Wanneer mag ik nu?

15-12-2014 12:14 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af ligt t nu aan mij of hoe zit dat. ... ik mag nl zo goed als nooit uitslapen. Mn vriend en ik hebben een zoon van 3,5 jaar. Natuurlijk kan je dan niet elke dag uitslapen maar 1x in de week zou ik erg prettig vinden. Mijn vriend daarentegen komt elke dag tussen 12 en 2 uur smiddags een x zn bed uit. De laatste x dat ik een keer kon blijven liggen is onderhand al weer een maand geleden. En dan als t doordeweeks gebeurd word ik alsnog t bed uit geroepen om ons kind naar de psz te brengen. Vanmorgen weer ruzie slecht geslapen doodop maar hij blijft gewoon net zo lang liggen tot ik eruit ga.. Onze zoon moet ook gewoon ontbijten etc... talloze keren over gesproken meerdere afspraken gemaakt dat ik minstens 1x per week een x kan uitslapen. Maar als puntje bij paaltje komt dan is hij beroerd of moe of doet simpelweg alsof hij slaapt of zegt dat ie eruit gaat maar draait zich om en slaapt verder...

wat moet ik hier nou mee?....

Ik weet echt niet meer hoe ik dit aan moet pakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 15 december 2014 @ 12:32:

Kook je ook elke dag? Doe jij het volledige huishouden?Over het algemeen wel ja. Ik kook was af doe de boodschappen etc. Maar dit is voor t positieve aan het veranderen hij ruimt nu elke dag een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 15 december 2014 @ 12:40:

God god god god god



Jullie verdienen elkaar.



Want als je een beetje ballen verstand had gehad had je hem natuurlijk allang het huis uitgeflikkerd geen kinderen gekregen.



( sommige mensen zal ik nooit snappen)
Houdt-ie zo weinig van je dan?
quote:Thordis2.0 schreef op 15 december 2014 @ 12:37:

Waarom accepteer je in godesnaam dat je partner in de middag uit bed komt? Waarom werk jij niet?



En met een wajong kun je vaak ook wel werken. Waarom neem je een kind met iemand die kennelijk zo beperkt is dat hij niet kan werken of vroeg kan opstaan?



Het zullen je ouders zijn zeg.Ik dacht het jij zegt het
quote:Amberil schreef op 15 december 2014 @ 12:44:

[...]





Over het algemeen wel ja. Ik kook was af doe de boodschappen etc. Maar dit is voor t positieve aan het veranderen hij ruimt nu elke dag een beetje op.Ah, jij denkt dat dit een geleidelijk proces is.
quote:bollinger schreef op 15 december 2014 @ 12:44:

[...]

Kut dat was wel een goede toevoeging inderdaad.
Maar staande ovatie!



Hij ruimt nu elke dag een beetje op!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 15 december 2014 @ 12:47:

Maar staande ovatie!



Hij ruimt nu elke dag een beetje op!!!!Applaus! In dit tempo wil hij over 35 jaar vast wel eens zijn kleinkind uit bed halen.
quote:Amberil schreef op 15 december 2014 @ 12:44:

[...]





Over het algemeen wel ja. Ik kook was af doe de boodschappen etc. Maar dit is voor t positieve aan het veranderen hij ruimt nu elke dag een beetje op.







Alle reacties Link kopieren
quote:Amberil schreef op 15 december 2014 @ 12:44:

[...]





Over het algemeen wel ja. Ik kook was af doe de boodschappen etc. Maar dit is voor t positieve aan het veranderen hij ruimt nu elke dag een beetje op.Een beetje, en wat is dat precies? Zijn eigen glas en bord?
Maak een schriftelijke taakverdeling, en stel een ultimatum. Laat je niet afschepen met uitvluchten en slappe excuses. Eén keer de taak aan zijn laars lappen = relatie over en hij eruit.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 15 december 2014 @ 12:52:

Maak een schriftelijke taakverdeling, en stel een ultimatum. Laat je niet afschepen met uitvluchten en slappe excuses. Eén keer de taak aan zijn laars lappen = relatie over en hij eruit.En dan? Moeder wil nog steeds uitslapen, heeft toch geen werk. Heeft dus ook geen geld. Nog minder te besteden voor het kind. Fijne oplossing.
quote:bollinger schreef op 15 december 2014 @ 12:54:

[...]





En dan? Moeder wil nog steeds uitslapen, heeft toch geen werk. Heeft dus ook geen geld. Nog minder te besteden voor het kind. Fijne oplossing.Doe een tegenvoorstel
quote:Amberil schreef op 15 december 2014 @ 12:44:

[...]





Over het algemeen wel ja. Ik kook was af doe de boodschappen etc. Maar dit is voor t positieve aan het veranderen hij ruimt nu elke dag een beetje op.Nou wat een prestátie van hem.
Dat arme kind is blijkbaar alleen maar een last. Ik kan me voorstellen dat niet iedere vrouw een hobbymoeder is, maar echt, dit is te erg. Ik hoop van harte dat dit niet grenst aan verwaarlozing.
Alle reacties Link kopieren
Net zolang volhouden tot hij eruit gaat, na een paar keer flink doorzetten begrijpt hij vast wel dat hij herrie krijgt wanneer hij niet meewerkt...Ik trok hier gewoon het dekbed van hem af, net zolang tot hij het door had.
quote:bollinger schreef op 15 december 2014 @ 12:54:

[...]





En dan? Moeder wil nog steeds uitslapen, heeft toch geen werk. Heeft dus ook geen geld. Nog minder te besteden voor het kind. Fijne oplossing.Alleenstaandenuitkering neem ik aan zolang ze geen werk heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 december 2014 @ 12:56:

Dat arme kind is blijkbaar alleen maar een last. Ik kan me voorstellen dat niet iedere vrouw een hobbymoeder is, maar echt, dit is te erg. Ik hoop van harte dat dit niet grenst aan verwaarlozing.omdat zij ook een keer wil uitslapen?? Jij bent niet goed wijs.
Ik wilde net mijn motto wijzigen, zie onder, blijk dat ik al meer dan tien jaar lid ben van het viva forum!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een wajong uitkering met een reden zoals ik al zei het is niet dat hij niet werkt omdat hij er geen zin in heb. Hij heeft t vaak zat geprobeerd maar een reguliere baan zit er gewoon niet in. Fysiek is er niets mis met hem. Hij heeft een lichte vorm van autisme.



En de vraag waarom wij een kind hebben? Kortom gezegd: ja dat mag je aan mij verwijten. Onze zoon was niet gepland. En ik kon t niet over mn hart verkrijgen om t weg te laten halen. Jammer dat er zo makkelijk over gedacht wordt.



En jammer dat er gedacht wordt dat er dagelijks ruzie is voor de zorg van onze zoon. Zoals ik al zei hoef ik echt niet elke dag uit te slapen. En maak hier meestal ook geen probleem van. Daar ligt mss wel de grootste fout. Mijn zoon is mijn/onze verantwoordelijkheid en waar ik met alle liefde voor zorg. Maar die enkele x wanneer ik het echt een x nodig heb wordt ook zwaar genegeerd...
Je slaapkamer gaat er beslist frisser van ruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 15 december 2014 @ 12:55:

[...]





Doe een tegenvoorstelIk geloof niet in ultimatums. Het zet mensen tegen elkaar op. To kan het m.i. het beste accepteren. Het is haar keuze geweest om met deze man een kind te krijgen. Als ze dit niet wil accepteren heeft ze vanaf nu een doel om verbetering in de situatie aan te brengen: een baan krijgen, zelfstandig worden en dan met kind weggaan.
Als ik in die situatie zou zitten, dan zou ik in de vroegte het dekbed van hem aftrekken en buiten het raam hangen om te luchten en blijven lachen en gezellig doen, zodat er geen ruimte is voor ruzie. Ik zou hem plagerig in z'n kont knijpen en hem uit bed trekken, alles met een grote lach en veel gezelligheid. Muziekje aan, lekker doortochten. Het is het perfecte seizoen ervoor en dan was het zo afgelopen, het is gewoon een kwestie van volhouden, vooral die grote lach en gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amberil schreef op 15 december 2014 @ 12:58:

Hij heeft een wajong uitkering met een reden zoals ik al zei het is niet dat hij niet werkt omdat hij er geen zin in heb. Hij heeft t vaak zat geprobeerd maar een reguliere baan zit er gewoon niet in. Fysiek is er niets mis met hem. Hij heeft een lichte vorm van autisme.



En de vraag waarom wij een kind hebben? Kortom gezegd: ja dat mag je aan mij verwijten. Onze zoon was niet gepland. En ik kon t niet over mn hart verkrijgen om t weg te laten halen. Jammer dat er zo makkelijk over gedacht wordt.



En jammer dat er gedacht wordt dat er dagelijks ruzie is voor de zorg van onze zoon. Zoals ik al zei hoef ik echt niet elke dag uit te slapen. En maak hier meestal ook geen probleem van. Daar ligt mss wel de grootste fout. Mijn zoon is mijn/onze verantwoordelijkheid en waar ik met alle liefde voor zorg. Maar die enkele x wanneer ik het echt een x nodig heb wordt ook zwaar genegeerd...Dan is het take it or leave it, blijkbaar wilde hij dit niet. Dan weg met die gast.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor je kind kiezen.



En hem dus de deur uit doen.

Anders groeit je kind op als z'n vader. Want dat is dan zijn voorbeeld.

Daar zou ik dus mooi niet voor kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven