Wat is jouw leukste wraakactie?

04-04-2011 13:26 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het zoveelste irritante enquete topic, heb ik toch stiekem een lach op mijn gezicht.



Ik heb dagen misschien wel weken gefantaseerd over een gave wraakactie! Niet utgevoerd en alweer jaren geleden.



We (vriendinnetje en ik) zouden 's nachts met bivakmutsen op (tsja je moet het wel een beetje spannend maken) zijn hele huis (ramen en deur) en auto helemaal ondersmeren met kroketten!



Gelukkig niet gedaan, maar was wel leuk om te bedenken.



Hebben jullie ook wel eens zoiets bedacht?
quote:valentinamaria schreef op 04 april 2011 @ 14:01:

k had wel een klein probleempje toen bij de sloveense douane.

ik zag er natuurlijk nogal woest uit, en bereikte die grens om middernacht.

vroegen ze me wat een vrouw alleen daar deed, een verward verhaal verteld over boyfriend, veel woede natuurlijk.

gingen ze m,n hele auto op de kop zetten, dachten natuurlijk dat boyfriend in stukken gesneden in de koffers zat.

Echt hilarisch!



Ik ben zelf nooit zo ad rem om een goede actie te verzinnen op het goede moment.

Met kleine dingen lukt het wel, zoals: iemand die bij het instappen in de trein echt enorm voorkruipt (in de spits is het druk, ok, en iedereen wil zitten, maar mensen die al instappen voordat de uitstappers een kans hebben gehad vind ik echt irritant), die probeer ik altijd een plaats afhandig te maken door te proberen na een overstap hem/haar voor te zijn, of bij het uitstappen hem/haar erg in de weg te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet het hele topic gelezen, dus kans op enorme mosterd, maar:



De beste wraak is om verder te gaan met je leven en te laten zien dat je prima zonder hem kunt.



Al die andere wraakacties vind ik vooral heel sneu overkomen. Zegt meer over jou dan over hem.
Alle reacties Link kopieren
blackdress, ik kon zo goed zonder hem dat ik hem gelijk heb achter gelaten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 04 april 2011 @ 14:08:

En ik heb zijn dikke vette auto aan twee kanten langs het hek gereden.Dit vind ik bijv. echt heel triest. Daarmee laat je je zo ontzettend kennen en zet je jezelf zo zwak neer. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex zat de hele tijd op de computer (ik werkte in ploegendiensten) en opeens besloot ze op vakantie te gaan.

Zij studeerde nog dus kon zelf bepalen hoe wat of wanneer maar ik kon geen vrij krijgen voor die korte termijn.

Mijn ex dus alleen gegaan.

Toen ze terug kwam vertelde ze dat ze 'daar' iemand had leren kennen en dat ze verder wou met die ander.



Toen ik hoorde dat die ander naar Nederland zou komen heb ik het huis van mijn ex vol gezet met allemaal baby spulletjes en foto's en kleding enzo, dat kon ze niet verklaren en haar scharrel geloofde er niks meer van.

Die is dan ook dezelfde dag nog vertrokken.



Dat was voor mij de perfecte wraakactie.



Ik vind het niet erg om mezelf dan te laten kennen.. Ik heb er in ieder geval heel veel lol om gehad!

Alle reacties Link kopieren
Jee Meili, dat je voor je wraakactie ook nog eens geld uitgeeft vind ik wel heel apart. Babyspulletjes en kleertjes kosten wel wat meer dan enkele smsjes.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat kost niks hoor.

Ik heb ze ff van mn zus geleend.

Geen geld aan verspilt dus.
Alle reacties Link kopieren
toen mijn ex na maanden mijn nieuwe vriend stalken en diverse verhalen nog niet stopte met irritant zijn en bedreigen etc etc hebben we gedurende 3 maanden om de 2 wkn een advertentie voor een volkswagenbusje van 3 jaar oud voor 9000 gulden in de particulier gezet.. ( toen was MP nog niet zo populair) met zijn telefoonnummer erbij.

Hij werd compleet gek gebeld... Heerlijk!



Hij heeft daarna gebeld om te vragen of we wilde stoppen met die advertenties en heeft nooit meer iets van zich laten horen.



Heerlijke wraakactie MET resultaat
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol geweldig! Zijn verder ook geen gewilde busjes nee



Zelf heb ik eigenlijk geen wraakacties. Ben een suf doosje wat dat betreft. Ik kom pas achteraf op zulke dingen en voer het dus nooit uit.
Alle reacties Link kopieren
Wraak is eigenlijk een teken dat je nog niet verder kunt. Daarom helemaal eens met Blackdress.



Sorry, hoor hier ook helemaal niet op dit topic thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit wraak genomen op iemand.(al zou ik dat wel willen.. maar dan als in iemand een fiks lesje leren..)



Maar sommige mannen/vrouwen verdienen het wel,vind ik dan..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ja,dat vind ik ook .Wraak heb ik ook nog nooit genomen ,dochter wel .Was flink belazerd en heeft via hyves [www] al vrij snel te kennen gegeven een nieuwe lover te hebben ,terwijl ze alleen aan het daten was.Ex wilde haar dus terug en kon de hoogste boom in
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al meerdere mannen geabonneerd op digitale nieuwsbrieven. Genoeg om geen schade aan te richten maar er wel voldoening uit te halen.
Alle reacties Link kopieren
Nog een geweldige voor een bruidsnacht vond ik deze:



- laat 2 muizen los in de slaapkamer van het nieuwe stel

- schrijf op de ene muis het getal 1

- schrijf op de andere muis het getal 3



En dan een flesje wijn opentrekken en nagaan hoe dat stel hysterisch rond aan het zoeken is naar de derde muis.



Werkt ook bij minnaressen overigens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Holgadepolga schreef op 13 april 2011 @ 22:04:

Nog een geweldige voor een bruidsnacht vond ik deze:



- laat 2 muizen los in de slaapkamer van het nieuwe stel

- schrijf op de ene muis het getal 1

- schrijf op de andere muis het getal 3



En dan een flesje wijn opentrekken en nagaan hoe dat stel hysterisch rond aan het zoeken is naar de derde muis.



Werkt ook bij minnaressen overigens!Wat een rare aktie. Zielig voor de muizen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 04 april 2011 @ 15:44:

mijn oudste broer houdt niet van, wat hij noemt, kitsch. hele huis en tuin stylisch en strak, te zen om een kado voor te halen wat erbij past. tenminste, niet in een normale prijsklasse.

toen hij en mijn schoonzus op vakantie waren heb ik samen met mijn andere broers en zussen hun voortuin volgezet met de meest kitscherige tuinkabouters, sommigen zongen liedjes, veel knipperende lampjes enzo.



eerst was hij totaal verbijsterd, maar kon natuurlijk niet kwaad worden.

mijn schoonzus vond het super.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Holgadepolga schreef op 13 april 2011 @ 22:04:

Nog een geweldige voor een bruidsnacht vond ik deze:



- laat 2 muizen los in de slaapkamer van het nieuwe stel

- schrijf op de ene muis het getal 1

- schrijf op de andere muis het getal 3



En dan een flesje wijn opentrekken en nagaan hoe dat stel hysterisch rond aan het zoeken is naar de derde muis.



Werkt ook bij minnaressen overigens!Raar en lijkt mij dus niets om een muis vast te pakken en nummer op te schrijven ,doodeng
Alle reacties Link kopieren
quote:Holgadepolga schreef op 13 april 2011 @ 22:04:

Nog een geweldige voor een bruidsnacht vond ik deze:



- laat 2 muizen los in de slaapkamer van het nieuwe stel

- schrijf op de ene muis het getal 1

- schrijf op de andere muis het getal 3



En dan een flesje wijn opentrekken en nagaan hoe dat stel hysterisch rond aan het zoeken is naar de derde muis.



Werkt ook bij minnaressen overigens!Afgezien van het feit dat het nieuwe stel waarschijnlijk met andere dingen bezig is dan met muizen bekijken, vind ik dit een hoog Fatal Attraction gehalte hebben.
Alle reacties Link kopieren
mijn buurvrouw belde mij altijd op om kwart voor zes in de ochtend en hing dan op, als wraakactie omdat ik geen relatie met haar wou.



Echter wist ik na 4 ochtende al dat zij het was. Als ik haar dan tegen kwam zij ik altijd goedendag en bleef zeer vriendelijk. Later toen ik verhuisde heb ik gezegd dat ik het jammer vond dat ze me niet meer belde 's ochtends vroeg. Ik wou haar mijn nieuwe telefoonnummer geven maar dat wou ze niet. Ik heb zelden iemand zo rood aan zien lopen van woede.
Alle reacties Link kopieren
quote:vanhetgoedeleven schreef op 14 april 2011 @ 14:44:

mijn buurvrouw belde mij altijd op om kwart voor zes in de ochtend en hing dan op, als wraakactie omdat ik geen relatie met haar wou.



Echter wist ik na 4 ochtende al dat zij het was. Als ik haar dan tegen kwam zij ik altijd goedendag en bleef zeer vriendelijk. Later toen ik verhuisde heb ik gezegd dat ik het jammer vond dat ze me niet meer belde 's ochtends vroeg. Ik wou haar mijn nieuwe telefoonnummer geven maar dat wou ze niet. Ik heb zelden iemand zo rood aan zien lopen van woede. Kijk. Dat vind ik nou een leuke wraakactie.
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar lang pizza, kebab, döner, friet ga zo maar door besteld op de naam van mijn verschrikkelijke schoonzus en bij haar laten bezorgen. Voelde best goed.
quote:kansloosx schreef op 14 januari 2016 @ 10:57:

Een half jaar lang pizza, kebab, döner, friet ga zo maar door besteld op de naam van mijn verschrikkelijke schoonzus en bij haar laten bezorgen. Voelde best goed.Nou je nickname past precies bij je.....
Alle reacties Link kopieren
Ex was vreemdgegaan. Ik had zijn autosleutels nog. Ik ben een aantal keer hard langs een flitspaal gereden en toen heb ik zijn sleutels in zijn brievenbus gedaan.
Ik had in mijn vorige wijk een buurvrouw die op zijn tijd heel vervelend kon zijn. Dus heeft een vriend van mij haar website een tijd platgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe liefde kon niet kiezen tussen mij en een ander....



Goed plan bedacht hij had foto's van mij in huis,ik wist waar ze lagen.(nl in de verzekeringsmap)

Terwijl hij werkte een collega laten bellen naar de tegenpartij met een heel verhaal dat de verzekeringspapieren niet

in orde waren of zij dat even wilde checken.

Geloof me hij had wat uit te leggen die avond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven