Vrouwen die teveel mannen hebben gehad afknapper.

28-08-2014 22:46 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 23:13:

[...]



Heb ik hier ooit eens gelezen (denk dat deze bedoelt was op de blauwe bloem, maar ben niet meer zeker). Ik kan niet met de eer gaan lopen, maar vond hem zo grappig!
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 23:14:

[...]



Ik heb het even geprobeerd op een briefje van vijf, maar weinig reactie nog hoor...



Bummer zeg.



Je zou bijna jaloers worden op die verslaafde eekhoorns. Of is het eekhoornen? Forgive me, ik heb een uit de hand gelopen vrijmibo gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 29 augustus 2014 @ 23:16:

[...]





Bummer zeg.



Je zou bijna jaloers worden op die verslaafde eekhoorns. Of is het eekhoornen? Forgive me, ik heb een uit de hand gelopen vrijmibo gehad.

Met of zonder seks?

Die vrijmubo dan hè, niet die eekhoorns/eekhoornen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
War ben jij een looser.
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 23:15:

[...]





Ze hadden vele briefjes getest, was toch op meer dan 90% resten van drugs te vinden.

Wist je dat meer dan 70% van alle eekhoorns in Londen een heroïne-verslaving hebben?

(Waarom onthoud ik deze feiten? )Hoe komen ze daar aan?
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 23:18:

[...]



Met of zonder seks?

Die vrijmubo dan hè, niet die eekhoorns/eekhoornenPffff, met safe seks. Tis toch wat.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 augustus 2014 @ 23:16:

70% van de Londense eekhoorns heroïneverslaafd? Hoe komen die aan die heroïne?

In Londen heb je veel heroïne-verslaafden. En een goed werkend politiekorps. De verslaafden gooien hun drugs in de bosjes, uit angst om betrapt te worden. Eekhoorns eten dit dan op. De eekhoorns in Londen zouden ook heel agressief zijn.

(kan dat laatste niet met zekerheid zeggen, moet nog 2 maanden wachten op mijn vakantie naar Londen ).
Alle reacties Link kopieren
Cocaine, geen heroine.

Druggies



quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 23:22:

[...]



In Londen heb je veel heroïne-verslaafden. En een goed werkend politiekorps. De verslaafden gooien hun drugs in de bosjes, uit angst om betrapt te worden. Eekhoorns eten dit dan op. De eekhoorns in Londen zouden ook heel agressief zijn.

(kan dat laatste niet met zekerheid zeggen, moet nog 2 maanden wachten op mijn vakantie naar Londen ).Wij zijn alleen lieve eekhoorns tegengekomen. Maar wat een bizar verhaal zeg!
Ik geloof dat verhaal, Ismene. Vind dit ook weer een ultieme tip voor het Vrekkentopic. Heroine-citytrip naar Londen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 23:22:

Cocaine, geen heroine.

Druggies





Agossie,.....



Ik ga mijn schone SOA vrije bed maar eens opzoeken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 29 augustus 2014 @ 23:24:

Ik geloof dat verhaal, Ismene. Vind dit ook weer een ultieme tip voor het Vrekkentopic. Heroine-citytrip naar Londen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh, thx Scamp. Have a coke and a smile.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 29 augustus 2014 @ 23:26:

Oh, thx Scamp. Have a coke and a smile.And a squirrel. Wel de grijze en niet de geemigreerde rode want die zijn niet lie-hiefff.
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 23:22:

Cocaine, geen heroine.

Druggies



Oepsie .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 23:27:

[...]



Oepsie .Ik zag ze al met een naald rondrennen, hup elastiekie rond hun pootje
Zijn zo van die feiten die ik steeds blijf onthouden (al was de drugs dan wel verkeerd ).
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 23:15:

[...]





Ze hadden vele briefjes getest, was toch op meer dan 90% resten van drugs te vinden.

Wist je dat meer dan 70% van alle eekhoorns in Londen een heroïne-verslaving hebben?

(Waarom onthoud ik deze feiten? )WÁT snuif jij vóór je de tv aanzet??
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 augustus 2014 @ 23:30:

[...]





WÁT snuif jij vóór je de tv aanzet?? Ik niets, dank je wel.
Door dit topic krijg ik enorme zin in http://www.youtube.com/watch?v=gBLeVcP_JQg
Toch wel bijzonder dat het op de sekspijler over verslaafde eekhoorntjes gaat
That's all my brain and body needs. Aaaarggghhh, how cute.
Geweldige pianosolo.
Istar, linkje?
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 23:14:

Ik heb het even geprobeerd op een briefje van vijf, maar weinig reactie nog hoor...Je moet biljetten met een zo hoog mogelijke waarde nemen, die van vijf zijn te gekreukt, dus daar wordt niet mee gesnoven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven