Wat is zij voor hem??

09-12-2016 21:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.. heb net een account aangemaakt na zo lang alleen maar te hebben meegelezen. Ik vind jullie reacties vaak waardevol en ik heb nu zelf een EERLIJKE mening nodig.



Ik ben wanhopig. Het is vlak voor kerst, de boom staat en de kinderen opgewonden. Gisteren ben ik er achtergekomen dat mijn man al twee jaar of misschien 3 jaar vreemdgaat. Met dezelfde vrouw!!!!! Ik heb een heel oude mail gelezen en ze appen nog steeds bijna dagelijks blijkt. Hij heeft het opgebiecht, in een dronken boze bui. Ik ben kapot!!! Hij zegt dat ze niets voorstelt, alleen maar voor de sex blablabla. Kan dit echt waar zijn?? Na zo lang met dezelfde?! Noem me dom maar ik wil het zo graag geloven.. houdt hij van haar? Hij zegt van niet en dat hij bij mij wil blijven maar ik kan het niet geloven Alleen.sex zou ik trouwens ook heel erg vinden, maar minder erg omdat ikzelf door medische problemen niet graag sex heb. Help!! Moet het weten...
Alle reacties Link kopieren
Je moet hem geloven (of niet). We kunnen niet in je man hoofd kijken.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
De enige die het echte antwoord weet is je man. Dit is hoe dan ook een nare situatie. Je moet echt voor jezelf op komen.
Say it like you mean it.
Als het al jaren bezig is: Hopeloze zak (die ex van je) en zaak.



Of denk je echt dat na jaren jou te bedriegen jij hem nog ooit kan vertrouwen?

En geen relatie zonder vertrouwen.
Wat valt er nog te "weten"?
Alle reacties Link kopieren
Het is mogelijk.
quote:AskWendy schreef op 09 december 2016 @ 21:07:

De enige die het echte antwoord weet is je man. Dit is hoe dan ook een nare situatie. Je moet echt voor jezelf op komen.Mhaw. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat haar man liegt over hoe belangrijk die vrouw voor hem is.
Alle reacties Link kopieren
Ja niet fraai in een relatie. Aan de andere kant: hoe beinvloedt het niet (kunnen/willen) hebben van sex jullie relatie?
Alle reacties Link kopieren
Wat erg dat je al jaren bedrogen bent.

Bah!



Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop nog steeds dat hij alleen van mij houdt, dat ik zijn wereld ben. We zijn gelukkig dat dacht ik echt Het idee dat hij zo lang ook iemand anders in zijn hoofd heeft gehad maakt me misselijk. Maar hij zegt dat ze geen rol speelt in zijn gedachten. En nee, daarnaast denk ik niet dat ik hem nog kan vertrouwen ooit maar liegt hij nu nog steeds?
Alle reacties Link kopieren
Misschien weet hij het zelf niet eens wat ze voor hem betekent.



Ik persoonlijk zou in ieder geval niets meer geloven wat uit de mond komt van iemand die mij al drie jaar bedriegt en voorliegt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Het klinkt alsof je get belang van seks wat onderschat. Jarenlang "alleen maar" seks klinkt niet zo geloofwaardig
Alle reacties Link kopieren
En het niet hebben van sex is een probleem, maar liever nog had ik gehad dat hij dan naar de wallen was gegaan hoewel dat idee ook verschrikkelijk is. Maar een man heeft sex nodig?
Een open relatie beslis je met 2.

Niet hij op zichzelf 3 jaar geleden.

Om dan 3 jaar te zwijgen en je te bedriegen.



Het is niet dat het bij 1 of 2 keer is gebleven.

Of dat het in een dronken bui gebeurd is.

Hij heeft 3 jaar lang zijn "dubbel leven" verborgen.



Als jij alsnog met hem doorgaat, zal hij de boel alleen nog beter gaan verbergen.

En nog harder gaan liegen.
Alle reacties Link kopieren
Daden zeggen meer dan woorden. Hij zal van jullie beiden iets nodig hebben, misschien vindt hij jullie ook wel leuk..maar hij belazert jullie ook. Dus liefde? Nee, niet voor haar en niet voor jou. Niet zoals ik liefde zou definieren tenminste.



1tip: wat er ook gebeuren gaat...want het zal nog verwarrender worden..ga af op zijn daden en niet op woorden.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Waar is je man nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 december 2016 @ 21:13:

[...]





Mhaw. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat haar man liegt over hoe belangrijk die vrouw voor hem is.Ik denk dit dus ook diep van binnen
Wat een eikel dat hij het verteld heeft.
Ik zou overigens een SOA-test laten doen.



Nu is het zogezegd maar 1 iemand.

Maar wie weet wat houdt hij nog achter en met wie heeft hij allemaal in bed gelegen?





Weet "die andere" overigens dat hij vrouw en kinderen heeft?

Of heeft hij haar wijsgemaakt dat hij vrij is?
Alle reacties Link kopieren
Al 2 of 3 jaar een affaire, lijkt me sterk dat daar geen gevoel bij zit. Wellicht niet zo diep als bij jou, maar alleen platte seks zou ik ook niet geloven.



Sterkte
Seks is voor hem een probleem in jullie relatie en hij heeft ervoor gekozen om dat in z'n eentje op te lossen. Tsja. Vroeger of later was er toch een moment gekomen dat het erop of eronder was geweest voor jullie vanwege de seks-problemen.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:17:

En het niet hebben van sex is een probleem, maar liever nog had ik gehad dat hij dan naar de wallen was gegaan hoewel dat idee ook verschrikkelijk is. Maar een man heeft sex nodig?Niet alleen een man. Ik zou ook niet zonder willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:18:

Wat een eikel dat hij het verteld heeft.Hoe bedoel je dit?
Waar is je man nu?
Wat rot voor je; veel sterkte gewenst!

Als het niets voorstelt, waarom heeft hij het je dan niet verteld in die twee of drie jaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven