Waarom word ik gezien als ''zwak'' omdat ik geen relatie heb

25-04-2017 16:43 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word vaak als zielig gezien omdat ik nog geen sex of relatie heb gehad op mijn 24e, waarom is dat zo? Ik begrijp dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ook omdraaien: juist die mensen zijn zwak die mensen beoordelen puur op basis van het hebben van sex en relaties.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat niet als zwak. Ik denk dat het probleem niet bij jou ligt maar dan eerder bij de denkwijze van de mensen die daar iets van menen te vinden.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Omdat een relatie voor veel mensen een van de dingen in het leven is waar ze veel plezier uit halen. Je voelt je belangrijk voor iemand, geliefd en gesteund. Dat maakt dat je dat een ander ook gunt en het jammer vindt voor iemand als ze dat niet hebben. Dat je daarmee mensen labelt als "zielig" is ergens vooral kortzichtig. Alsof iedereen zijn/haar bevestiging/liefde/gezien worden uit een relatie haalt. Zoveel mensen zoveel smaken. Is eigenlijk net als kinderen hebben. Dat is zo'n bron van genot voor veel mensen dat je je niet kan voorstellen dat het geen gemis is als je ze niet hebt. En toch zijn er zat mensen zeer gelukkig zonder kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Gezien je topics hier begrijp ik dat wel hoor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 16:48:

Gezien je topics hier begrijp ik dat wel hoor.Dit.
Geef eerst dat geld maar eens terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerder zwak als mensen je daarom zielig vinden. Waarschijnlijk bedoelen ze het niet eens verkeerd, ze hebben zelf bijvoorbeeld een fijne relatie / seks en gunnen jou dit ook. Echter vergeten mensen wel eens dat niet iedereen een ander nodig heeft om gelukkig te zijn.



Ach laat ze lekker zou ik zeggen, vooral niet druk om maken
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
wie vinden jou zielig dan?
quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 16:48:

Gezien je topics hier begrijp ik dat wel hoor.Nog een keer dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 16:48:

Gezien je topics hier begrijp ik dat wel hoor.

Dit

En nogmaals zoek eens hulp voor jezelf.
Nou niet omdat je geen relatie hebt, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zeggen mensen rechtstreeks tegen je dat ze je zwak vinden of is dat jouw interpretatie?
YES !!!!



Ik las de titel en dacht.....



en ja hoor!
Ben jij echt zo?
Op je 24e hoor je helemaal sufgeneukt te zijn. Ik denk dat dat de reden is dat men je zielig vindt
.
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 25-04-2017 18:00
Reden: Echt. Laat maar.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik denk alleen hoe lelijk ben je dan dat er niemand op wil kruipen, maar zwak neuh dat niet.
Ze hebben geen zin dat jij binnenkort naast hun geld ook nog hun vent steelt.

Als jij ook in een relatie zou zitten, wordt dat een tikje ingewikkelder.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 25 april 2017 @ 19:43:

Ze hebben geen zin dat jij binnenkort naast hun geld ook nog hun vent steelt.

Als jij ook in een relatie zou zitten, wordt dat een tikje ingewikkelder.over dat geld stelen, [...], is allang al voorbij en teruggegven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2017 10:14
Reden: op de man
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1.quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 16:48:

Gezien je topics hier begrijp ik dat wel hoor.

2. Het gaat vaak niet zo zeer om het feit dat je geen relatie hebt gehad, het gaat vaak over dat de persoon die geen relatie heeft gehad ook ene stukje levenservaring lijkt te missen die die persoon heel hard nodig lijkt te hebben. Een goede vriendin van mij heeft nog nooit een relatie gehad, maar is een sociaal vaardig persoon. Niks aan het handje, die komt er wel.

Een andere vriendin van mij heeft ook nog nooit een relatie gehad maar is erg lastig in omgang. Ik zie haar vastlopen in het werk vanwege die sociale vaardigheden, maar ook in vriendschappen. een relatie zou haar een soort 'spoedcursus' sociale vaardigheden geven.

Gezien je posts hier, denk ik dat jij tot die laatste categorie behoort.
You're a diamond dear, they can't break you
quote:nicole6592 schreef op 25 april 2017 @ 20:13:

[...]





over dat geld stelen, [...], is allang al voorbij en teruggegven. High Five Nicole!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2017 10:17
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zwak het is juist sterk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier nog niet eens zo heel lang, en denk nu al Niet Alweer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven