Wat is zij voor hem??

09-12-2016 21:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.. heb net een account aangemaakt na zo lang alleen maar te hebben meegelezen. Ik vind jullie reacties vaak waardevol en ik heb nu zelf een EERLIJKE mening nodig.



Ik ben wanhopig. Het is vlak voor kerst, de boom staat en de kinderen opgewonden. Gisteren ben ik er achtergekomen dat mijn man al twee jaar of misschien 3 jaar vreemdgaat. Met dezelfde vrouw!!!!! Ik heb een heel oude mail gelezen en ze appen nog steeds bijna dagelijks blijkt. Hij heeft het opgebiecht, in een dronken boze bui. Ik ben kapot!!! Hij zegt dat ze niets voorstelt, alleen maar voor de sex blablabla. Kan dit echt waar zijn?? Na zo lang met dezelfde?! Noem me dom maar ik wil het zo graag geloven.. houdt hij van haar? Hij zegt van niet en dat hij bij mij wil blijven maar ik kan het niet geloven Alleen.sex zou ik trouwens ook heel erg vinden, maar minder erg omdat ikzelf door medische problemen niet graag sex heb. Help!! Moet het weten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 09 december 2016 @ 21:54:

[...]





Als je dat samen afspreekt door middel van een huwelijk en nooit een woord uitspreekt over een "open relatie" wel wat mij betreft.en dit
quote:Bugs_Bunny schreef op 09 december 2016 @ 21:55:

Wil je bevestiging en horen dat hij een lul is, luister naar iedereen die het met Amand eens is.



Wil je echt iets begrijpen en daar iets mee doen, luister naar Amand. Kan pijnlijk zijn, maar dat ligt niet aan Amand
quote:Mietrot schreef op 09 december 2016 @ 21:54:

[...]





Als je dat samen afspreekt door middel van een huwelijk en nooit een woord uitspreekt over een "open relatie" wel wat mij betreft.Een huwelijk is hier een zakelijk contract tussen twee partners en de Staat der Nederlanden. Liefde en/of (seksuele) trouw maken geen deel uit van de voorwaarden in dat contract.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 09 december 2016 @ 21:49:

[...]





Probeer je eens voor te stellen dat een vriendin je dit verhaal vertelt, wat zou je daar dan van vinden?

Hij heeft je drie jaar lang stelselmatig belazerd, wat moet je met zo'n lapzwans?



Edit: je wilt weten of hij van haar houdt. dat zou een irrelevante vraag moeten zijn

daarom mijn sarcastische 'ik twijfel nog'Ik begrijp wat je bedoelt
quote:Bugs_Bunny schreef op 09 december 2016 @ 21:55:

Wil je bevestiging en horen dat hij een lul is, luister naar iedereen die het met Amand eens is.



Wil je echt iets begrijpen en daar iets mee doen, luister naar Amand. Kan pijnlijk zijn, maar dat ligt niet aan AmandEn bescheiden ben ik ook nog eens.
quote:Maccaron schreef op 09 december 2016 @ 21:25:

[...]



Tja,waarom doen vreemdgangers dat nooit..omdat de pleuris dan wellicht uitbreekt?Omdat het er dus wel toe doet; anders verzwijgt iemand het niet.
quote:Maccaron schreef op 09 december 2016 @ 21:56:

[...]





Lach maar, het is toch niet anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:52:

[...]



Waarom? Neuken en exclusieve liefde voor elkaar zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden?Voor mij wel!
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:59:

[...]





Voor mij wel!Dan is deze situatie je wake-up call.
Het seks-probleem was vanaf dag 1 een relatie-probleem, TO. Aangezien je ook niet had gewild dat hij daarom van je gescheiden was is deze situatie, hoe kut ook, niets anders dan de onvermijdelijke horde die jullie ooit moesten gaan nemen.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:59:

[...]





Voor mij wel!



Ik gok dat een huwelijk en fijne seks voor je man ook onlosmakelijk verbonden zijn. Hij kreeg ook niet wat hij wilde.

Nogmaals: had je er voor open gestaan dat hij seks buiten de deur mocht zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ach toch meid wat ben jij in een nachtmerrie beland



Alleen een hele dikke knuffel voor jou!
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:59:

[...]





Voor mij wel!Dan geef je zelf eigenlijk het antwoord op je vraag al ...
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:56:

[...]



Een huwelijk is hier een zakelijk contract tussen twee partners en de Staat der Nederlanden. Liefde en/of (seksuele) trouw maken geen deel uit van de voorwaarden in dat contract.



Jammer dat veel mensen, vooral die het zelf doen, dat waarschijnlijk niet eens doorhebben...

Weet je trouwens wat rijmt op huwelijk? Gruwelijk en afschuwelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 09 december 2016 @ 22:05:

[...]





Ik gok dat een huwelijk en fijne seks voor je man ook onlosmakelijk verbonden zijn. Hij kreeg ook niet wat hij wilde.

Nogmaals: had je er voor open gestaan dat hij seks buiten de deur mocht zoeken?Dat zegt hij ook en dat snap ik wel. Maar deze hele "tweede" relatie? Dagelijks appen/contact en dat al twee/drie jaar én sex? Nee, dit doet echt pijn!!
quote:Amand schreef op 09 december 2016 @ 21:44:

[...]





Er is een kans dat de SV van TO's man dag en nacht klaar zit om hem te ontvangen, maar die kans is ongeveer net zo groot als dat dat niet het geval is. Ik gok dat die vrouw The Voice aan het kijken is met haar kinderen.



Allemaal speculatie, dus.Soms ben je bloedirritant, maar soms ben je ook gewoon werkelijk geniaal. Of briljant, een van de twee...
Alle reacties Link kopieren
Zou het echt beter voelen als hij al drie jaar seks had met een vrouw waar hij niets om geeft?



Een huwelijk zonder seks is iets wat je moet bespreken en waar je oplossingen voor moet zoeken. Hij heeft dat in zijn eentje gedaan. Waarschijnlijk weet hij hoe jij denkt over seks met een ander dan met je partner?



Vrouwen kunnen nog wel eens roepen dat hun partner meteen op mag rotten na vreemdgaan, dat maakt het wel eens lastig om het gesprek aan te gaan. Maar misschien dat jullie wel open hebben kunnen praten over het gebrek aan seks en hoe dit op te lossen?
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 22:08:

[...]





Dat zegt hij ook en dat snap ik wel. Maar deze hele "tweede" relatie? Dagelijks appen/contact en dat al twee/drie jaar én sex? Nee, dit doet echt pijn!!

Ja Natuurlijk doet dat pijn!!

Daar kunnen we 100 miljoen theorieën over gaan bedenken maar dat is gewoon hartstikke zwaar klote. Bedenk wel dat het zijn actie is en dat het niks over jou zegt.

Hoe nu verder, dat ligt wel bij jou want het is jouw leven.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 21:24:

Wat veel reacties, ik lees ze allemaal en bedankt alvast. Het is een enorme chaos in mijn hoofd, ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen. Maar bedankt voor jullie realistische reacties, het is zo moeilijk



Ik zou voorlopig ff afstand nemen van je man, voorlopig. (En dan dus echt, jij ff ergens anders of hij) , zodat je tot jezelf kunt komen en even ruimte hebt om te bedenken hoe nu verder.

Ff een time out.
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 22:08:

[...]





Dat zegt hij ook en dat snap ik wel. Maar deze hele "tweede" relatie? Dagelijks appen/contact en dat al twee/drie jaar én sex? Nee, dit doet echt pijn!!



Dat snap ik dat dat pijn doet. Ik zie ook dat je geen concreet antwoord geef op mijn vraag. Sterker nog eerder zei je al dat je het ook verschrikkelijk zou vinden als hij naar de wallen zou gaan.

Ik denk dat hij ook wel zag dat hij 0 op het rekest zou krijgen als hij zoiets zou voorstellen.

Even iets anders. Heb je al eea ondernomen om je medische probleem aan te pakken of vind je het wel best zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fallenx schreef op 09 december 2016 @ 22:08:

[...]





Dat zegt hij ook en dat snap ik wel. Maar deze hele "tweede" relatie? Dagelijks appen/contact en dat al twee/drie jaar én sex? Nee, dit doet echt pijn!!



Als het alleen om de sex gaat dan app je toch niet dagelijks met elkaar?

En al gaat het alleen om de sex,

een bezette man is daar dan ook in zijn gedachten steeds mee bezig.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Ikhierhuh schreef op 09 december 2016 @ 21:29:

Met haar dus.

Hoe weet jij dat nou...

Aan speculeren heeft TO werkelijk geen hol op dit moment
Tsja. Seks is belangrijk.
Best mogelijk dat hij er naast een warm bed ook een luisterend oor heeft gekregen en er daardoor intensiever contact is ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is volgens hem de reden dat hij het jou vertelde in een drinken bui?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven