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2017 @ 21:42:
    Je pakt iedereen gewoon terug door nee te zeggen als je je jawoord moet geven. Dan denkt iedereen " zit ik hier met mijn dure opgestoken haar, mijn dresscode kleding en mijn poepiedure kado " en dan loop je ook nog weg en als iedereen dan verschrikt begint te mompelen en je gom in tranen is uitgebarsten zeg je " grapje " en kom je al flashmoppend weer terug.
    Top plan :comput:
  23. quote:
    Aragog schreef op 17 april 2017 @ 21:42:
    [...]

Dat schrijft ze toch niet? Ze VRAAGT aan haar beste vriendin of zij haar vrijgezellenfeestje wil organiseren. En dat ze daarbij aangeeft wie ze daar graag bij zou willen hebben vind ik ook niet raar. Juist fijn voor die vriendin. Zou vervelend zijn als ze iemand vergeten uit te nodigen die belangrijk is voor TO. En ze wil niet alkes weten en bepalen, ze wilde alleen de datum weten zodat ze daar rekening mee kon houden ivm haar gezondheid. Je overdrijft echt vreselijk zeg!

En het moest niet over de top. En betaalbaar voor iedereen. En geen strippers. En geen piemels. En niet dicht op de bruiloft.

Als mijn beste vriendin met zo'n eisenlijstje bij mij komt, dan zou ik denken dat ze het idee heeft dat ik haar totaal niet ken, dat ik niet kan inschatten wie ze erbij wil hebben en dat ik niet kan bedenken wat ze leuk zou vinden. Ik zou het erg lullig vinden als me dit zo opgedragen wordt.
  24. ...
    anoniem23042017 wijzigde dit bericht op 23-04-2017 10:20 met 97%
  25. Ja, het Is jammer dat je de datum niet wist, maar ik zou er nu in deze spannende tijd niet een big deal van maken! Wellicht voelt zij zich ook wel gespannen door de verantwoordelijkheid van ceremoniemeester zijn.
  26. Goed verhaal lekker kort.

laugh your heart out, dance in the rain, cherish the memories, ignore the pain, live, love, learn, forgive and forget. Live is too short to live with regrets