Wanneer seks nieuwe relatie/ daten?

02-03-2015 19:05 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier in staan.

Ik ben na lang (jaren) single zijn en "lang leve de lol" weer serieus aan het daten en we hebben het uiteraard over seks gehad.

Ik gaf aan niet direct seks te willen binnen enkele dates. Alleen al omdat ik denk dat de man dan bewust/ onbewust denkt "de buit is binnen".

Plus ik wil eerst enige zekerheid hebben dat het goed zit op het mentale vlak en niet alleen puur lichamelijke aantrekkingskracht is.

Daar kon hij zich goed in vinden al was hij van mening dat het niet perce "slecht" is of niks meer (/ meer dan een scharrel bijv) kan worden als je dat wel doet.

Hoe dan ook, ik blijf bij mijn punt ondanks de aantrekkingskracht en opbouwende spanning. :P

Maar ik merk dat ik eigenlijk geen antwoord voor mezelf kant en klaar heb op de vraag: Wanneer dan wel?

Als het officieel is? Na een paar weken?

Ik vind het een moeilijk punt.

En ik ben benieuwd daarom benieuwd naar jullie gedachtes en ervaringen hier mee.

Ik heb seks:

Totaal aantal stemmen: 86

Tijdens de eerste date (17%)
Binnen een week na meerdere dates (niet op de eerste date) (3%)
Binnen 2 weken (20%)
Binnen 3 weken (7%)
Na een maand (7%)
Na 2 maanden (8%)
Na 3 of meer maanden (10%)
Voor we officieel een relatie hebben (6%)
Pas als we officieel een relatie hebben (21%)
Alle reacties Link kopieren
quote:pritzels102 schreef op 02 maart 2015 @ 19:30:

Hier mochten ze hem er altijd gelijk inhangen. Weet je tenminste gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik heb teveel topics over mini pipi s en piemels zo lang en dik als een onderarm gelezen.Gadverdamme, wat een smerige uitspraak 'hem er gelijk inhangen'.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit ook een simpele vraag: als het goed voelt.

Al die termijnen, daar geloof ik niet in.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties so far!



Zitten wel een boel reacties tussen waar ik me verbaas over het gehalte "zwart/wit denken / voor een ander invullen zonder te weten hoe of wat, maar dat is wellicht het risico van dit onderwerp. ;)



Ik zal mezelf enigszins toelichten; Ik ben al zo lang uit de running op het serieuze vlak dat ik aan mezelf merk dat ik er weer in moet komen, ofzo?

Ik heb mezelf lang afgesloten/ buitengesloten voor relaties, mede uit angst om gekwetst te worden.

Het is wat onwennig daardoor.

Hiervoor wel scharrels gehad want die zijn dan makkelijk en duidelijk: je weet wat je aan elkaar hebt, (zo lang er geen gevoel bij komt kijken uiteraard).

En ik wil dit gewoon niet verpesten want het is echt een leuke man, tot nu toe.



Ik kan mezelf nu wel een beter beeld vormen. Inderdaad als het goed voelt, in m'n hart. En dat moment doet zich vast vanzelf aan inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Denk er eens over na of je je wat meer bloot wil geven op een andere manier! Door bijv aan te geven wat je hier schrijft. Of hem dit topic laten lezen.



Want ik lees niet dat je je onzekerheid met hém deelde? Of wel (niet alles gelezen)

Als het goed zit hoort ie dit met liefde aan, ontstaat er een groter gevoel van vertrouwen. Wie weet heeft hij hetzelfde? Of herkent ie het van n ander moment in zijn leven!

Vergeet niet dat t met elke nieuwe vlam een 'eerste keer' is dus ook hij zal postief gespannen/benieuwd zijn.



En tataaa, indirect gevolg: ook je vraagteken wanneer je met m wil vrijen zal steeds kleiner worden, door dat jullie elkaar gewoon beter leren kennen en vertrouwen........



wedden?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:atorka schreef op 02 maart 2015 @ 19:20:

Amand, ben ik niet met je eens. Alleen maar uitstellen werkt ook niet in t voordeel uiteraard, maar denk toch dat mannen meer respect voor een vrouw hebben als je niet op de eerste date het bed in duikt. Als je serieus date dan. ONS/ scharrel daten is anders uiteraard.



Ben het hier niet mee eens. Waarom zou ik geen respect hebben als we iets doen waar we allebei zin in hebben?

En weet jij van tevoren of iets een serieuze date is of een scharrel? Ikke niet hoor.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Misia, lief berichtje, dankjewel!!

Hij weet wel het een en ander ja, maar ik zal op een volgende date met hem wat meer de diepte induiken daar over.



Viva-Adam, dat weet ik wel van te voren ja.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wachten tot het goed voelt.



Bij mij is het toch meestal pas naar 6 weken ofzo... Eerst een paar keer uit eten, samen koken, misschien bios, zijn huis keuren...
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Als een relatie krijgen valt of staat met het tijdstip wanneer je samen seks hebt, dan is al het andere waarom het een relatie zou kunnen worden toch weinig waard?



Ik moet sowieso een aantrekkingskracht voelen, als ik de man in kwestie niet het liefst het bed in wil sleuren dan laat maar.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je gewoon teveel koudwatervrees
Alle reacties Link kopieren
Heb je al met je vriend gepraat, feeling any better?

Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:atorka schreef op 03 maart 2015 @ 01:14:

Misia, lief berichtje, dankjewel!!

Hij weet wel het een en ander ja, maar ik zal op een volgende date met hem wat meer de diepte induiken daar over.



Viva-Adam, dat weet ik wel van te voren ja.Ipv de diepte erin te duiken is mijn advies gewoon een keer het bed in te duiken.
Alle reacties Link kopieren
Ja we hebben het er over gehad.

En ik doe idd waar ik me goed bij voel, fuck m'n rationaliseren en overdenken
Alle reacties Link kopieren
that's the spirit :)!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ik leerde haar kennen en het werd gewoon een goede diepe vriendschap Zonder (friendshipwithOUTbenefits). Pas na drie maanden was duidelijk dat we verder wilden, met elkaar...



PS. de poll heb ik maar niet ingevuld omdat ik geen dame ben...
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.
Alle reacties Link kopieren
Nou om maar even terug te komen op hoe het inmiddels er voor staat; GAME OVER.



Uiteindelijk seks gehad en meneer gaf na een aantal dagen aan dat hij "ineens" niet meer de "drive" voelde om me weer te zien zoals voorheen.

Kwam het door de slechte seks? Nee, want de seks was zeker goed en ja dat kan ik met zekerheid zeggen.

Ik heb hem met zijn eigen woorden geconfronteerd maar daar had hij niet van terug.

Dus, guess what. I'm played.

Voortaan blijf ik sowieso toch seksueel afstand bewaren tot ik weet waar ik aan toe ben. Call me oldfashioned, it works for me.

Ik heb geen zin om bespeeld en gebruikt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan geen garanties in het leven
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Snap het niet. Ga je nu de volgende keer tien jaar wachten met seks?
F.U.
Mannen zitten wat dit betreft (generaliserend) misschien anders in elkaar dan vrouwen. Zijn veel sneller into dan de tegenhangster..(of praat ik nu voor mezelf ?)...Realistisch ?: als het "moet" gebeuren em allebei into.....leven en laten leven denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:atorka schreef op 29 maart 2015 @ 13:35:

Nou om maar even terug te komen op hoe het inmiddels er voor staat; GAME OVER.



Uiteindelijk seks gehad en meneer gaf na een aantal dagen aan dat hij "ineens" niet meer de "drive" voelde om me weer te zien zoals voorheen.

Kwam het door de slechte seks? Nee, want de seks was zeker goed en ja dat kan ik met zekerheid zeggen.

Ik heb hem met zijn eigen woorden geconfronteerd maar daar had hij niet van terug.

Dus, guess what. I'm played.

Voortaan blijf ik sowieso toch seksueel afstand bewaren tot ik weet waar ik aan toe ben. Call me oldfashioned, it works for me.

Ik heb geen zin om bespeeld en gebruikt te worden.



Daarom heeft calculerend daten geen zin. Je kunt zoveel regeltjes opstellen als je wilt, als elke regel bedoeld is om je te beschermen dan heb je in de basis gewoon geen vertrouwen in jezelf.

The player gets played en dat is met jou ook gebeurd. Iedereen raakt vroeg of laat gekwetst. De één kiest ervoor zich niet te beschermen en zonder angst in het leven te staan, de ander barricadeert het hart en de gevoelens met 'regels'. Jij behoort tot de laatste categorie.



Bouw een basis van werkelijke eigenwaarde dan kun je de Bijbel met Regels uit het raam flikkeren.
Jammer dat hij dan besluit je eerst een boel onzin voor te schotelen als hij in de gaten heeft dat jij er heel anders tegenaan kijkt; als hij alleen maar date om zo snel mogelijk seks te hebben met iemand en diegene dan aan de kant te schuiven, waarom daar dan niet eerlijk in zijn en een meer compatible persoon zoeken die er hetzelfde instaat? Ik vind dit redelijk misselijk gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Er anders tegenaan kijken en er ook naar handelen zijn 2 verschillende dingen norocketman. Ze had beter haar tijd kunnen besteden in onderzoeken wat voor man hij is/was in plaats van angstvallig haar seks-regeltjes uit te leggen en te verdedigen.



Mensen pakken wat er te pakken valt en angst is vaak een uitnodiging tot bedrogen worden. Hij voelde verdomd goed aan dat ze bang was en zei precies wat ze wilde horen zodat ze met zijn woorden als 'belofte' in slaap gesust werd, om vervolgens met een kater wakker te worden.
Ik wil niet zeggen 'I told you so', TO, maarruh... I told you so. Ik hoop dat je de afgelopen maand (tot na de seks dus) een erg leuke tijd met hem gehad hebt.



Je had die maand ook kunnen gebruiken om met een ander iets moois op te bouwen en het had je een desillusie gescheeld. Zelf gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:atorka schreef op 29 maart 2015 @ 13:35:

Nou om maar even terug te komen op hoe het inmiddels er voor staat; GAME OVER.



Uiteindelijk seks gehad en meneer gaf na een aantal dagen aan dat hij "ineens" niet meer de "drive" voelde om me weer te zien zoals voorheen.

Kwam het door de slechte seks? Nee, want de seks was zeker goed en ja dat kan ik met zekerheid zeggen.

Ik heb hem met zijn eigen woorden geconfronteerd maar daar had hij niet van terug.

Dus, guess what. I'm played.

Voortaan blijf ik sowieso toch seksueel afstand bewaren tot ik weet waar ik aan toe ben. Call me oldfashioned, it works for me.

Ik heb geen zin om bespeeld en gebruikt te worden.Helaas zijn veel mannen gek op uitdagingen. Ben jij moeilijk het bed in te krijgen? Dan is dat een leuk spel en dan is de uitdaging weg als het doel bereikt is. Helpt langer wachten dan? Nee helaas niet altijd, of ze moeten hun geduld verliezen, maar dat kan ook gebeuren met iemand met oprechte bedoelingen. Dus helaas hebben al die regetjes weinig nut. Let op je gevoel en baal niet te erg als je het een keer mis had. Dat hoort er gewoon bij helaas.
Sensy, je hebt gelijk. Beter had TO het hele onderwerp gewoon niet aangekaart en zien wat er uit rolt. Duurt het zo'n gast te lang dan pakt hij z'n biezen vanzelf wel als hij niet op een relatie zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:atorka schreef op 29 maart 2015 @ 13:35:

Nou om maar even terug te komen op hoe het inmiddels er voor staat; GAME OVER.



Uiteindelijk seks gehad en meneer gaf na een aantal dagen aan dat hij "ineens" niet meer de "drive" voelde om me weer te zien zoals voorheen.

Kwam het door de slechte seks? Nee, want de seks was zeker goed en ja dat kan ik met zekerheid zeggen.

Ik heb hem met zijn eigen woorden geconfronteerd maar daar had hij niet van terug.

Dus, guess what. I'm played.

Voortaan blijf ik sowieso toch seksueel afstand bewaren tot ik weet waar ik aan toe ben. Call me oldfashioned, it works for me.

Ik heb geen zin om bespeeld en gebruikt te worden.





Ja kan het ook statistisch zien. Ook al had je geen seks gehad, dan was er nog een grote kans dat het game over was geweest na 4/5 of 6 weken. Of na 8 weken. Of Drie maanden. Heel veel beginnende verkerings lopen op niks uit. Of je nou het bed in duikt of niet.



Ik snap de behoefte van mensen om het af te schuiven op het seks hebben ook niet. De kans dat het op niks uitliep was al groot vannaf date 1. Dus waarom overanalyseren?



En waarom het zien als iets dat je is afgepakt of zo?. Als je iets niet weg wil geven (nou ja, je krijgt er als het goed is ook zelf een leuke wip voor terug), dan moet je het niet doen.



Mensen moeten echt zelf weten of ze wel of niet seks met een ander hebben, maar het idee dat je er iemand mee bindt vind ik zo raar. Als je het doet, doe het dan omdat je het op dat moment zelf wilt. Niet om er iets voor terug te krijgen. Ik vind dat 'I'm played' zo slachtofferig. Je kiest voor iets waar je zelf ook plezier aan hebt gehad. Seks hebben om er binding voor terug te krijgen vind ik eigenlijk niet zo eerlijk.



Dat iemand niet van gedachte zou mogen veranderen vind ik ook al zo raar. Dat hoort gewoon bij het leven. Stel je komt erachter dat je seksueel niet zo klikt, nou dan toch prima om ieders zijns weegs te gaan?



Je wilt toch ook iemand die verkering met je wil blijven hebben omdat hij dat wil, niet omdat hij of zij toevallig iets hebben gezegd waar ze van gedachte over zijn veranderd?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven