Vrouwen geven hun telefoonnummer weg op presenteerblaadje?

25-02-2017 20:44 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt maar ik hoor wel is ervaringen van mannen die hebben gezoend met een vrouw en daarmee een leuke avond hebben gehad en er een goede en leuke klik is. De vrouw geeft dan haar nummer en vervolgens appt de man de volgende dag en willen jullie niet op date. Ik heb het ook over gevallen dat de vrouw zelfs het nummer aan een man vraagt of aanbied om haar nummer op te slaan. Hoe komt dit? Wat denken jullie vrouwen dan op zo'n moment?
Alle reacties Link kopieren
Als ze niks meer laat weten; She's just not that into you
Meestal zijn we dan dronken
Alle reacties Link kopieren
Gewoon dat het kan.

En de dag erna niet meer.



(Is dit serieus? )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 25 februari 2017 @ 20:49:

Meestal zijn we dan dronkenPrecies.
Ik geef nooit mijn telefoonnummer



Maar vrouwen die het wel doen zijn wellicht dronken en eenmaal nuchter hebben ze blijkbaar geen behoefte aan contact met die gast uit de kroeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 25 februari 2017 @ 20:49:

Meestal zijn we dan dronkenMisschien is TO dat nu ook wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
OMG gebeurt dat?!??!!!
Ja, dat heet 'voortschrijdend inzicht'.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhw... je hebt een blauwtje gelopen. Zeg dat dan.



Vorige week vrijdag via internet een heule leuke meneer leren kennen en hij had mijn telefoonnummer al. Eerste date was toppie en de dag erop een tweede date gehad... Dat kan ook. Als hij écht leuk is
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik neem altijd nummers van de mannen die denken god's geschenk te zijn en denken kans te maken(zonder te zoenen) en dan geef ik die nummers aan de volgende mannen, die zich aanbieden.

Helaas heb ik nooit live meegemaakt hoe zo een gesprek verloopt de volgende dag, maar de lol maakt al meer dan genoeg goed.

quote:monalisalove schreef op 25 februari 2017 @ 21:01:

Ik neem altijd nummers van de mannen die denken god's geschenk te zijn en denken kans te maken(zonder te zoenen) en dan geef ik die nummers aan de volgende mannen, die zich aanbieden.

Helaas heb ik nooit live meegemaakt hoe zo een gesprek verloopt de volgende dag, maar de lol maakt al meer dan genoeg goed.

Geniaal!
Je komt soms op die avond niet van een man af, dan geef je je nummer en doe je het later??
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 25 februari 2017 @ 20:49:

Meestal zijn we dan dronkenJa had al een vermoeden dat t iets met alcohol te maken zou kunnen hebben haha
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 25 februari 2017 @ 20:49:

Meestal zijn we dan dronken
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 25 februari 2017 @ 20:57:

OMG gebeurt dat?!??!!! Ja dat gebeurd in t uitgaansleven
quote:Descow schreef op 25 februari 2017 @ 21:07:

[...]



Ja dat gebeurd in t uitgaanslevenSchandalig!!
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 25 februari 2017 @ 21:00:

Ohhhw... je hebt een blauwtje gelopen. Zeg dat dan.



Vorige week vrijdag via internet een heule leuke meneer leren kennen en hij had mijn telefoonnummer al. Eerste date was toppie en de dag erop een tweede date gehad... Dat kan ook. Als hij écht leuk is Nee heb geen blauwtje gelopen haha. Anders zou ik dat gwn toegeven
Gelukkig maar dat je dit zelf nog nooit hebt meegemaakt. Echt vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:monalisalove schreef op 25 februari 2017 @ 21:01:

Ik neem altijd nummers van de mannen die denken god's geschenk te zijn en denken kans te maken(zonder te zoenen) en dan geef ik die nummers aan de volgende mannen, die zich aanbieden.

Helaas heb ik nooit live meegemaakt hoe zo een gesprek verloopt de volgende dag, maar de lol maakt al meer dan genoeg goed.

briljant
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:sandra1905 schreef op 25 februari 2017 @ 21:09:

Gelukkig maar dat je dit zelf nog nooit hebt meegemaakt. Echt vreselijk.Ja af-schu-we-lijk. Echt verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodsandbeats schreef op 25 februari 2017 @ 21:06:

Je komt soms op die avond niet van een man af, dan geef je je nummer en doe je het later??Ik snap dat vrouwen dat doen in zo'n geval. Maar ik hebt echt over als er gezoend is en er een klik is ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Descow schreef op 25 februari 2017 @ 21:08:

[...]



Nee heb geen blauwtje gelopen haha. Anders zou ik dat gwn toegevenis het nou zoveel moeite om een heel woord te typen? gewoon. Je kan het woord ook helemaal weglaten, dan staat er hetzelfde... stom stopwoordje
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
volkomen off topic... sorry
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven