Wat is zij voor hem??

09-12-2016 21:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.. heb net een account aangemaakt na zo lang alleen maar te hebben meegelezen. Ik vind jullie reacties vaak waardevol en ik heb nu zelf een EERLIJKE mening nodig.



Ik ben wanhopig. Het is vlak voor kerst, de boom staat en de kinderen opgewonden. Gisteren ben ik er achtergekomen dat mijn man al twee jaar of misschien 3 jaar vreemdgaat. Met dezelfde vrouw!!!!! Ik heb een heel oude mail gelezen en ze appen nog steeds bijna dagelijks blijkt. Hij heeft het opgebiecht, in een dronken boze bui. Ik ben kapot!!! Hij zegt dat ze niets voorstelt, alleen maar voor de sex blablabla. Kan dit echt waar zijn?? Na zo lang met dezelfde?! Noem me dom maar ik wil het zo graag geloven.. houdt hij van haar? Hij zegt van niet en dat hij bij mij wil blijven maar ik kan het niet geloven Alleen.sex zou ik trouwens ook heel erg vinden, maar minder erg omdat ikzelf door medische problemen niet graag sex heb. Help!! Moet het weten...
quote:Pinda-Kaas schreef op 09 december 2016 @ 21:39:

Ik twijfel nog
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:32:

[...]





Ja heel vaak. Vroeger vond ik sex leuk maar nu is het een grote berg voor me geworden. Hij had eerlijk kunnen zijn, maar dit had ik niet verwachtZou jij er open voor hebben gestaan dat hij de seks buiten de deur kon zoeken dan?
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:36:

[...]



Je conclusie klopt niet.Nou ja, als hij al 3 jaar zijn heil ergens anders zoekt lijkt het me niet onmogelijk dat hij nu de bom gebarsten is ook bij haar zit?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die zegt dat ik hem moet laten gaan; dat weet ik.. ik kan bij hem weg gaan ben niet financieel afhankelijk en onze kinderen zijn niet heel klein meer. Maar ik hou nog van hem. Ik weet wie de vrouw is maar ken haar niet. Zij is knap en populair (facebook) en slim (heeft universiteit gestudeerd en een goede baan). Ik ben iets jonger dan hij, zij iets ouder.
quote:Lovely7 schreef op 09 december 2016 @ 21:36:

Hij zegt dat hij niet van haar houd en bij jou wil blijven. Die keuze moet je hem niet geven. Als dit al minimaal 2 jaar aan de gang is heeft hij gewoon jou zwaar in de maling genomen. Weet dat t voor een buitenstaande makkelijker is maar kies aub voor jezelf en je kindjes en zorg dat je zo n figuur geen tweede kans geeft. Je verdiend veel beter. SterkteWat hebben die kinderen nou ineens te maken met het feit dat TO's man seks met een andere vrouw heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:15:

Ik hoop nog steeds dat hij alleen van mij houdt, dat ik zijn wereld ben. We zijn gelukkig dat dacht ik echt Het idee dat hij zo lang ook iemand anders in zijn hoofd heeft gehad maakt me misselijk. Maar hij zegt dat ze geen rol speelt in zijn gedachten. En nee, daarnaast denk ik niet dat ik hem nog kan vertrouwen ooit maar liegt hij nu nog steeds?



Je bent niet eens boos? Alleen bang?



Niet gezond.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 december 2016 @ 21:40:

[...]





Nou ja, als hij al 3 jaar zijn heil ergens anders zoekt lijkt het me niet onmogelijk dat hij nu de bom gebarsten is ook bij haar zit?



Of hij heeft er nu 1 toegegeven.

Maar hoeveel zijn het er misschien ...

Voor 't zelfde geld heeft ie 3 "vriendinnen". En zit ie dus bij één van de anderen.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:42:

Iedereen die zegt dat ik hem moet laten gaan; dat weet ik.. ik kan bij hem weg gaan ben niet financieel afhankelijk en onze kinderen zijn niet heel klein meer. Maar ik hou nog van hem. Ik weet wie de vrouw is maar ken haar niet. Zij is knap en populair (facebook) en slim (heeft universiteit gestudeerd en een goede baan). Ik ben iets jonger dan hij, zij iets ouder.Jij houd van hem maar hij niet van jou! Anders doet hij zoiets niet. Maar t is jouw keuze dan blijf je bij hem maar wat wil je dan horen van ons?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 09 december 2016 @ 21:39:

Ik twijfel nog?
quote:BridgetteDubois schreef op 09 december 2016 @ 21:40:

[...]





Nou ja, als hij al 3 jaar zijn heil ergens anders zoekt lijkt het me niet onmogelijk dat hij nu de bom gebarsten is ook bij haar zit?



Er is een kans dat de SV van TO's man dag en nacht klaar zit om hem te ontvangen, maar die kans is ongeveer net zo groot als dat dat niet het geval is. Ik gok dat die vrouw The Voice aan het kijken is met haar kinderen.



Allemaal speculatie, dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 09 december 2016 @ 21:40:

[...]





Nou ja, als hij al 3 jaar zijn heil ergens anders zoekt lijkt het me niet onmogelijk dat hij nu de bom gebarsten is ook bij haar zit?Tis niet een gek gedachte, tis zo'n man die niet alleen kan zijn zo te lezen.
quote:Lovely7 schreef op 09 december 2016 @ 21:44:

[...]



Jij houd van hem maar hij niet van jou! Onzin. Dat weet je helemaal niet.
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:42:

[...]



Wat hebben die kinderen nou ineens te maken met het feit dat TO's man seks met een andere vrouw heeft? Je neemt niet alleen je vrouw in de maling maar ook je kinderen bij vreemdgaan. Ik heb trouwens zowiezo geen hoge pet op van mensen die vreemd gaan. Als je je geliefde al in de maling neemt hoe behandel je dan je medemens. Minste van t minste
quote:Lovely7 schreef op 09 december 2016 @ 21:46:

[...]



Je neemt niet alleen je vrouw in de maling maar ook je kinderen bij vreemdgaan.Je hebt het alweer fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 09 december 2016 @ 21:42:

[...]





Je bent niet eens boos? Alleen bang?



Niet gezond.Ik had het begrepen als.. maar deze vrouw, zo lang.. nu wil ik alleen nog maar weten of hij van haar houdt. Was alles toneel??? Tuurlijk ben ik boos en ja ook bang
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:46:

[...]



Je hebt het alweer fout.Ja of jij
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:46:

[...]



Je h ebt het alweer fout.Amand je lijkt mijn man te begrijpen.. kan je het mij ook vertellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:44:

[...]





?



Probeer je eens voor te stellen dat een vriendin je dit verhaal vertelt, wat zou je daar dan van vinden?

Hij heeft je drie jaar lang stelselmatig belazerd, wat moet je met zo'n lapzwans?



Edit: je wilt weten of hij van haar houdt. dat zou een irrelevante vraag moeten zijn

daarom mijn sarcastische 'ik twijfel nog'
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:47:

[...]





Ik had het begrepen als.. maar deze vrouw, zo lang.. nu wil ik alleen nog maar weten of hij van haar houdt. Was alles toneel??? Tuurlijk ben ik boos en ja ook bang



Jep, alles was toneel.

Want hij heeft 3 jaar gelogen dat hij zwart was (om het met een Vlaamse uitdrukking te zeggen).



Er zal ooit wel iets geweest zijn tussen jullie.

Maar duidelijk dat dat niet of nauwelijks meer telde voor hem de afgelopen 3 jaar.

Dat alles gewoon "verder kabbelde".



Alleen komt het nu dus uit en dreigt hij dat "verder kabbelen" kwijt te raken.

En dreigt hij (minstens) halftijds zijn kinderen kwijt te raken.
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:44:

[...]





Er is een kans dat de SV van TO's man dag en nacht klaar zit om hem te ontvangen, maar die kans is ongeveer net zo groot als dat dat niet het geval is. Ik gok dat die vrouw The Voice aan het kijken is met haar kinderen.



Allemaal speculatie, dus.



Of die man zit bij zijn moeder op de bank aan een kopje thee.

Kan.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:49:

[...]





Amand je lijkt mijn man te begrijpen.. kan je het mij ook vertellen?Je man kwam tekort en heeft het buiten de deur gezocht. Dat is alles wat wij weten, niet ik alleen.
quote:Pinda-Kaas schreef op 09 december 2016 @ 21:49:

[...]



Edit: je wilt weten of hij van haar houdt. dat zou een irrelevante vraag moeten zijn

Waarom? Neuken en exclusieve liefde voor elkaar zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden?
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:52:

[...]



Waarom? Neuken en exclusieve liefde voor elkaar zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden?Als je dat samen afspreekt door middel van een huwelijk en nooit een woord uitspreekt over een "open relatie" wel wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:52:

[...]



Waarom? Neuken en exclusieve liefde voor elkaar zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden?



Nee, helemaal niet

in mijn geval zou het niet uitmaken of hij van haar houdt of niet, hij heeft drie jaar lang met iemand anders gesekst zonder dat me te vertellen. dan maakt het mij geen bal meer uit of het alleen seks was of meer.

'het was alleen seks' zou voor mij dan geen reden zijn om bij iemand te blijven. niet na drie jaar liegen iig
Wil je bevestiging en horen dat hij een lul is, luister naar iedereen die het met Amand eens is.



Wil je echt iets begrijpen en daar iets mee doen, luister naar Amand. Kan pijnlijk zijn, maar dat ligt niet aan Amand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven