Wanneer seks nieuwe relatie/ daten?

02-03-2015 19:05 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier in staan.

Ik ben na lang (jaren) single zijn en "lang leve de lol" weer serieus aan het daten en we hebben het uiteraard over seks gehad.

Ik gaf aan niet direct seks te willen binnen enkele dates. Alleen al omdat ik denk dat de man dan bewust/ onbewust denkt "de buit is binnen".

Plus ik wil eerst enige zekerheid hebben dat het goed zit op het mentale vlak en niet alleen puur lichamelijke aantrekkingskracht is.

Daar kon hij zich goed in vinden al was hij van mening dat het niet perce "slecht" is of niks meer (/ meer dan een scharrel bijv) kan worden als je dat wel doet.

Hoe dan ook, ik blijf bij mijn punt ondanks de aantrekkingskracht en opbouwende spanning. :P

Maar ik merk dat ik eigenlijk geen antwoord voor mezelf kant en klaar heb op de vraag: Wanneer dan wel?

Als het officieel is? Na een paar weken?

Ik vind het een moeilijk punt.

En ik ben benieuwd daarom benieuwd naar jullie gedachtes en ervaringen hier mee.

Ik heb seks:

Totaal aantal stemmen: 86

Tijdens de eerste date (17%)
Binnen een week na meerdere dates (niet op de eerste date) (3%)
Binnen 2 weken (20%)
Binnen 3 weken (7%)
Na een maand (7%)
Na 2 maanden (8%)
Na 3 of meer maanden (10%)
Voor we officieel een relatie hebben (6%)
Pas als we officieel een relatie hebben (21%)
Alle reacties Link kopieren
Je mist de optie " na het huwelijk " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
o nooit.





Maar ik ben geen goede norm
Ik deed het altijd als ik zin had. Soms de eerste keer. Soms na een paar dates. Soms werd het wat, soms niet. Als een man denk de buit is binnen, laat maar. Dan is het mijn type niet. Zulke oppervlakkige, ouderwetse, met 2 maten metende man wil ik geen eens een relatie. Dan hoop ik maar dat de seks wel goed was. Anders is het helemaal zonde van mijn tijd geweest...
Gewoon wanneer het goed voelt natuurlijk. Of dat nou na 1 date of 6 dates is.
En wanneer is een relatie officieel dan? Als je zijn ouders ontmoet hebt? Als hij je om verkering gevraagd heeft?
Volgens The Big Bang Theory bij de derde date.
Wat is er op 3de date dan?
Hij gaat je zeker weten niet leuker vinden wanneer je de seks afhoudt om 'elkaar beter te leren kennen'.



Genoeg mensen zijn seksueel niet compatible, TO. Het is een stuk handiger om daar na korte tijd achter te komen dan na de ontmoeting met de wederzijdse ouders, zo te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Blijfgewoonbianca, oeps! Niet aan gedacht. Maar voor mijn eigen situatie ook niet relevant eigenlijk.



Moiren_, als je dat samen hebt besloten. Hoe is voor ieder anders uiteraard.



LieveSophie, heb je wel een goed punt! Maar persoonlijk zou ik me er shit bij voelen als het dan niks wordt denk ik.
Oh, en je poll zuigt dus, TO. Gebruik je gezonde verstand, stel ik voor. LieveSophie verwoordt het gezonde verstand het best, vind ik.
Dus op en dag ga je samen aan tafel zitten en "besluit" je dat je een relatie hebt? Dat gebeurt toch gewoon?
quote:LieveSophie schreef op 02 maart 2015 @ 19:14:

Wat is er op 3de date dan?Je kijkt het vast niet op tv
Gebeurd je dat vaak Amand? Dat je tot iemand aangetrokken voelt en de seks werkt niet? Heb dat zelf niet vaak meegemaakt. Zoenen zegt wel wat wmb.
quote:Bromelia schreef op 02 maart 2015 @ 19:17:

[...]



Je kijkt het vast niet op tvIs het een programma? Ken het niet nee. Ben wel benieuwd naar de reden.
.
Alle reacties Link kopieren
Amand, ben ik niet met je eens. Alleen maar uitstellen werkt ook niet in t voordeel uiteraard, maar denk toch dat mannen meer respect voor een vrouw hebben als je niet op de eerste date het bed in duikt. Als je serieus date dan. ONS/ scharrel daten is anders uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn huidige al op de 2e date, we hadden er gewoon in zin. Inmiddels 12 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveSophie schreef op 02 maart 2015 @ 19:18:

Gebeurd je dat vaak Amand? Dat je tot iemand aangetrokken voelt en de seks werkt niet? Heb dat zelf niet vaak meegemaakt. Zoenen zegt wel wat wmb.Wederom goed punt
quote:LieveSophie schreef op 02 maart 2015 @ 19:18:

Gebeurd je dat vaak Amand? Dat je tot iemand aangetrokken voelt en de seks werkt niet? Heb dat zelf niet vaak meegemaakt. Zoenen zegt wel wat wmb.

Ik heb echt heul veul ongelofelijk slechte seks gehad vroegâh. Blijkbaar won het 'verover!'-duiveltje het toen vaak van het kritische engeltje op de schouder. Dat is de vloek waar we als mannen mee opgezadeld zijn, hè; die pik moet erin. No matter what.



Gelukkig helpt het ouder worden bij het kunnen weerstaan van dat duiveltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 02 maart 2015 @ 19:17:

Dus op en dag ga je samen aan tafel zitten en "besluit" je dat je een relatie hebt? Dat gebeurt toch gewoon?



Wow, wat zwart wit gedacht zeg.

Ik communiceer daar over, neem aan andere mensen meestal ook.
Alle reacties Link kopieren
Daar zit je dan met je wormen in Naarden.



In ieder geval heb je idd geen lol meer zo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maar stel dat je na 2 maanden seks hebt en hij denkt: he he gelukt... Doei!

Of het valt (beide?) tegen?

Of of of

Gewoon je gevoel volgen en een beetje logisch/ kritisch blijven nadenken.
quote:atorka schreef op 02 maart 2015 @ 19:23:

[...]





Wow, wat zwart wit gedacht zeg.

Ik communiceer daar over, neem aan andere mensen meestal ook.Nee, ik kom op een gegeven moment in een fase dat het wat serieuzer wordt, als je familie en vrienden gaat ontmoeten ed. Dat kan wel 6 maanden duren. VErschrikkelijk, zo lamg geen seks met diegene die je woest aantrekkelijk vindt
Alle reacties Link kopieren
Mijn pol is veranderd? Ik had meer opties neergezet. Wellicht doordat ik 'm mobiel heb gemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven