Vrouwen die teveel mannen hebben gehad afknapper.

28-08-2014 22:46 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.
Alle reacties Link kopieren
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ga het klooster in.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:hansdeman schreef op 28 augustus 2014 @ 22:46:

Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.Nee die zijn er niet meer..feministen hebben dat voor je verpest. Dus blijf maar vrijgezel.




Ze wast zich wel hoor. Niks vies aan.
Hoeveel partners heb jij gehad?
Alle reacties Link kopieren
Zijn die scholen nu nog niet begonnen? Het is in ieder geval allang bedtijd geweest, dus slapen jij!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Zozo hoer nog wel. Dus jij denkt dat 1. Elke vrouw zich heeft laten betalen voor seks ( anders is ze geen hoer) en 2. Dat elke vrouw liegt over het aantal bedpartners.



Weet je als je niet wil weten hoeveel bedpartners ze gehad heeft moet je de vraag niet stellen.



Ik mag aannemen dat je nog maagd bent of mag een man wel meerdere bedpartners hebben?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
En jij bent natuurlijk nog maagd.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.Slechts Verdubbelen? Jij laat je ook alles wijsmaken he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat jullie er nog serieus op ingaan zeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat is teveel? Praat wat makkelijker als we dat weten.
Alle reacties Link kopieren
Woehahaha.



Daar hebben we er weer één met dubbele moraal.

Ik neem niet aan dat jij maagd bent TO?



Met dit soort hypocrisie veeg ik mijn reet af!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Jij bent zeker zo'n man die nog voor de eerste date vraagt hoeveel sekspartners ze gehad heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen... doe er je voordeel mee!

die vrouwen hebben me een partij ervaring!



(en dan verder... djiezzz )
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Zo, wat een ouderwetse denkwijze houd jij erop na. Daar zou ik op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Vies?

Hoezo vies?

We douchen wel tussendoor hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ex waar ik van heb gehouden en zij is de enige die ik gepenetreerd heb. Zou het nooit doen met zomaar iemand. Veel is alles boven de 3 mannen. Ligt ook aan de leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMystique schreef op 28 augustus 2014 @ 22:52:

Jij bent zeker zo'n man die nog voor de eerste date vraagt hoeveel sekspartners ze gehad heeft?

Dat zou dan hier gelijk de eerste en de laatste date zijn.

Dat gaat hem namelijk geen moer aan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben nog maagd. Voel me totaal niet aangesproken, maar wat jij nu roept is natuurlijk onzin. Uit Sex & The City is alleen Samantha degene die veel bedpartners had, maar zo zijn er ook meer dan genoeg mannen die talloze one night stands gehad hebben. Maar dat is natuurlijk stoer?



Lekker vrijgezel blijven als je het allemaal zo erg vind.
Alle reacties Link kopieren
Sum



Douchen?

Als je afgelikt bent ben je toch schoon genoeg?



Toch?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Niet letterlijk vies, het idee dat vele mannen me voor zijn gegaan. Ik zou het niet kunnen. Voor mij is het een kwestie van zelfrespect. Een vrouw die het met veel mannen gedaan heeft is minder in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de tel kwijt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dan raad ik je aan lekker vrijgezel te blijven man.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Tja, ik denk dat je missie kansloos is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven